Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 600
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Eftersom jag är för gul för SM så fick jag roa mig med annat idag. Tillbringade dagen med att göra lite ärenden inne i stan och körde sen volleyboll på k-torps IP i typ 3timmar, sjukt kul:-D Sen drog jag till en polare och lirade hjärter8-)

Ska klippa mig kl 12 imorrn/idag. Blir inte mkt sömn på det, tänkte grinda en del imorrn oxåååå.

Postad

Mitt Internet har spökat idag så grinden blev väldigt lidande, så otroligt tiltande. Torskade några bi... :(

Blev volleyboll idag igen, kostade mig ett par shorts och 50kr:mrgreen:

Vann en sick tight 5-setare där jag på slutet i sista set kastar mig så att ena benet på shortsen spricker upp totalt, jättehål. Men obv värt då bollen damp ner i sanden hos motståndarna8-)

Ska äta ngt o testa internet snart, GLGL.

Postad

Jävlar vad jag kokar!!!!!! Fiskar kan inte få springa såhär bra, lägg sen till ett internet som är gjort för att tilta folk. laggas bort o allt fukkas... är så tiltad att jag inte vet var jag ska ta vägen. fan va ja e trött på det här! Det är verkligen internet som gör att jag kokar över, helt jävla sjukt.

slog halvt sönder musen oxå, är helt keff nu.

Postad

Planen att grinda hela kvällen gick ju i stöpet med internet så bestämde mig för att ta en promenad för att fördriva lite tid. Men så fort jag kom ut kände jag att det inte var tillräckligt, så det vart en löprunda på 5km :S

Postad

Imorse var jag så bakis att tankar om att bli nykterist började florera. Fyllekäket kom upp tidigt på morgonen och eftersom jag ätit dåligt dan innan gisk jag nästan 30timmar utan att få i mig mat... Inte bra.

Bakisheten släppte och jag tillbringade åter dagen med att spela volleyboll i solen8-)

Har typ packat klart och flyger till USA kl 10.00. Ska bli riktigt jävla nuts. Kommer va i Vegas 1-5 och hoppas träffa på en massa legender!

Är ju emop Bulgarien i slutet på juli, har snackat med lite olika om att åka dit, kan bli kul juuu. Om någon jag pratat med bestämmer sig för att boka resa får dom gärna höra av sig:-) sms, PM, facebook whatever.

• 2 weeks later...
Postad

Hej dagboken

Tänkte dra lite va jag har haft för mig senaste veckan.

Efter en flygresa som aldrig verkade ta slut med mellan landningar i Köpenhamn och Washington. Kom jag och mina två färdkamrater äntligen fram till VEGAS och checkade in på glamorösa Tropicana(sina bästa dagar bakom sig omss). Satans slitna vart det lite BJ på newyork newyork innan slaggish.

Jetlaggad polare vaknade helt oresonligt klockan 5 på morgonen och sen vare slut på den sömnen. Käkade frulle på excalibur, chillade vid poolen kollade runt på lite olika hotell. lirade roulette på Mandalay Bay, lyckades mirakulöst nog inte busta alla mina $$$ så jag skulle växla in dom. Tydligen måste man legga även när man växlar in chips, jag vart lite förvånad vilket kassörskan tyckte var konstigt då jag tydligen såg ut som 14år. Hon typ garvade gick till sin kollega o bara: they must put something in the water over there, "88, really!?" Jävla ego boost man fick sig:roll: Kunde dock senare på rummet konstatera att jag ser ut att minst vara 17:mrgreen:

Enda stället som inte tog svensk leg. av ställena vi var på va Paris som krävde pass. Spelade roulette på planet hollywood, runnade godlike o hämte hem 50 dulls. Inte mkt fest på tisdagar verkar det som, men vi drog iaf till studio 54 på MGM, stället va OK men fan svindyrt. kom även in samtidigt som ett gäng med Elvis snubbar:-)

Dan efter så ´vare bilfärd heeeeela dagen till SF. Väl framme tog vi in på nåt motell o avrunda dagen med en nice Newcastle, Padrinos fattar.

San Francisco är en stad med massor av kullar. sightseeing i den staden är ingen dans på rosor, jävla tungt att knata runt där. Såg en jävla massa snygga brudar oxå/ naaaaaaaat. På kvällen vart det en houseclub som heter Ruby Skye. En konstig grej här är att på vissa ställen och dagar kan man komma in på klubbarna om man är 18+ istället för 21... Häre vare två våningar och de yngre fick bara vistas på den nedre. De klarade sig dock bra med sina fickpluntor. House är inte min grej och alldeles för mkt ugglor.

Andra dagen i SF hade vi bokat in en tur till Alcatraz. Det var riktigt coolt med en riktigt bra guide tur med hörlurar, jag älskar historia osv så det här var helt i min smak. Eftersom brudarna var en besvikelse var vi tvungna att käka på Hooters, fanns ett par heta men ändå en besvikelse. Blev iaf tipsade om en klubb som skulle va populär och bra, det hade dock en rätt strikt dresscode. Eftersom vi kom tid tidigt lyckades jag smita in med mina blåa converse, hatar dresscodes. Stället då? Var något playboy event och mitt på dansgolvet kom Heffner upp på en stor skärm med ngt meddelandem:-) Eftersom det va kvällens höjdpunkt summeras kvällen rätt bra. Halva stället va VIP och inte stort alls, typ bara asiater o fula tjejer.... fail på det stället.

Tredje dagen så styrde kosan mot en av världens sista Redwood skogar, löjligt stora träd. Nice att vandra runt där. På vägen hem så stannade vi vid en fantastiskt utkikspunkt över staden och Golden gate bron.

Sista natten i SF, kan man hitta en bra nattklubb onetime? njaaa typ inte :/ Första stället hade en stor kö med bara killar så vi drog vidare till ett annat place. Inget speciellt ställe, men hade ändå rätt kul. Osexiga brudar och vi undrade om det var någon som skämtade. Hade vi varit där en dag till hade vår taxi chaffis styrt upp lite weed, men tyvärr skulle vi dra på morgonen dan efter:-(

Nästa mål var Santa Barbara med ett stopp på vägen då det är en rätt bra bit att åka, speciellt om man tar highway 1 längs kusten. Planen var att stanna i Monterey/Carmel. När vi kom dit lurade jag in gubbarna på en väg i Carmel som kostade 10$, ett väldigt fint område med cypress träd formade av vinden som låg på en udde. Finns oxå en massa stekiga golfbanor, bla Pebble beach som har US Open nu i veckan. Vilket inte var så kul för då såg man inte mkt i det området. De andra killarna var helt tiltad av att det kostade 10$ o wajnade sööööönder, jävla micros man händer med. Med tilten i bagaget stannade vi inte utan brände vidare söderut. Utan några orter alls att stanna vid blev man lite orolig över att behöva köra halva natten. Helt plötsligt kör vi förbi Hearst Castle, ett ställe som Jennez tipsat om. Och 3miuter därifrån fanns ett knippe Motel däre vart slagg.

Var fett taggad på att kolla in Hearst men när vi kom dit vare nästan 2timmar till nästa tour och det tålamodet fanns inte riktigt atm. Ett par timmars resväg till Santa Barbara, skönt att inte behöva åka så långt. Stannde vid en liten outlet på vägen. Inhandlade ett par röda badbyxor på RL och en röd skjorta på Calvin Klein, otroligt nöjd med mina inköp. Så sköna priser på amerikanska produkter här, mindre än halva priset:-D.

Kollade lite snabbt på visitorcenter innan vi tog in på ett Motel bredvid stranden. Värt att notera är att på vägen till Santa Barbara såg vi flera snygga tjejer än på fyra dagar i SF, va ere för fel på det stället...

En nykter dag när man är utomlands skapar en otrolig fest abstinens. Men en måndag i en liten ort som SB ger inga större förhoppningar. Krökade lite på rummet men målet att dra till en stripklubb. Knatade iväg mot centrum och hörde tidigt hög musik från en bar. Efter att vakten först inte ville släppa in oss utan pass kom vi iaf in och det var awesome. En riktig college bar med tjejer som dansade på borden och en härlig stämning. Snygga tjejer som betedde sig som bör gjorde det hela till den överlägset bästa kvälenl hitills;-)

Idag hare varit strand chill och inte mkt att nämna. Precis ätit en smaskig delivery pizza och Laafi är röd som en kräfta:mrgreen: Blir väl krök sen oxå:-D

Har väl ätit hyffsat, även om det blivit lite mkt pommes osv, men inge glass o sånt onödigt:-D

Over n out, mitt överlägset längsta inlägg.

• 3 weeks later...
Postad

Kommer hem från USA för nån timme sedan o välkomnas med att Goalwin o Moneybookers konto är hackat.

Fattar fan absolut ingenting hur det har gått till. Mina mailaddresser är intakta har oilka lösenord. Hur fan gåre till? största tilten nånsin.

Postad

Livet har ju sett ljusare ut, men jag orkar inte skriva mer om hackningen nu.

Tycker att det är så jävla fantastiskt att Tyskland spelar så bra i VM. Jag trodde ju såklart redan innan turneringen började att det skulle gå bra, obv färgad osv. Men att spelet skulle va så fantastiskt att de spelat överlägset bäst. Talangen pulserar i hela laget, känns som att Mertesacker o Schweinsteiger varit med hur länge som helst men de är bara 25. Schweini som utvecklats så otroligt mkt senaste året. En av världens absolut bästa spelare, Bayern hade aldrig spelat final utan honom.

Så jävla skönt att Özil skrev på ett nytt kontrakt med Bremen innan VM, även om han går kommer någon att få betala en förmögenhet. Lagets förra storsjtärna Diego lämnade för stora pengar till Juve och Özil är redan ett år senare större än Diego, love it.

Tyskland måste vinna ikväll, hur dåligt kan man springa lixom. Enda ljuset i tunneln atm.

Senaste dagen har vart ett jävla h-vete, och är så otroligt trött på livet. Måste tvätta en jävla massa skit, kylskåpet e typ tomt, huset är en jävla bastu. Öppnar fönster osv men är typ 28grader här inne, kill me. har inte duschat på ett jävla bra tag, orkar inte.

Undrar när jag ska orkar spela poker igen, borde väl typ göra det. Är ju typ som Coldplays största hit på deras album Parachutes - Yellow.

Blev inte direkt smal av att spendera månaden i USA heller, jävla burgare.

Hur blir man av med en trojan? Är ingen hackar sas...

Postad
Jag är din rakeback :h:

Åhhh jag är din prins!

edit: OnT; trodde jag safebettat in tyskland till 3x pengarna men detta har ju inte börjat bra :( Trist att läsa om hackningen, så jäkla trist att många pokersidor osv inte kan införa dessa jäkla små plastdosor för att göra det lättare för oss spelare att sova på nätterna.

• 3 weeks later...
Postad

Dax att skriva ngt här känns det som.

Har börjat lira poker igen lite smått nu senaste dagarna. Inte spelat mkt, men plussat lite grann iaf. Tills nu då man hyffsat utdragen osv... hatar verkligen att bli utdragen, typ 5 bi under AIev.

Usa resan och slappar veckorna efter har satt sina spår på magen. Har därför börjat motionera lite smått och gått tillbax till nyttigare kost, sjukt kul:-(

Kanske drar till Berlin nån weekend snart. Nötstad:h:

Ser ut som att jag kommer flytta norrut, har kommit in på Umeås universitet :)

Men har inte lyckats hitta ngn stanns att bo än... framförhållning är inte min starka sida :/

Någon PFare som har ett rum över i Umeå? :-D

Tiltad, ska ta en promenad.

Postad

du får nog satsa på studentkorridor! kör på berghem, liljansberget, nydalahöjd, ålidhem eller mariehem.

iofs om du är rik så kolla på blocket, är inte helt omöjligt att få något i andra hand i värsta fall :)