Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

Har hört att det är Leo som arrangerar nästa kontorsfest i sitt mansion.

 

 

Skulle ta mansion leggan dirr nu när jag kom hem, tar den efter en av farsans polare obv hade det dock blivit strul med den killens nya hus och han bor fortf i lägenheten.... Har den innan sommarn dock och lovar att arrangera nått då men hinner inte nu under nordic light :-)

 

 

Den är på 168kvm så vet inte vad jag skall göra med alla rum. En sak är klart ialf, jag skall gömma en dörr bakom bokhyllor för att sedan ha en riktigt fet lounge där inne med en stor bar, soffor osv, allmänt lounge liksom :-D Kan bli riktigt fett, ni får testa till sommaren! Härnösands uteliv är ett riktigt smultron :rolleyes: Semisemi ialf :-)

 

http://www.youtube.com/watch?v=lM8BPm-l-dU

 

Hur får jag in videon i posten btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

de låter som bra skit leo. och btw har du verkligen en så sick downswing på 300k? låter riktigt sjukt :(

 

 

tonight is the night, cocktailparty med ludvikas i särklass heeeeetaste brudgäng (och fejkstekar snubbar). vet inte riktigt hur jag kunde få en inbjudan då dessa damer och herrar är väldigt fina i kanten och jag har bara träffat hon som har hand om skiten en gång för två helger sen, kommer inte riktigt ihåg vårat samtal men måste ju ha gjort väldigt bra ifrån mig :). känner dessutom bara två pers som skall på denna tillställning. sååå jävlar va de ska härjas med steksnubbarna. kan bli en sjukt skoj kväll mao.

 

dags att lämna sängen och suit up! cheeeers

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de låter som bra skit leo. och btw har du verkligen en så sick downswing på 300k? låter riktigt sjukt :(

 

 

tonight is the night, cocktailparty med ludvikas i särklass heeeeetaste brudgäng (och fejkstekar snubbar). vet inte riktigt hur jag kunde få en inbjudan då dessa damer och herrar är väldigt fina i kanten och jag har bara träffat hon som har hand om skiten en gång för två helger sen, kommer inte riktigt ihåg vårat samtal men måste ju ha gjort väldigt bra ifrån mig :). känner dessutom bara två pers som skall på denna tillställning. sååå jävlar va de ska härjas med steksnubbarna. kan bli en sjukt skoj kväll mao.

 

dags att lämna sängen och suit up! cheeeers

 

Dags å baka in frillan watoz! GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Februari börjar fan bli riktigt äckligt löjligt nu alltså. 21k händer, -$38k och ev-linjen är fortfarande positiv. Det är ju kul att spela poker när man aldrig vinner om de har mer än 5% equity. Samtidigt som jag tycker att det har varit softare games än på mkt länge. Jag blir bara så jävla irriterad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Baaaaaah! Denna dagen är ett jävla krig, vet inte hur många händer jag spelat men hade en session nu när jag spelade typ 6h non stop och det var ett tag sedan. Slutade för alla borden vart så jävla deepa och sjukt grötiga, tog dessa 2 i slutet men slutade 8400€+ 4k från plo 4k från holdem!

 

Mot samma kille som jiddrar sönder, skulle va sneaky i första obv punishaments dirr....

 

***** Hand 2027476486 *****

5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 12 februari 2010 22:50:05

Table TH 5410 (Real /Cash Game )

Seat 1: Nidronen (5357.59)

Seat 2: JWinfield (2125.00)

Seat 5: -uabbes- (2226.72)

Seat 3: PIPPI7771 (317.71)

Seat 4: OBOLL! (1000.00)

Nidronen post SB 5.00

JWinfield post BB 10.00

** Deal **

Nidronen [Ac, Kh]

JWinfield [N/A, N/A]

-uabbes- [N/A, N/A]

PIPPI7771 [N/A, N/A]

OBOLL! [N/A, N/A]

