GG Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Snygg dollar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaHe Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 I det riktiga kontoret käkar vi inte nuggetz och skräp. Vi är seriösa pojkar. Standard-frulle för Jimmy. Man ser vem som haft inflytande över frukosten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 I gotta feeling.. that tonight is gonna be a Watoznight.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Fy satan vad sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 nice, lycka till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 Ikväll smäller det. Ikväll sätts min masterplan i rullning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Ikväll smäller det. Ikväll sätts min masterplan i rullning Laup finns de något mer awsome tagentbord? Novo <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Sitter jimpa o grindar mitt i kalaset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 Sitter jimpa o grindar mitt i kalaset? Obv, han skämdes inte alls när han precis köpte ut top 2 med FD och klev upp över halvmiljonstrecket. mvh PK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 O där skickade han hem gdaily med nöten jösses Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 Barket är totalt, pakten i ölspelet lyckades, luppen är katastrofpackad och ringer diverse lösa quinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 Det där var inte jag. Folk barqar obv med mitt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 29 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2009 Jepp mvh sveriges 21e bästa pokerspelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 ja ska sprän¨¨ga kontoret i brevbomebrare !"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 ja ska sprän¨¨ga kontoret i brevbomebrare !"!!! Behövs inte. för punkrock har bomber shalalalala.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 den där frullen såg INTE god ut. nuggets plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Halvsliten från gårdagen sitter man och kollar på dagens största match! Kan bli jobbigt med kvällens turregrind ifall man inte rycker upp sig litegrann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Halvsliten från gårdagen sitter man och kollar på dagens största match! Kan bli jobbigt med kvällens turregrind ifall man inte rycker upp sig litegrann + osv kul kväll igår iaf booys edit: Måste bara berätta en rolig grej från igår, så folk förstår hur ofantligt rik pippikort är. Mötte upp honom på centralen, vi skulle mötas vid den the phone house montern. Ser honom står där inne och tittar på en dator och säger "De säljer ju datorer här, äh jag köper fan en för jag har inte med mig min." Sen slanta han upp lite snabbt. Being pippikort lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 haha kung 1080 Var inne på att åka upp igår på dagen men drog ut för långt på beslutet så blev för sent tillslut Sjuk miss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 haha kung 1080 Var inne på att åka upp igår på dagen men drog ut för långt på beslutet så blev för sent tillslut Sjuk miss Pfft du missar ju allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Pfft du missar ju allt Red light amsterdam does not agreeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 + osv kul kväll igår iaf booys edit: Måste bara berätta en rolig grej från igår, så folk förstår hur ofantligt rik pippikort är. Mötte upp honom på centralen, vi skulle mötas vid den the phone house montern. Ser honom står där inne och tittar på en dator och säger "De säljer ju datorer här, äh jag köper fan en för jag har inte med mig min." Sen slanta han upp lite snabbt. Being pippikort lixom. åh så vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Red light amsterdam does not agreeeeeee Gamla meriter grabben, gamla meriter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 29 November , 2009 Rapport Share Postad 29 November , 2009 Halvsliten från gårdagen sitter man och kollar på dagens största match! Kan bli jobbigt med kvällens turregrind ifall man inte rycker upp sig litegrann Vikket skämt, inte ens du själv tror ju på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 29 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 November , 2009 Jimpa förlorade just en flip och blev helt förstörd. Att turneringsgrinda med en rejäl turare äger. Bolagar gör vi också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts