Sladdafan Postad 7 Februari , 2013 Rapport Share Postad 7 Februari , 2013 Två låtar till GGs G.T.O lista Full Tilt - Push Full Tilt - So Cold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 Februari , 2013 Rapport Share Postad 12 Februari , 2013 Hej dagboken! Är i Thailand och beter mig. Finns det någon vänlig själ här som kan tänka sig att skänka mig ett gäng Gcreds på tvtorrents? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 12 Februari , 2013 Rapport Share Postad 12 Februari , 2013 Hej dagboken! Är i Thailand och beter mig. Finns det någon vänlig själ här som kan tänka sig att skänka mig ett gäng Gcreds på tvtorrents? Mail-adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 12 Februari , 2013 Rapport Share Postad 12 Februari , 2013 Ge mig din mail. Har invites till folk också, bara pma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 Februari , 2013 Rapport Share Postad 12 Februari , 2013 Fixat! ty för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Tänkte meddela omvärlden att jag börjat blogga på abladet... Uppskattar inte valter att detta skrivs här får nån plocka bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Tänkte meddela omvärlden att jag börjat blogga på abladet... Uppskattar inte valter att detta skrivs här får nån plocka bort det. Det är helt fine, Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Haha tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelare_ Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Bra inlägg där också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Bra inlägg där också! Var hittar man den? Såg jävligt nice ut med handtag, eller kanske inte går att kyla utan el iofs:-( Eller?! edit: är det på http://www.autolednicky.cz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Den här kanske? Google-bildsök ftw: http://www.nettonetto.nu/shop/minikylskap-waeco-myfridge-liter-p-263.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 Mars , 2013 Rapport Share Postad 27 Mars , 2013 Finns plats så kör: http://www.netonnet.se/art/hem-och-hushall/kylskp/vinkyl/andersson-pyc30/181765.3418/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Tänkte meddela omvärlden att jag börjat blogga på abladet... Uppskattar inte valter att detta skrivs här får nån plocka bort det. Innebär det att du har slutat lira? Har inte sett Mr_Jimmy vid borden på ett bra tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Innebär det att du har slutat lira? Har inte sett Mr_Jimmy vid borden på ett bra tag nu. Känns inte så relevant att köra en pokerblogg om man slutat lira Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 28 Mars , 2013 Rapport Share Postad 28 Mars , 2013 Finns plats så kör: http://www.netonnet.se/art/hem-och-hushall/kylskp/vinkyl/andersson-pyc30/181765.3418/ tror jag såg en sån där på festival för 2 år sen, det rök jättemycket om den:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 29 Mars , 2013 Rapport Share Postad 29 Mars , 2013 Innebär det att du har slutat lira? Har inte sett Mr_Jimmy vid borden på ett bra tag nu. Har inte spelat särskilt mycket på prima sista tiden. Men för att svara, nej jag ska inte sluta för jag börjar blogga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 April , 2013 Rapport Share Postad 5 April , 2013 Tänkte även informera er här att dybban besökte mig förra veckan, avsnittet ligger nu uppe på svs. https://svenskaspel.se/img/poker/dybban_tv.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 5 April , 2013 Rapport Share Postad 5 April , 2013 Jekla vad mergad dialekt/språkbruk med Smerre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 5 April , 2013 Rapport Share Postad 5 April , 2013 Grymt avsnitt! Nog det bästa hittills, iaf ett av dem. Du verkar skön och har en riktigt nice lya! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 April , 2013 Rapport Share Postad 5 April , 2013 Jävligt clean lägenhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 5 April , 2013 Rapport Share Postad 5 April , 2013 Mycket bra avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 5 April , 2013 Rapport Share Postad 5 April , 2013 Blir ju sugen på att dra min "Jimmy har en 'hörna' i bastun"-historia igen, den var så jävla episk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 Jekla vad mergad dialekt/språkbruk med Smerre! Haha aah brukar få höra det, blivit svinmärklig dialekt sista åren Grymt avsnitt! Nog det bästa hittills, iaf ett av dem. Du verkar skön och har en riktigt nice lya! Jävligt clean lägenhet! Mycket bra avsnitt Tack! Kul att höra att folk gillar det. Varit mkt positiv respons ännu..... Blir ju sugen på att dra min "Jimmy har en 'hörna' i bastun"-historia igen, den var så jävla episk Någonstans misstänker jag du menar höna borde dragit den i programmet faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 April , 2013 Rapport Share Postad 6 April , 2013 Hela historian slutar ju just med att det är en höna i bastun Vi vanliga dödliga kunde inte ana att det var en egen bastu du hade, vi trodde obv du hade en "hörna" i bastun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts