Mjorich Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Vänner, Jag letar efter kundrelationsargument för att välja en pokersajt över en annan. Då menar jag alltså inte argument som att "det finns mycket fisk" eller affiliaterelaterade grejer som "bra rakeback" utan kundservice och kundhanteringsaspekter. Exempelvis; - Blir du kontaktad när du inte spelat på ett tag med ett bra erbjudande? - Har du en specifik kontaktperson på sajten? - Besvaras dina frågor snabbt? - Får du bra erbjudanden? Jag skulle uppskatta om ni kunde uttrycka varför ni föredrar en specifik sajt (vilken?) i relation till till den här typen av argument och vad de specifika argumenten är? Bästa hälsningar, M Citera
renad Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Allmänt meckfritt och snabb in o utsättning av pengar tycker jag är nice Citera
Ignatius Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Ultimate Bet ska du glömma eftersom de tillåter fusk, annulerar bonusar utan förvarning och använder en fet superfisk i sin marknadsföring Citera
DrRoland Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Det är oklart för mig varför kundservice och kundhanteringsaspekterna skulle vara viktiga. Citera
Snygglenn Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Det är oklart för mig varför kundservice och kundhanteringsaspekterna skulle vara viktiga. Skämtar du? Citera
affe2000 Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Det är oklart för mig varför kundservice och kundhanteringsaspekterna skulle vara viktiga. Va? Det är självklart att man, om allt annat är likvärdigt, föredrar en site som man snabbt kan komma i kontakt med, som inte strular med in- och utbetalningar och som inte kommer med undanflykter när det blir problem av olika slag. Det finns nog till och med en del som värderar dessa egenskaper väldigt högt när de väljer var de ska spela. Citera
Shahin86 Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Sajterna är överlag ganska lata tycker jag, jag rejkar 10-35k dollar per månad och under mina 5+ år jag spelar har inte en enda sajt någonsin gett mig ett erbjudande eller bett mig spela på deras sajt, det är lite skumt. Det sagt, (= så tycker jag in-utbetalningar ska skötas smidigt, om det går insta (upp till 30 min) så är det riktigt jävla bra, känns skönt o få ut pengarna lika snabbt som dom går in. Jag acceptarar även om dom tar en extra summa för det, Nordicbet har instauttag för 25kr, och som alternativ ett vanligt uttag som tar 2-4 dagar som är gratis. Det är ju bra tänkt, även om det tog dom 5 år o komma på (= Det andra som är viktigt för mig är en kontaktperson, som helst är på msn och inte på mailen, vem fan orkar skicka mail? Man kan tycka att kundhantering/service inte är så viktiga, men då har man inte haft ett problem med uttag på Full Tilt som tagit 2-3 veckor utan att supporten svarar (= Citera
heltok Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 något jag inte gillar är siter som ringer en för ofta. partypoker t ex hade ett tag en ful ovana att ringa en klockan 8 på morgonen eller när man hade 6bord uppe hos dem etc, för att fråga om man förstått reglerna på deras senaste promotion som var helt omöjlig att förstå men som man tack vare lite cliffnotes på 2+2 ändå redan hade listat ut ungefär hur den funkade och det som var oklart ur cliffnotesen kunde de ändå inte svara på. msn är helt klart ett plus. i övrigt så är säkerhet/pålitlighet något jag kan tänka mig byta bort några procent mot. eftert att vc-poker slängde ut alla som vann så insåg jag att grindtiden som försvann pga spektaklet var bra mycket dyrare än de extra procenten man hade hunnit få där. att eurolinx tog pengarna och drog var ju rätt sjukt, gjorde en lite misstänksam mot pokerskinsen på primanätet. Citera
Agent Cooper Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 * Snabba svar på mail jag skickar till supporten är mycket uppskattat. * Säkerhet/trygghet. * Att sajten står fast vid erbjudanden dom gett, även om dom senare kommer på att erbjudandet var litegrann för bra. Heypoker och Expekt är två lysande exempel på hur man INTE ska göra. * Snabba uttag (banköverföringar) är ett plus. Citera
MikeTime Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Det är oklart för mig varför kundservice och kundhanteringsaspekterna skulle vara viktiga. Citera
DrRoland Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Va? Det är självklart att man, om allt annat är likvärdigt, föredrar en site som man snabbt kan komma i kontakt med, som inte strular med in- och utbetalningar och som inte kommer med undanflykter när det blir problem av olika slag. Det finns nog till och med en del som värderar dessa egenskaper väldigt högt när de väljer var de ska spela. Beror väl på vad ni menar med kundhanteringsaspekter, men det ni har räknat upp hittills är rätt fundamentala grejer som redan funkar klockrent på nästan alla sajter. Sedan att Pokerstars tar 14min på sig att svara på ett mail medan någon annan sida dröjer 1-2dygn.... Vet inte med er, men det är ju ingenting som gör att man skyfflar över allt spel där, i synnerhet med tanke på att man kanske kontaktar supporten en gång/halvår i snitt. Citera
oake12 Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Det ska gå att ringa och prata svenska med supporten minst 12h per dygn och gärna engelska utöver de tiderna. Citera
