ulaf Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 sick jimmy x2, bra jobbat. hmm 1k är jimmys rekordback alltså, being. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 sick jimmy x2, bra jobbat. hmm 1k är jimmys rekordback alltså, being. + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 sick jimmy x2, bra jobbat. hmm 1k är jimmys rekordback alltså, being. gamghkagm måste nog editera lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 så löjligt highstakes att blanda ihop 1 st med 1000 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 nä fan, inge jävla midstakes här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Jisses doktorn går mot sveriges rikaste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Clementz skuldberg växer. Hade inte tänkt lira nåt cg men 1-tablade mtt o blir övertalad. Slutar med ett präktigt 50k hål (sek obv). Räknar det till mars då jag började o slutade efter midnatt. Bokar feb på typ 110k sek upp. Mår rätt svajjigt just nu, fått ett oerhört tragiskt irl-besked men det är inget jag orkar ta upp på pf. Har verkligen fått en att tänka efter på hur otroligt bra man har det och hur mkt man tar för givet här i livet, så har belagt mig själv med ett whineförbud tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 blev en riktigt bra månad för mig också.. +58k dolls på nl1k och en del 600. gett fan i nl2k helt å hållet då jag inte pallar swingsen där atm. fick in 108 timmars spel. riktigt nöjd med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 betyder det att man får se emop1 på en emop eller två? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Förgyllde även månaden med att köpa en bil, vilket var igår. Tjackade mig en Audi A5 Coupé, röd! Kan man inte kalla för rullebil direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 betyder det att man får se emop1 på en emop eller två? det är inte omöjligt! kan inte åka med till Lissabon nu i mars dock.. men nåt senare event blir jag säkert med på om det går på nå roliga ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Hej dagboken, jag kostade på mig ett ganska saftigt back i februari. Men jag är glad ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Gz till en bra månad! Läcker bil! Bilder please! Ny eller beg? Motor? Lol @ begagnad...nigga plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Månaden börjar kallt, upp $870 på 43 händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Var inte ens svårt o vända backet till plus! Nu ska jag spela livepoker hehehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Månaden börjar kallt, upp $870 på 43 händer... Kör på samma stil, 3 händer 295€ upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 0 händer och even steven, dvs rejält över EV! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 2 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Har nu tagit mitt första pass för månaden, kunde inte sova så jag gick in och vevade lite onlineBJ vilket jag plussade cirka 2k dulls på. Dvd slightly under ev. MEN, plus som plus iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Månadens första session börjar med $10k back. Orkar inte posta 10 whineHHs, så jag nöjer mig med att säga att det spelmässigt är top3 sessioner det här året. Synd att potterna går åt fel håll bara Bara att räkna in i förra månaden på luppens vis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Mars , 2010 Rapport Share Postad 2 Mars , 2010 Ägnat dagen åt att jaga in gårdagsnattens misärback. Gått skapligt iaf, fortfarande lite kvar men är nog under 2k dulls iaf. Nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts