emop1 Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 grattis ska också på metallica imorn tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Såja, fick 100 dollar för att gå in och dra ett djupt andetag på toan efter att emop1 varit inne och skitit. Kan vara det vidrigaste jag gjort men men vad gör man inte efter ett 30k usd hål HI hi hi han river tag i en stapel med 15 hunkor och slänger in skiten fyfan, hade varit top 20 moments of my life Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Börja sakta men säkert ta mig ned på misärstegen, måste tagga till lite nu, är ju trots all svenska mästerskapen i onlinepoker på svenska spel ikväll! Fina bragingright om man går långt. Blir nog en kopp te och en promenix sas, sen mental uppladdning inför the big night. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 "Robin is 99% lucky today!" Facebook har haft rätt varje dag den här veckan hittills. Ship. Har även bytt procent med Hällefors största turare, RogerRabbit. Inte ska man väl kunna misslyckas då! Lycka till alla skribenter och läsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Lycka till i sm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Orka att man inte har någon laptop att grinda med från soffan när Milan spelar samtidigt som SM. Får lov att streama matchen, som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Varför blir man skitnödig när man röker? Gör nikotinet att man blir avslappnad i ändtarmen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 Varför blir man skitnödig när man röker? Gör nikotinet att man blir avslappnad i ändtarmen kanske? Funtar på samma sak fast med orsaken poker istället för rökat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Koffein är rätt urin- och bajsdrivande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 GL i Svenska Mästerskapen i nätpoker ikväll allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 [G]ood [L]uck [H]ave [F]un [D]on't [D]ie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 nån som e kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 mm 5600 marker hehehe. varit short sen första timmen typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 Ridå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RogerRabbit Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 du förvalta mina 5% dåligt sorkoas ja förvalta dem dock inge bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RogerRabbit Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 "Robin is 99% lucky today!"Facebook har haft rätt varje dag den här veckan hittills. Ship. Har även bytt procent med Hällefors största turare, RogerRabbit. Inte ska man väl kunna misslyckas då! Lycka till alla skribenter och läsare. det måste ja fan vara, inte i SM idag men i sm andra chansen sick att komma 2a men sick tilt att inte få paket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 hade varit sinnessjukt tiltad om jag varit du, men fint att få €1400 för att slaska en freeroll vid sidan av SM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RogerRabbit Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 hade varit sinnessjukt tiltad om jag varit du, men fint att få €1400 för att slaska en freeroll vid sidan av SM. är det också, första pris 2,3k€+ paket(2,7k€) whine Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 kaninen som bjuder på drinkarna till helgen med andra ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 54k i sm, jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 heja urmy friskt humör säg oss vad du nickar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 5 December , 2009 Rapport Share Postad 5 December , 2009 fearless66! spelat tight men tiltfritt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 5 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2009 rail on! vad tror ni om Nokia N900? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Bust sen länge ur SM, nu blir det cosmopol och lite texas holdings. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 6 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2009 Synd EA, lycka till med holdingsgrinden. Jag hatar Microsoft. Uppdaterade Windows så kom det upp en ruta som frågade om jag ville reboota. Satt och chattade så tryckte precis enter och tydligen valde jag att starta om då hehehe. Kul när man höll på med massa grejer samtidigt som inte blev sparat då. Fittkuk. Hatar också mig själv nu för att jag inte har varit speciellt seriös med mina uppsatta mål för månaden. Igår spelade jag ~800 händer och idag har jag inte spela en enda hand casgame. Sjukt jävla illa. Zumsar reagerade även på hur jag skött min kost hittills och skrev ett par bra grejer. Tackar för det. Från och med imorgon blir det seriös DEFF. Ska inleda en strikt VLCD (very low calorie diet). Siktar in mig på att hamna runt 1000-1500 kalorier. En relativt stabil frukost på runt 400 kalorier, sedan måltidersättare/bars ~400 kalorier igen och ett stabilt mål mat på kvällen på runt 500-700 kalorier. Drar även ner på gymmandet som jag egentligen inte behöver köra så seriöst med då jag redan är rätt vältränad på den fronten. Kommer att från och med nästa vecka bara köra två gympass och istället lägga in ett par konditionspass, till att börja med 2-3 pass i veckan på motionscykel hemma. Det blir även dagliga morgonpromenader på minst en timme. Under 100 kg och 100K spelade händer innan nyår ska ta mig fan fixas. GL me. Edit: Jag ska även sluta röka nu hehehe. GL me igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts