Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight

Sorkoas

Recommended Posts

Fan vad kall man är IRL, sitter och lirar lite MW2 när helt plötsligt det bara säger "PANG" och TVn dör. Någon som vet hur det ligger till med garanti med samsungs TVs, har en 42" plasma inköpt för snart 2 år sen.

BEAT :/

Garantin har förmodligen gått ut om du inte har köpt till extra, du kan ju dock reklamera varan inom 3 år (https://lagen.nu/1990:932#P23S3 23 § stycke 3)

En tv ska liksom inte slockna efter 2 år sådär, om inte affären vill komma överens med en skälig ersättning kan du kontakta allmänna reklamationsnämnden. http://www.arn.se/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tävlade i Styrkelyft för typ... 5 år sedan? :D Tävlade för JSK. :) Gjorde aldrig några spektakulära resultat på tävling dock, gjorde knappt några tävlingar alls. Lyckades ta ett brons på SM i Styrkelyft tror jag det var... Blev av med silvret i tävlingsens absolut sista lyft så jag var lite sur då hehe.
Okej nice! Tävlar själv för Lunds TK. Trodde du var från sthlm, därför jag skrev STK. gg iaf! :)
Länk till kommentar

Tänkte att jag i år skulle försöka börja läsa mer böcker än tidigare. Förr var jag en periodare, kunde ibland läsa en hel del men de senaste fem åren har jag läst uppskattningsvis 10 böcker, troligen mindre. :oops:

Har inget specifikt område jag vill begränsa mig till så tips mottages gärna, allt från skön- till facklitteratur.

Tack :).

Länk till kommentar

riktigt snyggt, hur tycker du att det funkar med tre skärmar?

btw. snygg lampa, kommer ihåg att alla hade sånna när man var kids.

Ja det är nice, men kanske lite väl mycket förflyttning i x-led på heltoks vis. Men rätt nötigt att köra lobbys på en, borden i mitten och msn + spotify på den andra, sen ser det ju lite mer symetriskt ut än 30+20.

En en jäkla process men nu börjar man närma sig det jag var ute efter fårn början.

Länk till kommentar

Tänkte att jag i år skulle försöka börja läsa mer böcker än tidigare. Förr var jag en periodare, kunde ibland läsa en hel del men de senaste fem åren har jag läst uppskattningsvis 10 böcker, troligen mindre. :oops:

Har inget specifikt område jag vill begränsa mig till så tips mottages gärna, allt från skön- till facklitteratur.

Tack :).

Är själv lite torsk på biografier.

- Båda Stalinbiografierna av Montefiore.

- Mao av Chung och Holliday

- Vilda Svanar av Chung (om hennes liv i Kina)

- Eichmann av Cesarani

- Gulag av Applebaum (Inte om en person men om lägren i Sovjet)

Länk till kommentar

Ja det är nice, men kanske lite väl mycket förflyttning i x-led på heltoks vis. Men rätt nötigt att köra lobbys på en, borden i mitten och msn + spotify på den andra, sen ser det ju lite mer symetriskt ut än 30+20.

En en jäkla process men nu börjar man närma sig det jag var ute efter fårn början.

hur funkar disken?

Länk till kommentar

hur funkar disken?

Funkar bra, inte hunnit testa den fullt än men windows och alla program flyter på fint.

nice setup urmy, va är det för skärmar du har?

Ty, jag har en 30" Dell med 2 st Samsung 204b.

edit: Är du ute efter en 30" rekar jag Dell starkt, riktigt sjysst i borstat stål och stabilt justerbart stativ.

Länk till kommentar

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Hade undvikit intag av vätskedrivande medel under pågående kreatincykel och ffa uppladdningen om du kör någon sådan. Ingen aning om hur stor inverkan det har men låte inte som någon vidare kombo.

Rekar: http://www.gymvaruhuset.com/?cid=131575

Fu haters.

Ser nästan ut som du åsyftar koffein med "vätskedrivande medel".

Isåfall förstår jag inte varför du länkar till en massa preworkouts (koffein i de flesta)...

Länk till kommentar

Ser nästan ut som du åsyftar koffein med "vätskedrivande medel".

Isåfall förstår jag inte varför du länkar till en massa preworkouts (koffein i de flesta)...

lite det här jag menar. koffeinet är ju vätskedrivande men kanske inte tar med sig det som binds upp inom musklerna. om det nu är så att koffeinet driver ut all möjlig vätska i kroppen så är ju bla dessa produkter mer eller mindre värdelösa.

anledningen att jag letar svar är för att jag har svårt att låta bli kaffet under deffen. dämpar hungern så fint, piggar upp snabbt etc etc

Länk till kommentar

lite det här jag menar. koffeinet är ju vätskedrivande men kanske inte tar med sig det som binds upp inom musklerna. om det nu är så att koffeinet driver ut all möjlig vätska i kroppen så är ju bla dessa produkter mer eller mindre värdelösa.

anledningen att jag letar svar är för att jag har svårt att låta bli kaffet under deffen. dämpar hungern så fint, piggar upp snabbt etc etc

Jag gissar på att den negativa effekt som eventuellt finns inte är märkbar för din del.

Förutsätter att du inte dricker 10 koppar om dagen eller dylikt :)

Länk till kommentar