jkkman Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 vad har du för inställning till cannabis? vad har du för inställning till övriga illegala droger? Citera
boman Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 vad har du för inställning till cannabis? vad har du för inställning till övriga illegala droger? Cannabis är jag mycket positiv till. Kan inte uttala mig om andra droger Citera
jkkman Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 klassar du dig själv som en behaglig människa? brukar folk söderifrån kommentera din dialekt? kommer du att röka med mig i umeå nån gång? Citera
boman Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 klassar du dig själv som en behaglig människa? brukar folk söderifrån kommentera din dialekt? kommer du att röka med mig i umeå nån gång? jag klassar mig som en behaglig människa. förutom när det tävlas, då kan jag bli jävligt obehaglig. inte i kompiskretsar men en korpmatch tex, då brinner jag. jadå, till en början. folk måste ju kommentera allt på senare dar har jag börjat anpassa mig och pratar jag med någon utifrån så pratar jag rikssvenska. irl pratar jag fortfarande lätt tornedalska. om jag är välkommen så jättegärna! Citera
slowboy Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 I vilken klan har du spelat cs?, Hur bra var du på CS? Var du med i CPL :D Citera
boman Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 I vilken klan har du spelat cs?, Hur bra var du på CS? Var du med i CPL :D spelat i den finska scenen gick bra ett tag och vi slog dom bästa av dom bästa i finland.. inte känt någon svensk bra cs-spelare så det var rätt omöjligt att ta sig in där! jag är smartare ingame än 99.9% av dom som spelar cs, dock så var jag inte sorken-bra på det andra. spelar inte längre, just 4 fun. det här cs-tjatet kommer från halvinterna kretsar! Citera
slowboy Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 spelat i den finska scenen gick bra ett tag och vi slog dom bästa av dom bästa i finland.. inte känt någon svensk bra cs-spelare så det var rätt omöjligt att ta sig in där! jag är smartare ingame än 99.9% av dom som spelar cs, dock så var jag inte sorken-bra på det andra. spelar inte längre, just 4 fun. det här cs-tjatet kommer från halvinterna kretsar! Då har jag en fråga till dig Hur bra är H2K | Niko Citera
boman Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 beror på vad han nickade innan? har vart inaktiv ett bra tag! närmare 2 år! Citera
Haslo Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Favoritfärg? Favoritfilm? Favoritserie? Favoriträtt? Favoritdrink? Favoritlåt? Megan Fox eller Jessica Biel Brad Pitt eller Orlando Bloom Favorit resemål? Dröm resemål? Hur många bananer uppskattar du att du ätit i ditt liv? Stockholm eller Göteborg? Ferna eller Sorkoas? Har du gjort en ace mot nåt känt lag? Citera
slowboy Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 beror på vad han nickade innan? har vart inaktiv ett bra tag! närmare 2 år! Nikolaus nickade han Citera
boman Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 säker slowboy? när har han blommat? Citera
boman Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 Favoritfärg?Favoritfilm? Favoritserie? Favoriträtt? Favoritdrink? Favoritlåt? Megan Fox eller Jessica Biel Brad Pitt eller Orlando Bloom Favorit resemål? Dröm resemål? Hur många bananer uppskattar du att du ätit i ditt liv? Stockholm eller Göteborg? Ferna eller Sorkoas? Har du gjort en ace mot nåt känt lag? Röd! Alla på min top5 lista är lika bra. Shawshank, Green Mile, Coach Carter, Green Street Hooligans och American Pie första. Alla filmer har något som tar på mig!! Californication utan tvekan faktiskt. Det spårar väl en del vissa eps men skitsamma. Finns en restaurang i Umeå som gör riiiiiiktigt god Black & White. Googla på det om du inte vet vad det är! Strawberry Daquiri om jag måste ta någon. Hatar drinkar för dom är oftast blandade av en kass bartender. Megan Fox kanske faller i min smak. Orlaaando före jag såg Inglorious Basterds. Gillar inte filmen destomer men Pitten i den alltså En charter i riktig svenssonanda till Grekland, ön Zakynthos Skulle väldigt gärna åka till ett land hyfsat centralt i Afrika. Tanzania kanske iofs. Men vågar inte Jag äter ganska mycket bananer. Kanske 400 om året så 21x4=8400. Göteborg, har aldrig vart där dock. Gillar göteborgare! Sorkoas by far. Det har jag! Citera
slowboy Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 säker slowboy? när har han blommat? Ja du, var med i WCG för några år sedan, spelat i BLANK, Lemondogs, EYEBALLERS, H2K, Begrip osv osv Vad skall man göra för att bli känd Citera
boman Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 VAD FAN, jag verkar ha väldigt kasst minne? Vet många med liknande nicks. Och alla dom jag vet är riktigt bra, så han är nog riktigt bra imo. Citera
slowboy Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 VAD FAN, jag verkar ha väldigt kasst minne? Vet många med liknande nicks. Och alla dom jag vet är riktigt bra, så han är nog riktigt bra imo. Du är förlåten nog med cssnack Citera
boman Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 Du är förlåten nog med cssnack Deal! Ställ nu en vettig fråga! Har två timmar kvar att mörda Citera
Sorkoas Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 vilka kända lag har du aceat mot? Citera
boman Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 vilka kända lag har du aceat mot? NiP SK mibr MINST Citera
ulaf Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Hur ödmjuk är du på en skala från 1-10? Citera
Sorkoas Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 NiP SK mibr MINST lol pcw eller Citera
okocha Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Hur ödmjuk är du på en skala från 1-10? vad är det ödmjukaste man kan svara på denna frågan? Citera
ulaf Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 vad är det ödmjukaste man kan svara på denna frågan? Citera
pezdawg Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Vilken rest gör bäst blacknwhite i ume? Citera
boman Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Postad 10 December , 2009 Vilken rest gör bäst blacknwhite i ume? Gillar Restaurang Rött på Berghem jättemkt. Svinskön personal och mysig restaurang overall! Citera
Recommended Posts