jojje2k Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 http://youtube.com/watch?v=CllT_iZEblE Pausa filmen på 0 sekunder och så ser man att Gattuso drar Gerrard i tröjan, iofs utanför straffområdet men det är ju domarens fel isåfall... Citera
eurythmech Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 Hehe så jävla bra svar på tal. :] ? Hur påverkar den situationen Kakas filmning? Citera
jojje2k Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 Inte för att det har något med denna match att göra men jag måste posta denna http://youtube.com/watch?v=KAL2DAXR3H8&mode=related&search= Citera
jojje2k Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 Gila fick gult kort för den filmningen om jag inte minns fel? hehe ok, tyckte den var kul bara Citera
Fudge Postad 23 Maj , 2007 Rapport Postad 23 Maj , 2007 Om du vill påstå att Kaka 1 mot 2 är farligare än Riise i skottläge strax utanför straffområdet så får du faktiskt backa upp det. Visa mig offsiden. Och nej, jag tycker inte det var frispark. Jag vet att det så gott som alltid blir frispark där. I italienska ligan. Vad fan har det med någonting att göra? Att Liverpool pressar närmast chockerande högt och bra har inget att göra med antalet misstag som Milan gör? Gerrards friläge var knappast ett lock, om vi säger så. Klart bra målchans, men inte sjukt att han missar. Vad försöker du säga med det, att Gerrard inte var en gigant? Hur kan det vara sjukt att jag inte tycker det var rättvist när Liverpool för matchen och skapar mer? Vad har förra finalen med den här matchen att göra? Skrev att de kan jamföras.. Men Kaká 1-1 som han kom idag ser jag som falrigare alla dagar i veckan! Citera
sorkenkk Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 Och sen var Kuyt offside på riktigt, right? Citera
Hector Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Milan, Campione D'Europa! Då är vi världens mest framgångsrika klubb med flest internationella titlar. Ordningen är återställd! Citera
SouthEast Postad 25 Maj , 2007 Rapport Postad 25 Maj , 2007 Skiter i vem som var bäst och om det var frispark etc... Satte Betway-rullen på Milan tilll 2.1 och det är jag glad för. Citera
Recommended Posts