Gå till innehåll

Bredbandshotell i sydostasien!


Takter

Recommended Posts

Lever for tillfallet som pokerproffs i Thailand. Jag skulle vilja att alla som har bott pa hotell med bra bredbandsuppkoppling i sydostasien kommer med forslag har. Typ i Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesien osv. Ar alltsa mer intresserad av specifika hotell alt. hostel an olika resmal. Jag gissar att det ar fler an jag som ar intresserad av detta.

 

Startar upp med Oakwood i Bangkok. Plus for stabil och snabb lina. Minus for internetavgifter varje dag.

 

Kom garna med fler forslag! Thx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Startar upp med Oakwood i Bangkok. Plus for stabil och snabb lina. Minus for internetavgifter varje dag.

 

Vad jag minns så är månadskostnaden typ 3k baht och dagskostnaden 500 baht, do the math..

 

Skulle vara kul att se hur mycket pengar oaken & lamaiwanta dragit in tack vare heltok och oss från första pokerkollot som fick irra runt bangkok i jakten på internet efter floraville-fiaskot :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

golden triangle is Koa Lampur (eller hur det nu stavas), där finns massor av bra boende med stabilt internet.

 

Plus en riktig fet gata med massa nattklubbar som äger!!

 

Du har alltså besökt Malaysias huvudstad och har tillgång till internet samtidigt som du skriver inlägget, men kan fortfarande inte stava till Kuala Lumpur? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...