Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Nominera och gärna motviera ditt val! =)

Kategorier

Årets PF-are

Årets bästa PF-spelare

Årets dagbok

Årets kommentar

Årets tråd

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?"

Årets PF-are: Ferna

Årets bästa PF-spelare: Jämnt mellan Leooo och Sumpas men det blir nog Sumpas

Årets dagbok: Leooos just epic

Årets kommentar: Måste vara någon kommentar av Ferna. Editar när jag hittar någon. =)

Årets tråd: Någon av Fernas eller tråden om killen från Årsta som vann Sunday Million.

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?": Bluwwe obv. Förkortningarnas king. wp hf gg osv.

• Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Årets PF-are: Staahla

Årets bästa PF-spelare: Ferna

Årets dagbok: Leo

Årets kommentar: nån av staahla

Årets tråd: bannade användare

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?": kontoretdagboken (inte office SE utan tha real thing)

Postad
Årets PF-are: Staahla

Årets bästa PF-spelare: Ferna

Årets dagbok: Leo

Årets kommentar: nån av staahla

Årets tråd: bannade användare

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?": kontoretdagboken (inte office SE utan tha real thing)

lol ånej, stålet kommer bli olidlig nu ett bra tag framöver

Postad

Årets PF-are:Ferna

Årets bästa PF-spelare:Sumpas

Årets dagbok:SuperTequila

Årets kommentar:Staahla/Hjort

Årets tråd:Heltoks well som blev en db, fnissar fortfarande åt Staahla/Jellos Christer Pettersons-videos som svar på en postare som var frälst av NewAgefluff.

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?": Känns som ett vasalopp där 90% av pf deltar. XLars var den mest utflippade...

Dagens det var bättre förr: Saknar Hata's dagbok enormt och även Cleburnes ongay-smädelser.

Postad

Årets PF-are: NikLasVegas

Årets bästa PF-spelare: Sumpas helt klart

Årets dagbok: The office SE håller PF vid liv

Årets kommentar:

Årets tråd: Grabben som inte fatta att han vunnit ett EPT paket eller vad de nu var

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?":

Postad

Kategorier

Årets PF-are ulaf/sexyterran

Årets bästa PF-spelare fsista

Årets dagbok: NiDrOoOon's eller The Office

Årets kommentar Ez någon supertequilare, den "jag är inte din mamma, mina fickor har inget hål" eller hur den var tror jag helt klart.

Årets tråd Vet inte :(

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?" Kommer inet på något rakt av, men spontant tänker jag på sulla iaf

Postad

Årets tråd kan jag inte hitta nu men det är ju helt klart killen som satte in pengar på stars för första gången och spela nån gratis turre till ept köpenhamn. Vann den och gick vidare till nästa och vann den utan att veta vad han hade vunnit :-D

Minns fan inte hans namn men helt säker på att nån här kan hitta tråden, oslagbart :-D

Postad
Årets tråd kan jag inte hitta nu men det är ju helt klart killen som satte in pengar på stars för första gången och spela nån gratis turre till ept köpenhamn. Vann den och gick vidare till nästa och vann den utan att veta vad han hade vunnit :-D

Minns fan inte hans namn men helt säker på att nån här kan hitta tråden, oslagbart :-D

Edit: Bentus var visst liiiite snabbare

Postad

Kategorier

Årets PF-are: staahla

Årets bästa PF-spelare:

Årets dagbok: supertequila

Årets kommentar: du är inuti boxen

Årets tråd: första highstakesrailtråden

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?": går inte att sälja en motor som drivs på vatten

Postad

Årets PF-are pass

Årets bästa PF-spelare Cash game: Leoo Turneringar: Sumpas

Årets dagbok Underhållning: Leoo Poker: Partyjack

Årets kommentar EDIT: "hehe, ligger 3a med 7 spelare kvar, fast jag har aldrig spelat headsup förut så mina chanser är nog ganska små." demios

Årets tråd SuperTequila well/tråden om killen som kvalade in till EPT utan att veta om det

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?" nån dryg kommentar från leoo

lol, så sjukt för satt tidigare idag och tänkte starta en sån här tråd:-)

En sak tycker jag fattas: Årets levlare: mega/leoo/speltorsk mfl

Edit: lol många som kom ihåg denna http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/52620-nyboerjarfraga-prisfoerdelning.html

Postad

Årets PF-are: Ferna

Årets bästa PF-spelare: Bigshot

Årets dagbok: Ramzis

Årets kommentar: "Får tipsa om Lilja 4-ever, tror inte jag skrattat så mycket sen Schindlers List." Staahla svarar på frågan om den roligaste komedifilmen

Årets tråd: Den när alla börja posta youtube videor och sa "detta är ferna *input nåt kul*"

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?"

Postad

Årets PF-areJag slår till med Ängeln17, med motiveringen att jag tycker han känns sympatisk och trevlig rätt igenom merdelen av sina inlägg(eller så levlar han bättre än alla andra). Behövs på ett annat kallt och sarkastiskt forum ;)

Årets bästa PF-spelare Regelbrott att inte säga Leo?

Årets dagbok Får i gulsvart anda säga Crappy, du behöver en röst ;).

Årets kommentar valfri av Roobs "+1"(dvs 75% av hans inlägg)

Årets tråd Den om snubben som inte visste att han vunnit ett ept-paket, alternativt dilba-cheat-tråden som även den var festlig.

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?" -

Postad

Rätt obv att staahla är årets pfare men imo får slaktavfall alldeles för lite kärlek.

Sen förstår jag inte hur ni tänker ang. årets tråd. Är minnet så kort att ni redan glömt den fantastiska tråden som skickade staahla, gulagreger och jello på ban i flera månader?

Postad

Årets PF-are: Jello

Årets bästa PF-spelare: Hjort

Årets kommentar: "1-0 till pojkvännen imo. 2-0 om han är otrogen." från hjort och "hon glömde skriva hur mycket han tjänar" från megakillah från tråden http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/56289-relationsdilemma-min-kille-aer-som-ett-barn.html

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?": "Jag förstår inte varför folk har så jävla svårt att förstå att börsen INTE är toklåg och jättebillig." är en god kandidat från 2009-01-30, djens http://pokerforum.nu/forum/aktier-och-annat-boersrelaterat/53268-ta-vs-fa-fran-entraction-traden.html

Postad

Sen förstår jag inte hur ni tänker ang. årets tråd. Är minnet så kort att ni redan glömt den fantastiska tråden som skickade staahla, gulagreger och jello på ban i flera månader?

Jag utsåg iofs den till årets tråd....

Postad
lägger till en kategori.

Årets bästa investerare: Jag.

Godnatt.

not so hidden firran!

Årets PF-are: heltok padrinosFTW

Årets bästa PF-spelare: jkkman

Årets dagbok: padrinos och rooney

Årets kommentar: passar tills vidare

Årets tråd: +1

Årets "Ursäkta, vad sa du nu?": sexyterran när han skulle in och veva om hur det inte går att analysera en hand utan historik

Postad

Årets PF-are Ferna, Lapproffe, Ängeln17

Årets bästa PF-spelare LaewL

Årets dagbok Ängeln17. Kom tillbaks! :(

Årets kommentar Hjorts otrohetskommentar.

Årets tråd http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=57864

Sista kommentaren i årets tråd är brutal och sorglig. Killen slaktar allt. Dock sjukt snyggt av hela PF att bara ge upp tråden där.

Jag PMade faktiskt juggler för att få honom bannad, men fick inte ens når svar :rolleyes: