Leooo Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Hitta 14k€ + et på PLO inatt 2st 1020€ och 1st 510€ Magiskt att vända en dag från -210k sek på downpeak ca till + 120k, rikti najs! Särskilt med tanke på att jag backa allt på 2550 och tog tillbaka allt på 5/10-10/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 big wtf dina händer mrjimmy. har du sparat händer från 2003? edit, vad slutade dagen på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Skulle vilja editera ditt inlägg lite, inte linje utan linjer! Lite så jag rullar! Åkte på en "setup" mot glimne som tydligen var uppe och tog ett skott. Annars hade det varit rekord i stugan. ***** Hand History for Game 3175565873 ***** (Prima) $10000.00 USD NL Texas Hold'em - Saturday, February 27, 02:16:13 ET 2010 Table Chakote 2 (Real Money) Seat 4 is the button Seat 3: Imperium ( $10100.00 USD ) Seat 4: Dan-Glimne ( $21595.00 USD ) Seat 5: MR_Jimmy ( $20247.00 USD ) MR_Jimmy posts small blind [$50.00 USD]. Imperium posts big blind [$100.00 USD]. Dealt to MR_Jimmy [ Ac Ah ] Dan-Glimne raises [$300.00 USD] MR_Jimmy calls [$250.00 USD] Imperium folds ** Dealing Flop ** [ 5c, 2d, 2c ] MR_Jimmy checks Dan-Glimne bets [$400.00 USD] MR_Jimmy raises [$1185.00 USD] Dan-Glimne calls [$785.00 USD] ** Dealing Turn ** [ Jc ] MR_Jimmy bets [$1800.00 USD] Dan-Glimne calls [$1800.00 USD] ** Dealing River ** [ 5h ] MR_Jimmy bets [$3800.00 USD] Dan-Glimne calls [$3800.00 USD] MR_Jimmy shows [Ac, Ah ] Dan-Glimne shows [3c, Kc ] Dan-Glimne wins $14267.00 USD from main pot Haha det där är inte glimme, och han skottar _inte_ tvärt om snarare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Haha det där är inte glimme, och han skottar _inte_ tvärt om snarare Ironisensorn LEOOOOO... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 big wtf dina händer mrjimmy. har du sparat händer från 2003?edit, vad slutade dagen på? Ehmm.. tror inte jag spelade då ens. How come? Vet inte exakt då det även var lite dollars. Men kring 27k€. Haha det där är inte glimme, och han skottar _inte_ tvärt om snarare Ironisensorn LEOOOOO... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 level? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Ehmm.. tror inte jag spelade då ens. How come? Vet inte exakt då det även var lite dollars. Men kring 27k€. såg ut som HHn du postade var från år 2003, för då fanns det rätt många som spelade sådär... sjukt att det fortfarande finns såna retards på high stakes. fin dag, grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Värmde just upp inför morgondagens misär med att komma 2a i Primas €20k garanti för €4k. Landar nog på ~63k sek upp för dagen om man räknar både turneringar och cashgame, kan man väl leva med:-P Firar obv med en färdigrätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Firar obv med en färdigrätt.. Detta kan både vara brag,beat eller varians beroende på vilken färgdigrätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Detta kan både vara brag,beat eller varians beroende på vilken färgdigrätt Helt klart brag om han micrar upp en Pasta Alfredo__ på ditt vis, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Pasta Alfredo är definitivt en av dom bästa frysta maträtterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoyleAxe Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Måste man numera alltid skriva osv/obv i alla inlägg, löjligt tröttsamt då folk verkar tävla i att överanvända vissa ord.. Kul dagbok i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Måste man numera alltid skriva osv/obv i alla inlägg, löjligt tröttsamt då folk verkar tävla i att överanvända vissa ord.. Kul dagbok i övrigt. obv *hehe* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Så lol, vill jag casha ut 25k€ från boss får jag 235k svenska, tyckte det lät sjukt lite så kollade vad det kostade att deposita. Vill jag sätta in 25k€ kostar det 255k svenska :S hur kan det var en sån enorm diff? Lr har Ecash nån sorts efterbliven valuta uppdatering som uteblir helger lr nått? Ere ba att bita ire sura äpplet lr kan man komma runt detta utan att bli lusfattig? Skall casha till VISA btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 vinn ett inköp till, casha därefter ut, så behöver du inte bry dig om det där lilla problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 vinn ett inköp till, casha därefter ut, så behöver du inte bry dig om det där lilla problemet fniss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Att casha ut en kvarts mille och bli lusfattig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Att casha ut en kvarts mille och bli lusfattig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Hur går det för kontoret eg? Vilka spelar ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 28 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Hur går det för kontoret eg? Vilka spelar ikväll? Nej för fan. Helt klart för gul för turrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 28 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Att summera februari då, lite skojigt. Första månaden någonsin jag backar över 100kkr. Lika bra att ta i då man ändå ska slå rekord. Plussade dock OCH sprang nåt inköp över all heinz-ev sista sessionen så är lite taggad för mars iaf . Peppar peppar. Siktar på ATH senast sista april, mindre gnäll, färre bord och mer livsglädje. Sista biten har dock löst sig ganska bra på slutet, what doesn't kill you makes you stronger. Annars var februari verkligen ett mörker på många sätt Wish me luck! La ungefär $10k live i köpenhamn också förresten, fick vinna ungefär 3 händer för det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Dags att summera Februari på Ivars vis. Även om grafen säger annat så har det varit en fruktansvärt svängig månad. Har fått känna på några riktigt tråkiga backdagar på $5/10 som defintivt har gjort mig starkare psykiskt och det är väldigt viktigt för framtiden. Grafen är mitt ongamespel på min stationära dator denna månad. Kanske kan posta laptopspelet när jag sitter på den nästa gång men denna är betydligt roligare att se (åtminstone för mig:-) ) 50/50 nl600 och nl1k och jag har verkligen gått superbra på spelet här hemma vid min egen dator men jag började spela på kontor denna månad och laptopspelet på kontoret gick verkligen uuuuselt vilket gör att månadsresultatet inte blev jättebra. Tror ändå jag gör runt 90k sek med RB, mycket tack vare turneringsklonken igår och jag är rätt nöjd iaf. Hade ett handmål på 26k händer som jag klarade vilket jag är väldigt glad över. Blir nog lite färre händer nästa månad mtp att det är både Nordic Masters och EMOP Lissabon men en del ska man kunna få in iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Jaha, ny månad... Bara o börja tugga igen då Sparade för övrigt lite pengar idag då jag skippade de där jävla turrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Turade man in en fin sista session idag med, har inga häftiga grafer att bjuda på som dom andra. Men landade nog på ett rekord tror jag iaf. Innehållsrik månad med 1st rekordback och ett par rekord plus. Fått igång ett kontor nu, när skrivbordet äntligen anlände så slapp man laptopen efter ett halvår som slav. Är betänkligt enklare att smälla in några tusen händer om dagen på en 30 tummare än en 15" laptop. Har iaf fått in en ansenlig mängd händer trots att jag var på restande fot under minst en vecka. Förgyllde även månaden med att köpa en bil, vilket var igår. Tjackade mig en Audi A5 Coupé, röd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts