Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Invägning ffs :-) O hur ser planen ut? :-D

Tror jag ligger på mellan 86-87kg just nu, invägning sker på söndag. Planen är väl i princip att äta och dricka supernyttigt och komma igång med träningen så fort som möjligt, då borde det inte vara omöjligt. Om det ser illa ut inför sista månaden går jag väl på brutalbantningskur för att klara det, men hoppas kunna slippa det 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag ligger på mellan 86-87kg just nu, invägning sker på söndag. Planen är väl i princip att äta och dricka supernyttigt och komma igång med träningen så fort som möjligt, då borde det inte vara omöjligt. Om det ser illa ut inför sista månaden går jag väl på brutalbantningskur för att klara det, men hoppas kunna slippa det 8-)

 

Jag vet inte hur lång och sådant du är, men jag är själva ca 185cm och väger 75kg med en ganska normal kroppsbyggnad utan några större muskelpartier. Jag tror det kan bli rätt svårt, för du får nog se till att inte bygga för mycket muskler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10kg är fan mkt för en pokerspelare. Kommer han orka satsa så mkt tid mm när han bara riskerar att förlora ca 2 buyins?

 

Han har minst 1 pokerresa inplanerad under tiden.

Räknar med att Gretko åker och levererar pizzor ca 2 gånger i veckan!

 

Spela en extra serie varje gång du tränar så kommer fettet rinna av dig snabbt.

 

Lycka till PK!

 

 

EDIT: Du kan köpa ut dig för $800 under första veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte hur lång och sådant du är, men jag är själva ca 185cm och väger 75kg med en ganska normal kroppsbyggnad utan några större muskelpartier. Jag tror det kan bli rätt svårt, för du får nog se till att inte bygga för mycket muskler.

 

Han är klart kortare och väger alltså drygt 10 kilo mer, du kan ju inte jämföra med dig själv, enorm skillnad.

 

"se till att inte bygga för mycket muskler" :lol: Förstår inte varför alla överskattar så enormt hur mycket muskelmassa man kan få på kort tid.

 

 

Det största misstaget ni gjorde var att ni inte vägde PK direkt, nu går man ju lätt upp något/några kilo med skräpmat och massa öl fram tills invägningen.

 

Sen borde ni ha lagt in en klausul att han inte får "cutta" vikt, som man säger. Nu är det ändå tillräckligt mycket pengar på spel att det precis som terran sa bara är att springa in i bastun och hoppa runt lite.

 

 

Den stora fördelen är ju dock att PK är (ö)känd som en småtjock lat kebabälskare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...