Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Recommended Posts

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Clementz skuldberg växer. Hade inte tänkt lira nåt cg men 1-tablade mtt o blir övertalad. Slutar med ett präktigt 50k hål (sek obv). Räknar det till mars då jag började o slutade efter midnatt.

Bokar feb på typ 110k sek upp.

Mår rätt svajjigt just nu, fått ett oerhört tragiskt irl-besked men det är inget jag orkar ta upp på pf. Har verkligen fått en att tänka efter på hur otroligt bra man har det och hur mkt man tar för givet här i livet, så har belagt mig själv med ett whineförbud tills vidare.

Postad

blev en riktigt bra månad för mig också.. +58k dolls på nl1k och en del 600. gett fan i nl2k helt å hållet då jag inte pallar swingsen där atm.

fick in 108 timmars spel. riktigt nöjd med det!

Postad
betyder det att man får se emop1 på en emop eller två?

det är inte omöjligt! kan inte åka med till Lissabon nu i mars dock.. men nåt senare event blir jag säkert med på om det går på nå roliga ställen.

Postad

Har nu tagit mitt första pass för månaden, kunde inte sova så jag gick in och vevade lite onlineBJ vilket jag plussade cirka 2k dulls på. Dvd slightly under ev.

MEN, plus som plus iaf

Postad
Månadens första session börjar med $10k back. Orkar inte posta 10 whineHHs, så jag nöjer mig med att säga att det spelmässigt är top3 sessioner det här året.

Synd att potterna går åt fel håll bara :roll:

Bara att räkna in i förra månaden på luppens vis!