Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har en relativt enkel fråga som jag hoppas kan få svar på ganska snart... Jag undrar om det funkar att bli medlem på flera sidor samtidigt för att maximera bonusar, om det anses väldigt dåligt att göra så och om man kan få ut sina bonusar även om man gör det? Nu kanske det blev krångligt men jag hoppas ni förstår vad jag menar. Är det möjligtvis någon här som kanske redan utnyttjar detta och spelar på flera pokersidor samtidigt, så berätta gärna om era egna erfarenheter.

Postad

Förstår inte heller poängen. Största nackdelen är väl att det brukar ta mer resurser ju fler pokerklienter man har igång. En annan är att layoten inte är samma, men det kan väl ha sina fördelar om t.ex klientens inbyggda inte kan göra skillnad på t.ex turneringar och CG bord, när man multitablar men det har ju bara indirekt att göra med bonusar.

Postad

Det är många som har konton på många olika pokersiter. Men vanligvis så kör man på en site och klarar av bonusen där och sedan fortsätter man till nästa site.

Det gör att man ofta har pengar på flera olika pokersiter samtidigt.

När man så får en re-load bones på en site så kan man gå tillbaka till den och spela där igen. På så sätt kan man se till att man hela tiden spelar mot en bonus.

Det finns ingen fördel att spela på två pokersiter samtidigt och försöka klara av flera bonusar samtidigt - ta dem en i taget i stället.

Postad

Det finns ingen fördel att spela på två pokersiter samtidigt och försöka klara av flera bonusar samtidigt - ta dem en i taget i stället.

Jo det finns en fördel med att spela flera nätverk samtidigt, trafiken! Beroende på vad du vill spela vid vilken tidpunkt, så kan det på vissa nätverk vara så dålig trafik att du mest får sitta och vänta. Det kan man lösa genom att spela på fler nätverk samtidigt.