Gå till innehåll

fj0rtisdisco krossar micro, eller?

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Blir inge mer spel idag, eller i veckan mest troligt. Blir the good life imorgon istället.

Iaf stuck på lite drygt 2,5k upp för månaden, känns sjukt äckligt men variance is a bitch i guess.

Postad

ez life, :> Vaknar 07.00 för att jag var så duktig å sov 23.00. Steker dirr till skolan. Klonkar mitt nationella tal om spelberoende VG+ , har vi idrott och slutar

EASYLIFE. Blir som sagt inge lir idag, utan spilla upp ist LYCKA TILL PF!

Postad
ez life, :> Vaknar 07.00 för att jag var så duktig å sov 23.00. Steker dirr till skolan. Klonkar mitt nationella tal om spelberoende VG+ , har vi idrott och slutar

EASYLIFE. Blir som sagt inge lir idag, utan spilla upp ist LYCKA TILL PF!

HEHEHEHHEHEHE:mrgreen:

Vår lärare gav typ alla i klassen vg(Svenska B), kändes lite overkill att jag lolade på om ontologi :roll:

Postad
HEHEHEHHEHEHE:mrgreen:

Vår lärare gav typ alla i klassen vg(Svenska B), kändes lite overkill att jag lolade på om ontologi :roll:

jo, men är väl ingen mönsterelev :) Hade jag klonkat mer morgonlektioner och iaf "försökt visat intresse" hade jag nog kunnat nosa på mvg .)

av ren nyfikenhet vad gick du ut med för poäng ?

Har just nu 250 poäng ( hade 265 när jag gick ut 8an ;( bad beat obv )

Postad

Fått söta erbjunden att komma å grinda med gröngul i kalmar och att han ska fixa in mig på krogen (om jag inte ser ut som 12) vilket låter nöt sas :). Så fort han har tid å inte jobbar osv, eller har sommarledigt så åker jag å lever the good life sas :)

Även hört att drclementz ska se liten å gullig ut ;)

jessy - dancing in the dark dagens nöt förfest låt

Postad
jo, men är väl ingen mönsterelev :) Hade jag klonkat mer morgonlektioner och iaf "försökt visat intresse" hade jag nog kunnat nosa på mvg .)

av ren nyfikenhet vad gick du ut med för poäng ?

Har just nu 250 poäng ( hade 265 när jag gick ut 8an ;( bad beat obv )

Slutbetyget ska väl - vad jag kan minnas - vara en "sammanfattning" av de terminsbetyg du tidigare fått. Sen är det väl väldigt få som i praktiken gör så, lärarna vill säga. Blir lätt att man får G, G, G, inser att man vill läsa florist eller något annat banalt, köttar in MVG sista terminen och får det i slutbetyg.

Btw - betyg i högstadiet påverkar i stort inte ditt senare liv, i var fall så tillvida du inte får 20p ;)

Postad
posta din playlist fjortis

gör det när jag kmr hem inatt OM JAG KMR hem ( siktar på bortamatch ;) ), förballe nu ;)

Slutbetyget ska väl - vad jag kan minnas - vara en "sammanfattning" av de terminsbetyg du tidigare fått. Sen är det väl väldigt få som i praktiken gör så, lärarna vill säga. Blir lätt att man får G, G, G, inser att man vill läsa florist eller något annat banalt, köttar in MVG sista terminen och får det i slutbetyg.

Btw - betyg i högstadiet påverkar i stort inte ditt senare liv, i var fall så tillvida du inte får 20p ;)

siktar iaf på 250+ poäng, om jag ska gå gymnasium i framtiden. Ska iaf ta ett pausår om inte mer för jag är allmänt skoless atm och vill resa osv

Postad
gör det när jag kmr hem inatt OM JAG KMR hem ( siktar på bortamatch ;) ), förballe nu ;)

siktar iaf på 250+ poäng, om jag ska gå gymnasium i framtiden. Ska iaf ta ett pausår om inte mer för jag är allmänt skoless atm och vill resa osv

Nöten med bortamatch!

Allvarligt, paus efter 9an o ut o resa? Tror inte ja hört många som gjort det, stekigt!! Ett tips bara, bli inte för bekväm med pokerdegen och fimpa skolan/sumpa betygen... vägen tillbaka är seeeeeeg..känner några som typ vart där ;)