jnxjnxy Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 hur många regs skulle ni säga att det fanns på 50-50 borden? kommer det ngn fisk dit / nyrika alls? Citera
K_MaN Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Den där mörkhåriga killen är duktig. Sen finns det en ung blond kille som verkar plussa på bra. Citera
jnxjnxy Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Den där mörkhåriga killen är duktig. Sen finns det en ung blond kille som verkar plussa på bra. level? Citera
Sommar Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Den där mörkhåriga killen är duktig. Beskriv han mer, tror jag vet vem det är. Citera
heltoker Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Beskriv han mer, tror jag vet vem det är. rätt säker på att han bor i årsta Citera
Haslo Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Beskriv han mer, tror jag vet vem det är. hahaha Citera
Sommar Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 hahaha Han den rödhåriga är rätt vass också Citera
berghet Postad 29 November , 2009 Författare Rapport Postad 29 November , 2009 Baserat på era svar så antar jag att ni inte har kommit upp i den nivån än... om ni ens kan spela överhuvudtaget. Sitter man på 50/50 så har man koll på sina motståndare och deras spelstilar. Tack för ert engagemang men kom tillbaka när ni har nåt vettigt att säga! Citera
Juniior Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Bor i gävle så skulle inte vilja kalla mig själv för regular på CC sthlm även om jag försöker ta mig ner dit rätt så ofta. Har spelat 50-50 en del men brukar oftast bli 20-20. Väldigt sällan jag ser någon på 50-50 som jag tycker är duktig. Har väl sett typ 5 regs som är bra. Citera
psykologas Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 rätt säker på att han bor i årsta jag har flyttat nu Citera
fowran Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Baserat på era svar så antar jag att ni inte har kommit upp i den nivån än... om ni ens kan spela överhuvudtaget.Sitter man på 50/50 så har man koll på sina motståndare och deras spelstilar. Tack för ert engagemang men kom tillbaka när ni har nåt vettigt att säga! r o f l Citera
Matte_Maiden Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Jag är by far bäst av de som suttit på mina bord. Grage har en del mycket konstiga idéer men spelar generellt sett okej. Hörrö, jag har suttit vid dina bord! Citera
Rebonius Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Baserat på era svar så antar jag att ni inte har kommit upp i den nivån än... om ni ens kan spela överhuvudtaget.Sitter man på 50/50 så har man koll på sina motståndare och deras spelstilar. Tack för ert engagemang men kom tillbaka när ni har nåt vettigt att säga! jag säger bara wow (och då tänker jag inte på spelet ) Citera
AccessGranted Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Jag är by far bäst av de som suttit på mina bord. Grage har en del mycket konstiga idéer men spelar generellt sett okej. Det är stake i dig grabben! Måste vara skönt att veta att man är bäst. Men inte så konstigt att du är bäst på CC då du förmodligen är topp 100 i världen Citera
Elitloppet Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Lirar Lundell nån 50/50? Isf svarar jag givetvis honom! mvh SÅÅÅÅJAAAAAAAAA Citera
LuckyStar5.1 Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Jag är en jävel på att sjunga och spela gitarr efter några öl ! TS, bakis? Citera
Cyntax Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Det är väl nästan alltid samma personer som sitter på 50/50. Om det är 1 bord så känner man igen 7-8 av de 10 som sitter ner. Det jag sett så är det inte så stor skillnad på de bästa på 50/50 och de bästa på 20/20 på CC i Stockholm. Skillnaden mellan nivåerna är framför allt att det är mer fisk på 20/20. Citera
Tottyville Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Det är väl nästan alltid samma personer som sitter på 50/50. Om det är 1 bord så känner man igen 7-8 av de 10 som sitter ner. Det jag sett så är det inte så stor skillnad på de bästa på 50/50 och de bästa på 20/20 på CC i Stockholm. Skillnaden mellan nivåerna är framför allt att det är mer fisk på 20/20. Förstår inte hur majoriteten av spelarna på 5050 skulle vara bra? Merparten köper ju in för 3-5k, vad e meningen med att inte lira med fulla inköp om man anser sig bra. Jag har upplevt de flesta som rätt undermåliga, reads>matte på CC är min uppfattning och det är något jag inte tror på iaf... Jag har btw vart där cirka 10ggr. Citera
JohnH Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Mina gissningar varför ingen skriver något som berget önskar: 1. De kommer inte in på CC 2. De har inte lärt sig namnen på de som spelar och har ingen som helst tanke på att någonsin vilja det. Varför lära sig namnet om man ändå känner igen fejjan som fisk eller haj? På internet har man program som reggar skiten åt en. I riktiga livet försöker man bara hålla koll på polarnas namn. Vissa kanske funkar så. 3. De spelar 20/20 På 20/20 känner jag tex bara till namnen på fejjorna: dilba, padrino, cyntax, och en till som jag brukar heja på och kolla hur det går.. Citera
Cyntax Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Förstår inte hur majoriteten av spelarna på 5050 skulle vara bra? Merparten köper ju in för 3-5k, vad e meningen med att inte lira med fulla inköp om man anser sig bra. Jag har upplevt de flesta som rätt undermåliga, reads>matte på CC är min uppfattning och det är något jag inte tror på iaf... Jag har btw vart där cirka 10ggr.Nu får du nog läsa det jag skrev EN gång till. Hint: Jag sa inte att 7-8 var bra... det var 7-8 man känner igen! Jag har bara suttit ned vid ett 50/50 en gång och tyckte det var kanske 3-4 st som var bra. Resten kunde jag nog hantera. Mina gissningar varför ingen skriver något som berget önskar: 1. De kommer inte in på CC 2. De har inte lärt sig namnen på de som spelar och har ingen som helst tanke på att någonsin vilja det. Varför lära sig namnet om man ändå känner igen fejjan som fisk eller haj? På internet har man program som reggar skiten åt en. I riktiga livet försöker man bara hålla koll på polarnas namn. Vissa kanske funkar så. 3. De spelar 20/20 På 20/20 känner jag tex bara till namnen på fejjorna: dilba, padrino, cyntax, och en till som jag brukar heja på och kolla hur det går.. Doktorn, Tony, Jonnie, Davor, Mats ... jag kan nog namnen på 10-15 till bara jag tänker lite. Annars: bra post John! Citera
Recommended Posts