xajten Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Hej, jag har precis registrerat mig på fulltiltpoker och jag ska börja spela cashgame på micronivå, dvs 0.05/0.10. Jag har spelat poker tidigare men jag har aldrig riktigt varit intresserad av att vinna pengar, men nu har jag fått upp intresset för att lära mig poker på riktigt. Jag kan det mesta, dvs starthänder och sånt. Men hur ska man spela på dessa nivåer? Ge era tips! Citera
Mr.Lajban Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Tight och värdebetta av s*tan! Största luckan hos de flesta microlirarna är att de spelar för många händer och synar för mycket. Citera
xajten Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 Tight och värdebetta av s*tan! Största luckan hos de flesta microlirarna är att de spelar för många händer och synar för mycket. Vad menar du med värdebetta? Att om jag har en stark hand på flopp eller mer så ska jag verkligen visa det? Citera
manshora Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Vad menar du med värdebetta? Att om jag har en stark hand på flopp eller mer så ska jag verkligen visa det? JA slowspela inget och bluffa aldrig så borde du kunna vinna på dom nivåerna Citera
TheCop Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Tiltkontroll och moneymanagement är två mycket viktiga faktorer som kan göra dig till en vinnare. Ha alltid minst 30inköp på den nivån du spelar... Citera
guttaaa Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Tiltkontroll och moneymanagement är två mycket viktiga faktorer som kan göra dig till en vinnare. Ha alltid minst 30inköp på den nivån du spelar... lite snabb fråga angående det där, vad menas med 30 inköp igentligen? Har hört en del angående inköp o så men förstår inte riktigt!? Sry för att jag låna tråden en snabbis Citera
Supertequila Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Ett inköp är summan du köper in dig på bordet för. Om du t ex spelar 0.25-0.50 blinds o köper in fullt så är det vanligen 50 USD som är ett inköp. Citera
Dimmias Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 lite snabb fråga angående det där, vad menas med 30 inköp igentligen? Har hört en del angående inköp o så men förstår inte riktigt!? Sry för att jag låna tråden en snabbis edit: sorry, blev besvarat under tiden jag hade inlägget öppet Citera
Recommended Posts