Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ny taktik i poker

De mesta pengarna är flyttade till annan sajt och en del uttagna. Nu är det det back to basics som gäller.

Jag sparade 200 $ på pokerchamps och jag kommer lira 0,25/0,5 FL tills rullen tillåter spel på 0.5/1 osv.

Jag hoppas på detta vis slippa de enorma svängningar jag haft i rullen på sista tiden. Dessutom kommer denna tid vara bra för diciplin och fokus på spelet. Jag ser poker som ett sett att utvecklas personligen. Jag tror att att jag kan komma långt men vill gå från grunden denna gång. Jag har två gånger förvandlat 50$ till 2000$ för att sedan gå ner till 0 $. TVÅ GÅNGER!!

En god vän till mig vid namn Stefan D har sagt flera gånger "ha inte för bråttom upp i nivåerna". Stefan jag är ledsen att jag lira bort de tidigare pengarna men när jag åker till vegas första gången kommer jag skicka ett tackkort och 15% of the net equity profit, jag lovar!

I alla fall börjar härmed en serie av uppdateringar av min rulle

IN : 200$

UT : 204$

BB/H : 8

Förändring i $ 4$

Förändring i % 2%

Sov gott!

/Robban

------------------------------------------

klart onödigt men om allt skall postas dubbelt så är det så. Jag har dock full förståelse eftersom min blog har så mycket reklam och affe koder i sig 8-)

jezaja - RP

Postad

En lite fundering som ploppade upp. Är det NL du lirar? för 200$ är juh på tok för lite för att slippa några som helst svängningar :P

3000xBB-teorin ger juh en BR på 1500$ passande för 0,25/0,5. Så du kanske lirar för höga nivåer???