Sorkoas Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Seat 3: regular ($334.85 in chips) Seat 4: Hero ($209 in chips) Seat 8: fish ($50.65 in chips) ANTES/BLINDS regular posts small blind ($1), Hero posts big blind ($2) Hero: PRE-FLOP fish calls $2, regular raises to $8, Hero raises to $24, fish folds, regular calls $24. FLOP [board cards: ,, ] regular checks, Hero Citera
Sorkoas Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Handen ovan, kallt att ens överväga få in det på flop antar jag? Citera
-PK- Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Yeah, knack flopp och syna alla turns imo. Citera
Sorkoas Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Yeah, knack flopp och syna alla turns imo. Gillas. Dags för svar till quizen då! Tyvärr så kan jag inte lova att det här är ens nära facit. Valde dessa scenarion då jag själv känner mig osäker i trebettade potter ur position. Citerar först frågan igen: OOP 3-bettat, bb vs btn.pot 18,5bb stackar e. flop 91bb FI är TAG/tricky reg som vi har kivats en del med tidigare. Vad väljer vi för linjer med följande starthänder och floppar? 1. 2. 3. 4. a) b) c) d) Och mina svar! (tack till fredyr för koden ) A B C D 1 bf bf bf kc 2 bf kc br kc 3 br kc br kc 4 bf bf bf kc Valde att ta med QJs främst för att det är en hand jag tror att många väljer att spela olika och hoppades på att fler skulle reagera. Själv så trebettar jag den inte som standard i big blind mot knappöppning. Citera
Metaddict Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Läste att kroppen inte kan ta upp mer kreatin än runt 5g om dagen efter att man fyllt depåerna med sin uppladdning. Citera
Sorkoas Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Läste att kroppen inte kan ta upp mer kreatin än runt 5g om dagen efter att man fyllt depåerna med sin uppladdning. Vilket som med allt annat är sjukt individuellt och då tar man hellre för mycket än för lite! Fick iaf höra att jag ska köra fyra skopor/dag i fyra dagar sedan två per dag när jag tränar annars en per dag. Har cashat ut allt från SvS nu tills vidare. Det var riktigt skönt med miljöombyte i dag måste jag säga. Vann lite med! $740 över 2200 händer. I morgon blir det sjukt nog en trip in till Örebro med PE och en polare som ska tatuera sig, lol. Får se vad för sjukhus vi ska hitta på mer än det. Vi tänkte glo på någon film men eftersom ingen av oss har körkort så måste vi med sista bussen och det kan bli snårigt när man ska ut till bushen. 1,5h tar det btw att ta sig in till storstan. Citera
okocha Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 lol, skaffa körkort? eller åk taxi Citera
Sorkoas Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 mm ska tjata på PE som har råd. både körkort och taxi då Citera
Gäst Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Löjligt run bad på blackjacken här måste jag säga, har dock några K kvar så kanske kan gräva oss upp ur hålet! Idag var det dåligt väder så vi åkte ner på stan för att kolla på klockor. Finns så löjligt många fina som man blir sugen på och även om det i många fall är bra mycket billigare än hemma i Sverige så är det ändå mycket pengar att hosta upp för ett fint ur. Vi har ju några dagar kvar av resan så åker nog ner nån annan dag för att köpa någon fin. Breitling har ju många fina modeller som jag kikat lite på men om någon har tips på klockor av andra märken så mottages de gärna . Citera
sammejao Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Jag provade nanovapor idag, ska väl vara same shit typ? Personligen så bryr jag mig inte så mkt om vilket kosttillskott jag köper. Det är nog till 95% samma grejer i alla. Man ska inte kika för mkt på förpackningsbilden/namnet. Citera
Metaddict Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Personligen så bryr jag mig inte så mkt om vilket kosttillskott jag köper. Det är nog till 95% samma grejer i alla. Man ska inte kika för mkt på förpackningsbilden/namnet. Personligen har jag provat flera olika liknande pre workout-produkter (ja, jag är överförtjust i kosttillskott) och upplevt enorma skillnader trots att innehållsförteckningarma varit rätt snarlika. Obv kan jag omöjligt bevisa vilket av dem som har störst verkan på ren muskeluppbyggnad i längden men det kan knappast vara negativt att känna sig piggare och fräshare på gymet och kunna ge ett märkbart antal procent extra. Dessutom blir det såklart roligare att träna Efter bara ett mesigt uppvärmningsset började det pumpa rejält i mina triceps igår efter min debut med Nano Vapor. Jag var även riktigt pigg hela passet trots usel sömn och att jag var skittrött tidigare på dagen. Prisvärt? Ingen aning. Citera
Iggan Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Personligen har jag provat flera olika liknande pre workout-produkter (ja, jag är överförtjust i kosttillskott) och upplevt enorma skillnader trots att innehållsförteckningarma varit rätt snarlika. Obv kan jag omöjligt bevisa vilket av dem som har störst verkan på ren muskeluppbyggnad i längden men det kan knappast vara negativt att känna sig piggare och fräshare på gymet och kunna ge ett märkbart antal procent extra. Dessutom blir det såklart roligare att träna Efter bara ett mesigt uppvärmningsset började det pumpa rejält i mina triceps igår efter min debut med Nano Vapor. Jag var även riktigt pigg hela passet trots usel sömn och att jag var skittrött tidigare på dagen. Prisvärt? Ingen aning. Annars är Rage skitbra, har testat både första och andra versionen, båda funkar kanon! Finns även någon limited edition nu ute som ska också vara bra men har inte testat den. Prework produkter brukar vara rätt dyra men jag håller med att träningen blir roligare. Citera
Metaddict Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Annars är Rage skitbra, har testat både första och andra versionen, båda funkar kanon! Finns även någon limited edition nu ute som ska också vara bra men har inte testat den. Prework produkter brukar vara rätt dyra men jag håller med att träningen blir roligare. Rage känns enormt överprisad bara. Aldrig provat just den men den ska vara nuts enligt exakt alla Citera
Matte_Maiden Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Are you there Mr Placebo? Citera
Iggan Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Are you there Mr Placebo? Iaf den placebo effekten gör så jag tränar hårdare iaf. Citera
Starfitter Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Are you there Mr Placebo? Obv placeboeffekt men shippar man i sig massa koffein, socker, aminosyror, kreatin innan träning så är ju sannolikheten större att man är pigg... Jag skakade seriöst bitvis under passet idag(nanovapor), kände mig galet överenergisk. Vad det beror på vet jag dock inte edit: får gärna vara placebo, sålänge man tränar hårdare så Citera
Matte_Maiden Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Om ni inte kan träna hårt utan Placebo-effekt tränar ni helt klart som fjollor. Eller ja, ni har rejält klent psyke. Citera
Sorkoas Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Om ni inte kan träna hårt utan Placebo-effekt tränar ni helt klart som fjollor. Eller ja, ni har rejält klent psyke. +1 Citera
Sorkoas Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 I söndags vaknade jag kl 16, måndag kl 14, tisdag kl 12, i går kl 10 och idag kl 8. Har sovit max 5-6h varje natt. Vad fan. Citera
Iggan Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Om ni inte kan träna hårt utan Placebo-effekt tränar ni helt klart som fjollor. Eller ja, ni har rejält klent psyke. Tyvärr kan inte alla vara lika tuffa som du. Skippa skitsnacket med placebo och skit, finns väl många saker i prework produkten som gör att du blir piggare och starkare som koffein och kreatin osv. "klent psyke" hahaha, du är en tönt irl obv Citera
Recommended Posts