Rooney Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Tänkte också skriva att han borde greja det lätt men kom på att det kanske låter fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 PK kommer få det tufft. Häromsistens på Krukans Spis och Sport röt PK till ordentligt, när det endast serverades ketchup som sås till hamburgaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 det e fan svårt att tappa vikt. kör en fuskis och basta massa bastu dagen innan invägning FTWWWW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Invägning ffs O hur ser planen ut? Tror jag ligger på mellan 86-87kg just nu, invägning sker på söndag. Planen är väl i princip att äta och dricka supernyttigt och komma igång med träningen så fort som möjligt, då borde det inte vara omöjligt. Om det ser illa ut inför sista månaden går jag väl på brutalbantningskur för att klara det, men hoppas kunna slippa det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 skön bonus att du kan fetta asmycket i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Tror jag ligger på mellan 86-87kg just nu, invägning sker på söndag. Planen är väl i princip att äta och dricka supernyttigt och komma igång med träningen så fort som möjligt, då borde det inte vara omöjligt. Om det ser illa ut inför sista månaden går jag väl på brutalbantningskur för att klara det, men hoppas kunna slippa det Jag vet inte hur lång och sådant du är, men jag är själva ca 185cm och väger 75kg med en ganska normal kroppsbyggnad utan några större muskelpartier. Jag tror det kan bli rätt svårt, för du får nog se till att inte bygga för mycket muskler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 10kg är fan mkt för en pokerspelare. Kommer han orka satsa så mkt tid mm när han bara riskerar att förlora ca 2 buyins? Han har minst 1 pokerresa inplanerad under tiden. Räknar med att Gretko åker och levererar pizzor ca 2 gånger i veckan! Spela en extra serie varje gång du tränar så kommer fettet rinna av dig snabbt. Lycka till PK! EDIT: Du kan köpa ut dig för $800 under första veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 gick ner 7kg på 3½ veckor innan vi drog till gc. va inte ens svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Jävlar vad vi ska käka gott i Lissabon! Döners å pepparstek osv på GC-viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Börjar dagen med att droppa 8k på 1020, misär... Obv dags att skotta 2550 och har en rätt fin stack på 25k utan refills atm 30k* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Jävlar vad vi ska käka gott i Lissabon! Döners å pepparstek osv på GC-viset. När jag var i Lissabon för 2 somrar sedan vill jag minnas att det första jag tryckte i mig var en fantastisk Döner. Fan vad sugen jag blir på både Lissabon och Döner nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 När jag var i Lissabon för 2 somrar sedan vill jag minnas att det första jag tryckte i mig var en fantastisk Döner. Fan vad sugen jag blir på både Lissabon och Döner nu... Häng på imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 GL punk! Tror jag gjort bort mig här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Väger du nästan 90 pannor? Har du lagt på dig 10 färska sen jag såg dig senast? Du var ju som en jakthund i kroppen när du gled runt på CC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Jag vet inte hur lång och sådant du är, men jag är själva ca 185cm och väger 75kg med en ganska normal kroppsbyggnad utan några större muskelpartier. Jag tror det kan bli rätt svårt, för du får nog se till att inte bygga för mycket muskler. Han är klart kortare och väger alltså drygt 10 kilo mer, du kan ju inte jämföra med dig själv, enorm skillnad. "se till att inte bygga för mycket muskler" Förstår inte varför alla överskattar så enormt hur mycket muskelmassa man kan få på kort tid. Det största misstaget ni gjorde var att ni inte vägde PK direkt, nu går man ju lätt upp något/några kilo med skräpmat och massa öl fram tills invägningen. Sen borde ni ha lagt in en klausul att han inte får "cutta" vikt, som man säger. Nu är det ändå tillräckligt mycket pengar på spel att det precis som terran sa bara är att springa in i bastun och hoppa runt lite. Den stora fördelen är ju dock att PK är (ö)känd som en småtjock lat kebabälskare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Jag tror PK hustlar sönder er hoho tänk att få se pk bära upp sitt passfoto igen... tror moder jord skulle le sitt bredaste då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Mycket smyghånande just nu8-) Sören, hur droppade du så mycket på en månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 punkrock_kent Mvh Kent Slymuck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Mycket smyghånande just nu8-) Sören, hur droppade du så mycket på en månad? rätt simpelt. åt mindre nyttigare portioner, la ner småätandet, snabbmaten och alla onyttigheter som godis osv, samt att jag gick ut och gick/sprang någa ggr i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 rätt simpelt. åt mindre nyttigare portioner, la ner småätandet, snabbmaten och alla onyttigheter som godis osv, samt att jag gick ut och gick/sprang någa ggr i veckan. Det låter skitsvårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Jag gick ner över 7kg efter en vecka på Cypern! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Det låter skitsvårt! 7kg fett är en sak, 7kg fett, muskler, vätska, mat i mag/tarmsystemet är en annan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Spela en extra serie varje gång du tränar så kommer fettet rinna av dig snabbt. Lycka till PK! EDIT: Du kan köpa ut dig för $800 under första veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Dags att börja telefonterrorn snart Lupenius : ) Förväntar mig minst 50 samtal idag, om det är vad som krävs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts