Tympanon Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Jag mailar Ken: Hej, tack för ett bra pokerprogram samt tidning. Jag tycker att du borde skriva en svensk pokerbok, gärna på ett lite roligare sätt med lite utblickar och liknande (inom poker). I dagsläget har vi ju bara en, den av Dan Glimne, och den har ju dessutom bara ett väldigt kort kapitel om just texas holdem. Fram med skrivmaskinen! Mvh Jon Svar från Ken: Hej Jon, Tack för berömmet. Idéer om en bok finns. Tyvärr finns inte tiden just nu. Kanske till hösten. Vänligen Ken På tiden att Dan Glimme får lite konkurens i bokhyllorna. * Lite RP - QoS * Citera
eurythmech Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Tycker iofs att kombinationen riktig pokerbok och dict-funktionen i firefox redan i dagsläget sparkar rumpa med Glimnes alster. Citera
eurythmech Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 dict-functionen? Man skriver "dict" följt av ett ord i addressfältet så går den till dictionary.com och slår upp det. Jag tycker det borde kunna få ganska många som envisas med att läsa svenska böcker att läsa utländska. Inte för att det är något fel i att slå upp ord så klart, givetvis inte, det gör jag själv hela tiden. Citera
Papa Kubo Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Hmmmm, jag skrev dict slowplay och hamnade här. Citera
baller Postad 22 Maj , 2005 Rapport Postad 22 Maj , 2005 Ljug inte, det "där" är din startsida... Citera
Recommended Posts