*** Bet Round 1 ***

PIPPI7771 Fold

OBOLL! Fold

-uabbes- Fold

Nidronen Raise to 30.00

JWinfield Raise to 90.00

Nidronen Call 90.00

*** Flop(Board): *** : [10s, 3d, As]

*** Bet Round 2 ***

Nidronen Check

JWinfield Check

*** Turn(Board): *** : [10s, 3d, As, 6h]

*** Bet Round 3 ***

Nidronen Bet 120.00

JWinfield Call 120.00

*** River(Board): *** : [10s, 3d, As, 6h, 8d]

*** Bet Round 4 ***

Nidronen Bet 280.00

JWinfield Raise to 711.00

Nidronen Call 711.00

*** Showdown *** : Rake: 3.00 Total Pot: 1839.00

Nidronen Fold Win: 0.00

JWinfield [8s, Ad] Two pair aces and eights Win: 1839.00

-uabbes- Fold Win: 0.00

PIPPI7771 Fold Win: 0.00

OBOLL! Fold Win: 0.00

 

 

***** Hand 2027481404 *****

5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 12 februari 2010 22:52:30

Table TH 5048 (Real /Cash Game )

Seat 1: OBOLL! (1006.25)

Seat 2: -uabbes- (2960.12)

Seat 3: JWinfield (1262.00)

Seat 4: Nidronen (3808.43)

Seat 5: Pard01 (1000.00)

JWinfield post SB 5.00

Nidronen post BB 10.00

** Deal **

OBOLL! [N/A, N/A]

-uabbes- [N/A, N/A]

JWinfield [N/A, N/A]

Nidronen [Qs, Ad]

Pard01 [N/A, N/A]

*** Bet Round 1 ***

Pard01 Fold

OBOLL! Fold

-uabbes- Fold

JWinfield Raise to 30.00

Nidronen Raise to 90.00

JWinfield Raise to 270.00

Nidronen All-in 3808.43

JWinfield All-in 1262.00

*** Flop(Board): *** : [8c, 3s, 2h]

*** Turn(Board): *** : [8c, 3s, 2h, 9h]

*** River(Board): *** : [8c, 3s, 2h, 9h, Jd]

*** Showdown *** : Rake: 3.00 Total Pot: 2521.00

OBOLL! Fold Win: 0.00

-uabbes- Fold Win: 0.00

JWinfield [Ac, As] Pair of aces Win: 2521.00

Nidronen [Qs, Ad] Highest card ace Win: 0.00

Pard01 Fold Win: 0.00

 

:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killing the dragon obv

 

 

***** Hand 2027860366 *****

10.00/20.00 Omaha (PL) - den 13 februari 2010 03:01:57

Table OH 218 (Real /Cash Game )

Seat 3: nidroonnn (3816.77)

Seat 5: BQNNEN (7150.59)

Seat 1: look2gd (2429.24)

look2gd post SB 10.00

nidroon post BB 20.00

** Deal **

nidron [4d, 6d, 5c, 3c]

BQNNEN [N/A, N/A, N/A, N/A]

look2gd [N/A, N/A, N/A, N/A]

*** Bet Round 1 ***

BQNNEN Raise to 70.00

look2gd Fold

nidroon Raise to 220.00

BQNNEN Call 220.00

*** Flop(Board): *** : [Kc, 5s, 9c]

*** Bet Round 2 ***

nidroon Check

BQNNEN Check

*** Turn(Board): *** : [Kc, 5s, 9c, 5d]

*** Bet Round 3 ***

nidroon Bet 337.50

BQNNEN Raise to 1075.00

nidroon Raise to 2112.50

BQNNEN Raise to 6787.50

nidroon All-in 3596.77

*** River(Board): *** : [Kc, 5s, 9c, 5d, 7s]

*** Showdown *** : Rake: 3.00 Total Pot: 7640.54

nidroon [4d, 6d, 5c, 3c] Three of a kind, fives Win: 7640.54

BQNNEN [10s, 3s, 8d, 7c] Two pair sevens and fives Win: 0.00

look2gd Fold Win: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fy fan vad du spelar puni.

 

baah, hatar att inte kunna sova på bakfyllan. däcka av på golvet runt 5 efter att vi hamna här hemma på afterkrök. vakna 8 :S. gårdagen var iaf riktigt roligt, hur ska en kväll inte kunna sluta i succe när de första som hä'nder när man kliver ur taxin är att man hälsar på en riiiiktig "stekerare". presenterar mig osv, han frågar vart jag är ifrån, säger att jag bor i ludvika men uppvuxen i smedjebacken. dååå haglar hånen om att alla brudar är fula å feta därifrån osv osv, allt detta sker på äkta "stekar-stockholmska". de slutar med att han lämnar toooootalt öppet mål då de visar sig att han var uppvuxen i kopparberg. en annan mkt fin grej var när jag å en polare stod ute å rökte, dörren öppnas å ut kommer nån jävla dåre som börjar spruta skumpa ut i snön (?) medans hans polare står bakom och ger han en massa cred, då var man obv tvungen att ge honom en "knack" medans jag höll på att dö av skratt. jag tycker de är så fruktansvärt roligt med riktiga stekare och stekarwannabes.

