Drunken_Penguin Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Här diskuteras highstakespoker online. Tipsa när det är action, diskutera spelare och händer. Regler för tråden: Då den förra highstakestråden spårade ur ett antal gånger så kommer denna tråden att modereras stenhårt. Följande regelbrott kommer ge autoinfraction, och inläggen kommer raderas. Off topic Personangrepp Språkpolisande Trams Upprepade övertramp kommer resultera i en månads tempban. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 durrrr går bra nu. Ligger i topp de sista 24 h $149 000 upp. http://www.highstakesdb.com/live-results.aspx Han kanske har lättare att få action nuförtiden . Och han lär väl behöva snygga till rullen lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 durrrr går bra nu. Ligger i topp de sista 24 h $149 000 upp. http://www.highstakesdb.com/live-results.aspx Han kanske har lättare att få action nuförtiden . Och han lär väl behöva snygga till rullen lite bara $4,85m kvar att jobba igen då, måste kännas sjukt omotiverade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 700K upp i december på Durrrr. Dock fortfarande 5,6miljoner $ back i år, så lär inte bli något plus år för Durrrr online iallalfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Är isildur borta ur bilden nu, eller spelar han någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Är isildur borta ur bilden nu, eller spelar han någonting? nej, inte lirat nått dom senaste dagarna. fast att ta 2 dagar paus är ju inte direkt likgiltigt med att vara ute ur bilden. fast man undrar ju med tanke på att han tagit totalt 1 dags paus under tiden han spelat innan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Tror inte Isildur har setts till sen han förlorade 5m$ häromdagen och landade på minus sedan han började på FTP. Skulle bli förvånad över att se honom igen om jag ska vara ärlig men man kan ju alltid hoppas. Synd att han inte hade några gränser och sinne för BR management, i så fall tror jag vi hade fått njuta betydligt mer av hans spel på de högsta cg borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Tänk om isildur hade haft en "moneymanager"... eller kört stoploss eller något liknande... Synd att han antagligen lagt skottningen på is iaf... Kör de andra finnarna något vs varandra på de högsta borden eller lirar de bara mot andra? finland vs världen? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Tänk om isildur hade haft en "moneymanager"... eller kört stoploss eller något liknande... Synd att han antagligen lagt skottningen på is iaf... Kör de andra finnarna något vs varandra på de högsta borden eller lirar de bara mot andra? finland vs världen? =) jo, ziigmund försökte smyga till sig action mot PA ett par ggr genom att köa till PA borden och när isi splitta deg typ så blev han sit in mot PA och PA spelade vidare i tron om att de var isildur fortfarande pga att de hade samma avatar =) (ninjaavataren..) efter typ 6 händer.. "i thought you were isi" "I know" säger ziig sen o garvar typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Började han direkt på highstakes på ftp? Har han finansiärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Började han direkt på highstakes på ftp? Har han finansiärer? "Internet pokers" skrev i sin blogg att han dök först upp (enligt vad han visste) på 25/50 och var snabbt uppe och plocka honom själv på 400k på omaha på 100/200 sedan bara vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Tror inte Isildur har setts till sen han förlorade 5m$ häromdagen och landade på minus sedan han började på FTP. Skulle bli förvånad över att se honom igen om jag ska vara ärlig men man kan ju alltid hoppas. Spelar nu. Ta lite plus! Jobba, jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Isildur1 back ca $37K de sista 24 timmarna... han spelar i alla fall . durrrr verkar het upp över 400K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Isildur var back 4inköp på 100-200 på en timmes spel mot Nick Schulman. Ganska mycket otur hittills, fick dock tura in en pott med K4 vs AK nu, så kanske kan vända i den matchen. Sen spelar han också 2st bort 6manna Omaha:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jaane Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Vilken nivå spelar Isildur1 på just nu? Sitter på jobbet och har ej möjligthet att gå in och kolla på FTP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 just nu spelar han 100/200nl och 50/100plo. sitter och väntar på 500/1000nl och 200/400plo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 OBV lite pengar kvar och lira högt för då. Vände matchen mot Nick nu och dubblat på PLO, så nu är han på plus... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toblob66 Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Lite pengar kan ju disskuteras, visst lite mot förra veckan, men han har just nu ca 450K spritt på de olika borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 OBV lite pengar kvar och lira högt för då. Vände matchen mot Nick nu och dubblat på PLO, så nu är han på plus... Isildur1 har över $400k på de bord han spelar på och där han sitter och väntar på action. Upp $27k idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Lite pengar kan ju disskuteras, visst lite mot förra veckan, men han har just nu ca 450K spritt på de olika borden. Lite pengar va lite ironiskt, men kanske inga miljon$ belopp att spela för just nu? Förövrigt så busta han Schulman nyss som fick nog. Edit: Någon som förstår sig på Isildurs turn spel här? Normalt superaggro med de flesta händer, så varför passiv här? http://www.highstakesdb.com/view-hand-history.aspx?GameID=376501 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Lite pengar va lite ironiskt, men kanske inga miljon$ belopp att spela för just nu? Förövrigt så busta han Schulman nyss som fick nog. Edit: Någon som förstår sig på Isildurs turn spel här? Normalt superaggro med de flesta händer, så varför passiv här? http://www.highstakesdb.com/view-hand-history.aspx?GameID=376501 Balansering kan ja tänka mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Balansering kan ja tänka mig! explo kan jag tänka mig. trodde nick var tom och ville fånga en riverbet och räknade kanske (felaktigt) med att ändå få betalt av damerna ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 explo kan jag tänka mig. trodde nick var tom och ville fånga en riverbet och räknade kanske (felaktigt) med att ändå få betalt av damerna ändå. yep, this. Har varit i isildur's skor allt för många ggr där och svurit för mig själv varför donkbeta jag inte typ 120% där på river? Cryingcalls för splitchans med damen lär ske en och en annan gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 explo kan jag tänka mig. trodde nick var tom och ville fånga en riverbet och räknade kanske (felaktigt) med att ändå få betalt av damerna ändå. Mjo men genom att spela passivt med bra händer ibland handlar väl om att fånga bluffar. Menar säkert samma men orkade inte skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 4 December , 2009 Rapport Share Postad 4 December , 2009 Mjo men genom att spela passivt med bra händer ibland handlar väl om att fånga bluffar. Menar säkert samma men orkade inte skriva. I denna specifika hand var han säkert säker på att Nick skulle vbeta sina damer samt bluffa med sina skithänder. Han ansåg väl att han inte kommer checka bakom särskilt många händer förutom typ tvåpar kanske Aja, nu ska jag inte ge mig på att försöka analysera något mer och besudla forumet med lvl1 tänk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts