KallOödmjukDiva Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Snackat länge om att dra ett gäng till Thailand (igen) med start någon dag innan nyår, bokar biljetterna ikväll. Blir tyvärr bara 2personer som sticker ner direkt, efter två personer sembangat sista dagarna. Mig plus Dödsfisken är det som åker, så undrar vilka pfare som redan är där borta och som kanske har lust att dra ihop något till nyårsafton. Eller senare i Januari/Februari, bara skriv massa vad ni håller till och era planer osv så ska vi nog kunna anordna ngt. *Har fortfarande inte bokat biljetter men ska göra innan kvällen slut. Kommer med stor sannolikhet att vara i Bangkok under nyårsafton. Citera
Lemiux Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Jag ska ner till thai i februari. var håller ni hus? Citera
Miami Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Jag är i Phuket, hojta till om du kommer hit och är sugen på att ta en öl eller nåt. Citera
Lemiux Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Jag är i Phuket, hojta till om du kommer hit och är sugen på att ta en öl eller nåt. Kommer bli phuket för oss också, så då hör jag av mig Citera
hertzog Postad 12 Januari , 2010 Rapport Postad 12 Januari , 2010 Jag vill / ska ner i februari, behöver bara resesällskap, så är det nåt gäng som redan är där nere och inte har nåt emot att få sällskap, så svara gärna här i tråden eller via PM. Är det nåt gäng/person som inte ännu dragit ner till Thailand men som har planer på det, ta gärna kontakt ni med. Citera
KallOödmjukDiva Postad 18 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2010 Tanken är att vara kvar i Thai minst Februari ut. Kan dock inte säga var vi kommer att vara när du kommer ner eller hur många vi kommer att vara. Vad är dina planer?? Citera
Metaddict Postad 18 Januari , 2010 Rapport Postad 18 Januari , 2010 Tanken är att vara kvar i Thai minst Februari ut. Kan dock inte säga var vi kommer att vara när du kommer ner eller hur många vi kommer att vara. Vad är dina planer?? Supa och glömma med butani och mowwe Citera
Recommended Posts