 

nu ska de liras rushpoker full som en kastrull. puss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Februari börjar fan bli riktigt äckligt löjligt nu alltså. 21k händer, -$38k och ev-linjen är fortfarande positiv. Det är ju kul att spela poker när man aldrig vinner om de har mer än 5% equity. Samtidigt som jag tycker att det har varit softare games än på mkt länge. Jag blir bara så jävla irriterad.

 

Ska vi tävla om vem ska kan hamna mest back den här månaden? Jag ska in och riva bort det sista av mitt månadsplus idag tänkte jag.

 

-Kontoret goes Bananas

 

-Nidro0n + hangaround

 

-Sisten till high stakes är Nidro0n

 

-Alla som inte jagar drakar är en våldtäktsman/Nidro0n

 

-Nidro0n och de 7 små microstakesen

 

-Nidro0n och hans lärjungar

 

loldogz... Råkar du vara lite avis för att leo blev inbjuden till highstakesboken medan du sitter kvar i loldogzboken? En dag är det din tur också niklas.

 

Idag har jag spelat turneringar. Vann riktigt många 70/30 och 80/20 lägen, eller???? Horspel

 

Varför ens försöka? Jag funderar helt seriöst på att inte ta en enda turresöndag i år. Bör vara +EV

 

Ett riktigt jävla långt namn ska vi ha, typ:

 

"Stockholms stolthet bjuder in tvåhandsfattningen med tilhörande sprut, som har på sig en bananmössa tillverkad i Ludvika, fraktad till Skåne och såld till Kalmar"

 

Tror jag fick med alla?

 

Easy game osv.

 

Där har vi det! Easy game! Eller? Tribute till balugawhale obv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, jag sov 14h utan att vakna många gånger alls inatt. Inte alls likt mig. Skulle powernappa lite runt 19:30 för att kunna ta ett nattpass, men var uppenbarligen helt oväckbar. Vaknade för någon halvtimme sen och undrar fortfarande vad fan som har hänt. Well well, kanske var behövligt ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vi tävla om vem ska kan hamna mest back den här månaden? Jag ska in och riva bort det sista av mitt månadsplus idag tänkte jag.

 

 

 

 

 

 

 

Där har vi det! Easy game! Eller? Tribute till balugawhale obv

 

Ah, den hederliga "jag är plus men det är inte du" dolken

 

 

 

Haha, easy game. Lolbolz. Why not.

 

 

Btw, jag sov 14h utan att vakna många gånger alls inatt. Inte alls likt mig. Skulle powernappa lite runt 19:30 för att kunna ta ett nattpass, men var uppenbarligen helt oväckbar. Vaknade för någon halvtimme sen och undrar fortfarande vad fan som har hänt. Well well, kanske var behövligt ändå.

 

Rätt standard för mig att sova väldigt mycket efter stor backdag... kan det ha med saken att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

börjar tröttna rejääääält på mina löjliga swings nu. ska börja lira 15 bord å spela 15/11 ist nu tror jag. kanske man slipper få psykbryt på skiten.

 

idag ska jag på släktfest.. sitter i valet å kvalet om jag ska bli sådär löjligt ludvika full eller om jag ska skippa spriten och hålla mig till enbart öl.. då spårar det nästan aldrig.

 

väll mött kring kakburken,

 

mvh brynne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Ikväll börjar OS! Heja heja heja!

 

 

lol @ OS när det finns starcraft.

 

 

För övrigt back idag igen. Började med att lägga iväg $4k under morgonsession. Efter det har det varit starcraft med iamivar och en såkallad irlpolare. Blir helt klart mer lir under kvällen då poker blir så jävla balletrist när man springer kallt.

 

20k hands för månaden och BE-ish atm. Siktar på $120k upp den 28e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...