Gustaf112 Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Om siten har en VIP-shop så ska det fan inte ta +3 månader att få hem några prylar man beställt. Förstår inte alls meningen med en shop då. Beställer man en tvspel-konsol så vill man ju gärna att den fortf. är någorlunda modern när den anländer... Citera
rai Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 eller ha vishoppar med helt orimliga priser. Har rejkat 1400dollar på en sida och har 75chips att handla för. En hood tröja kostar 250 och en nano kostar 1700chips. Alltså behöver jag rejka ungeför $30k för att få ut en nano. Sinnes. De skulle tjäna mer på att inte ha shoppen då den bara upprör. Citera
kingfour Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Trevligt och personligt bemötande inom rimlig tid skapar mervärde imo. Citera
mpee Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 något jag inte gillar är siter som ringer en för ofta. partypoker t ex hade ett tag en ful ovana att ringa en klockan 8 på morgonen eller när man hade 6bord uppe hos dem etc, för att fråga om man förstått reglerna på deras senaste promotion som var helt omöjlig att förstå men som man tack vare lite cliffnotes på 2+2 ändå redan hade listat ut ungefär hur den funkade och det som var oklart ur cliffnotesen kunde de ändå inte svara på. msn är helt klart ett plus. i övrigt så är säkerhet/pålitlighet något jag kan tänka mig byta bort några procent mot. eftert att vc-poker slängde ut alla som vann så insåg jag att grindtiden som försvann pga spektaklet var bra mycket dyrare än de extra procenten man hade hunnit få där. att eurolinx tog pengarna och drog var ju rätt sjukt, gjorde en lite misstänksam mot pokerskinsen på primanätet. Party är helt otroliga på att ringa under knepiga tider ja. Nu är jag tilldelad en svenska som när hon ringde första gången faktiskt frågade vilka tider hon skulle ringa på. Sa också till henne att kolla upp om jag spelade innan hon ringde. Deras olika promotions är ju som du nämner nästan omöjliga att förstå. Dom brukar låta rätt fina tills man läser det finstilta. Så ibland känns det rätt bra när dom ringer och förklarar. Även om det allt som oftast slutar med att man sitter och skäller på deras värdelösa system. Går också att tjata till sig biljetter till konserter, fotbollsmatcher och annat. Brorsan blev för ett tag sedan erbjuden biljetter till en dart tävling i tyskland. Citera
KungKroon Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 +1 på allt om partys konstiga tider. Enligt mina erfarenheter är supporten dessutom ganska otrevlig. Citera
jacob1983 Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Full Tilt kan jag inte heller rekomendera, deras otroligt slöa support samt deras velande när det gäller bonusar Citera
Staahla Postad 1 December , 2009 Rapport Postad 1 December , 2009 Tacka vet jag VC Pokers vip shop, beställde en PS3 för lite över ett år sen som inte kommit ännu trots 2-3 påminnelser. Citera
Mjorich Postad 2 December , 2009 Författare Rapport Postad 2 December , 2009 Mina herrar, Så saker vi premierar är; + Snabba insättningar och uttag + Snabb support + Gärna separat kontaktperson + Tydlighet i erbjudanden och promotions + Snabba leveranser av utlovade saker (exempelvis VIP-shop) + Alltid hålla fast vid vad som utlovats (exempelvis bonusar) + ... Vi gillar inte att; - Bli uppringda, i synnerhet inte på obekväma tider - Inversen till det mesta under föregående rubrik Har vi mer viktiga grejer? Om ni får nämna en, vilken sajt sköter de här aspekterna absolut bäst? Citera
lfx Postad 2 December , 2009 Rapport Postad 2 December , 2009 Det räcker inte med snabba svar från supporten. Det är viktigare att personalen verkligen är insatta i poker, hur sajten fungerar och vilka regler som gäller. Jag har blivit riktigt förbannad mer än ett par gånger av goddag yxskaft-svar från supporten. Citera
SethCohen Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 Mina herrar, Så saker vi premierar är; + Snabba insättningar och uttag + Snabb support + Gärna separat kontaktperson + Tydlighet i erbjudanden och promotions + Snabba leveranser av utlovade saker (exempelvis VIP-shop) + Alltid hålla fast vid vad som utlovats (exempelvis bonusar) + ... Vi gillar inte att; - Bli uppringda, i synnerhet inte på obekväma tider - Inversen till det mesta under föregående rubrik + Snabb support Där vill jag lägga till kunnig personal som inte kringgår själva frågan man ställer och en massa bortförklaringar som sen leder till att "skicka ärendet vidare" som ändå aldrig leder någonstans. Edit: Tydligen läser man inte hela trådar längre.. Citera
Jennez Postad 3 December , 2009 Rapport Postad 3 December , 2009 Känns skönt när man läser sånt här. Då har jag tänkt rätt på jobbet liksom. Citera
Mjorich Postad 8 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2010 Känns skönt när man läser sånt här. Då har jag tänkt rätt på jobbet liksom. Jobbar du på Nordic? Citera
Mr_Tight Postad 8 Januari , 2010 Rapport Postad 8 Januari , 2010 "Copy-paste standardsvar" som inte besvarar frågan/frågorna är lagom irriterande. Skit hellre i att svara då. Ungefär lika ballt som kundservice via telefon med femtielva steg av: "Tryck 1 om du vill....." när man redan från början vet att man måste tala med en verklig människa. De borde ha ett alternativ typ: "Tryck 1 om du redan nu vet att du måste tala med en riktig människa och inte är sugen på att knappa på din telefon 7 minuter för att komma dit". Annars tycker jag som övriga Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.