Ola Brandborn Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Kan säkert intressera någon: Öppna lanslaget till EM uttaget Det lag i öppen klass som ska representera Sverige vid EM är nu uttaget. Förbundskapten Jan Kamras har nu tagit ut följande lag att representera Sverige i öppen klass vid EM i Ostende i juni 2010: •Peter Bertheau - Fredrik Nyström •Peter Fredin - Björn Fallenius •Frederic Wrang - Martin de Knijff Coach: Jan Lagerman Tre pokerspelare (minst) i landslaget alltså Citera
DrRoland Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Lägg till Fredrik Nyström på listan. Han var ju med i finalen i pokermiljonen för några år sedan och lyckades mucka kungarna preflop mot den där kortklippta killen, vad han nu heter. Citera
SouthEast Postad 30 December , 2009 Rapport Postad 30 December , 2009 Kan säkert intressera någon: Tre pokerspelare (minst) i landslaget alltså Spelar kniven på "USA-touren"? Citera
PokerPlogg Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 KUl som fan. spelade en del mot Kniven och Fredin som junis. Ska bli kul att följa på BBO sen i sommar. bara hoppas man får se en del ramamatcher där sverige är involverade. Kommer med säkerhet bli ett jävla gnällande på SBF:s forum över denna uttagning Spelade även del mot dig Ola och dina jävla krångla zonbaserade system Citera
Ola Brandborn Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Postad 31 December , 2009 Ola, vad tycker dom om att kniven "köpt" sig en plats i landslaget till em 2010? Kan ha någonsin bli lika bra som han en gång var?Jag tycker bra! På detta sätt är landslaget det bästa på många många år. Det är inte det teoretiskt sätt bästa landslaget, men det bästa i praktiken (utan Kniven ingen B/N eller F/F). Från annan tråd. Citera
Ola Brandborn Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2010 Någon som är medlem i bridgeförbundet? PMa mig pls! Citera
SouthEast Postad 3 Januari , 2010 Rapport Postad 3 Januari , 2010 Någon som är medlem i bridgeförbundet? PMa mig pls! Onödig information: Tyvärr bara revisor i ett distriktsförbund. Citera
brut Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Enligt min uppfattning är han inte bra i lagspel. Dynamiskt samspel med partner. Dock sannolikt mycket större talang i övrigt än de andra. Citera
Ola Brandborn Postad 4 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2010 Enligt min uppfattning är han inte bra i lagspel. Dynamiskt samspel med partner. Dock sannolikt mycket större talang i övrigt än de andra. Nja, störst talang är väl ändå Fredin? Det är ett mycket bra landslag Sverige fått ihop i år i alla fall. Jag tycker kaptenen gjort helt rätt. Citera
PokerPlogg Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 Ola, fick du tag på artikeln? För det var väl den du var ute efter.. Fan va tiltad jag blir av att läsa Westerlunds pladder i tråden. Är han likadan privat? Helt jävla oförmögen ta in vad andra skriver Citera
Ola Brandborn Postad 9 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2010 Ola, fick du tag på artikeln? För det var väl den du var ute efter..JuppsFan va tiltad jag blir av att läsa Westerlunds pladder i tråden.Fast han har en valid point, förbundet måste agera på något vettigt sätt nu för att inte tappa landslagsaspiranterna. Karmas gjorde dock helt rätt som tog ut det aktuella laget i den uppkomna situationen. Dessutom ett jävla bra lag. Citera
Recommended Posts