Slasktratt Postad 13 Juli , 2010 Rapport Share Postad 13 Juli , 2010 Hm, jag håller också på bönder... men jag har funderat lite på varför de verkar ha det så svårt ofta, varför höjjer de bara inte priserna på mat om de vill tjäna mer? Mat är ju faktiskt lite väl billigt här i sverige iallafall, ett normalt sveskt hushåll lägger ju mer pengar på att transportera sina stjärtar än de lägger på mat... Hade ju varit väldigt smart. Om det nu var bönderna som satte priserna. Men något måste absolut göras (på en mkt högre nivå). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 Juli , 2010 Rapport Share Postad 13 Juli , 2010 Sjukt vad en(ett?) Slaktavfall kan bidra till ett annars dött PF... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 13 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2010 Hm, jag håller också på bönder... men jag har funderat lite på varför de verkar ha det så svårt ofta, varför höjjer de bara inte priserna på mat om de vill tjäna mer? Mat är ju faktiskt lite väl billigt här i sverige iallafall, ett normalt sveskt hushåll lägger ju mer pengar på att transportera sina stjärtar än de lägger på mat... Hade ju varit väldigt smart. Om det nu var bönderna som satte priserna. Men något måste absolut göras (på en mkt högre nivå). Sjukt vad en(ett?) Slaktavfall kan bidra till ett annars dött PF... Hmm det som jag tycker är tråkigt är att det inte går att ha något mindre lantbruk numer, det funkar inte ekonomiskt. Det måste till storbruk. Samtidigt importeras det väldigt mycket kött och mjölk ifrån andra länder. Detta skadar enligt mig sveriges ekonomi och är inte miljövänligt. Så vad kan man göra åt det?? Hahah ja han bidrar han.. tänk om alla vore som han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 13 Juli , 2010 Rapport Share Postad 13 Juli , 2010 Hmm det som jag tycker är tråkigt är att det inte går att ha något mindre lantbruk numer, det funkar inte ekonomiskt. Det måste till storbruk. Samtidigt importeras det väldigt mycket kött och mjölk ifrån andra länder. Detta skadar enligt mig sveriges ekonomi och är inte miljövänligt. Så vad kan man göra åt det?? Bland annat kan man minimera andra länders konkurrensförsprång genom att införa liknande lagar för bättre djurhållning som vi har i Sverige. Det blir väldigt svårt att konkurrera mot djurplågare. En köttbit ska kosta pengar, av förklarliga skäl. Statusen måste höjas avsevärt. Vad gäller t.ex. mjölk så måste det regleras så att inte någon i ledet (t.ex. arla) tar för stor del av kakan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Vad sägs om att skapa ett stort hamsterhjul där grova brottslingar får spendera resten av sina dagar åt att springa och skapa el åt andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drivet Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Vad sägs om att skapa ett stort hamsterhjul där grova brottslingar får spendera resten av sina dagar åt att springa och skapa el åt andra? Så fort vi börjar släppa på "vård" eller "rehabilitering" av fångar öppnas sjukt många dörrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 14 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 man gör en insättning med moneybooker på eurosuperpoker, pengarna dras ifrån mitt kort, men inte fan får man in några pengarpå kontot!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 14 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 vem är denna paluke77.. aldrig någonsin varit med om någon som gör sådana syner utan en chans till att vinna, men ändå drar ut.. sanslöst rungood helt sickat vad han drar ut..tycker det är bra att trycka kn-10 pre efter flertalet raisar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 14 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 alltid så bra att syna 3 bet med 9-6 och sedan syna flopp med lägsta par för att sedan syna turn med stegdrag och naturligtvis sätta stegen på rivern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 14 Juli , 2010 Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Vad sägs om att skapa ett stort hamsterhjul där grova brottslingar får spendera resten av sina dagar åt att springa och skapa el åt andra? Då kanske det blir ocoolt att sitta i finkan, och då blir även det ocoolt att vara smal eftersom alla som suttit i fängelse blir smala. Därefter blir det rätt nice att vara tjock/lönnfet som bevis på att man fan inte suttit i fängelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 14 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Juli , 2010 Då kanske det blir ocoolt att sitta i finkan, och då blir även det ocoolt att vara smal eftersom alla som suttit i fängelse blir smala. Därefter blir det rätt nice att vara tjock/lönnfet som bevis på att man fan inte suttit i fängelse. fan vad djupt det blev nu.. men vilka samhällsproblem vi skulle kunna lösa om pf satt son styrare här i svedala Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 15 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2010 hoppas min rb kommer och att den som vanligt för en masssa tur med sig.. jag gillar inte att bli våldtagen mer än vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 sug kuk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 25 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 sug kuk eurosuperpoker är verkligen en bra sida.. alla som vill bli analt våldtagna fortsätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 1 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 någon som vet om boss har kvar sin 75k (som tidigare var 100k) ?? ser den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2010 någon som vet om boss har kvar sin 75k (som tidigare var 100k) ?? ser den inte De kör en 100k headhunter för 150+10€ kl 19.00 same same typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 15 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 September , 2010 någon som vet om man kan komma i kontakt med boss i helhet, alltså nätverkets huvudkontor el dylikt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 någon som vet om man kan komma i kontakt med boss i helhet, alltså nätverkets huvudkontor el dylikt Varför? Boss Media AB, P.O. Box 3243, SE-350 53 Växjö, Sweden | Phone: +46 (0)470-70 30 00 | info@bossmedia.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 varifrån förutom piratebay laddar man ner ifrån förtillfället? tänkte ladda lite serier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 http://www.eztv.it http://www.btjunkie.org varseguuuud:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 http://www.eztv.ithttp://www.btjunkie.org varseguuuud:) danke danke.. dock var den andra en betalsida va? saknar de gamla svenska sidorna där man slapp vara reggad och kunde ladda hem serieavsnitt där svenska texten redan var inlagd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 29 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2010 hur fan kan titan ha mellan 7-14 dagar på deras uttag? Någon annan som spelar där som har erfarenhet av snabbare uttag? Uttag till visa + swedbank btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 3 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2010 någon som vet ifall redbet fortfarande har snabba uttag till swedbank, och gäller dessa även på söndagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 3 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2010 hur fan kan titan ha mellan 7-14 dagar på deras uttag? Någon annan som spelar där som har erfarenhet av snabbare uttag? Uttag till visa + swedbank btw tog 4 dagar för mig in till mitt swedbankkonto, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 3 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2010 tog 4 dagar för mig in till mitt swedbankkonto, snackade med deras support efter 4 arb dagar, de sade att det inte var konstigt att pengarna inte kommit då det skulle ta 7-14 arb dagar innan pengarna kom. Kom dock dagen efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts