Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit

Luap

Recommended Posts

Såg att det var lite Windows7 prat här i boken... nån som lyckats installera W7 på Mac? Vore nutso.

!

Slängde in W7 i min iMac27" idag, fick lite problem med drivrutinerna till grafikkortet så när installationen var klar och jag startade win så var allt svart, vet inte om det var win7 eller iMac'en som spökade men fick iaf. till det genom att skriva

"DEL C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ati*.sys" i DOS.

Sen var det bara att lägga in resten av drivrutinerna från OSX skivan och köra windows update.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grisplussade igår, även kallat rekord. Vände ett stadigt back på minst 12k till ett finfint plus kring 30k eurosar!

Måste fråga om stollen The_Prodigy (eller nåt sånt) varit inne förr o härjat? Vilken tomte han verkade vara, kände för att nl1k skotta, men hade inte pallat en gul i flipp mot dig ;) Inte riktigt rullad sas. Grattis till rekordplusdagen!

Länk till kommentar

Grinden har precis inletts hos Luppen. Luppen har gnällt en hel del hur han egentligen inte orkar grinda men slår sig motvilligt ner på några HU bord. Får action på Fulltilts $5/10 och några få händer in synar han en raise med 44 och gör ett litet hånskratt när floppen kommer 942fd. Luppen c/r och får syn, turn kommer en 8a och Luppen bettar ut 275 i typ 325. Killen steker ett tag och jammar sedan. Luppen vräker sig mot synknappen snabbare än vad jag någonsin sett men missar och lyckas missklickfolda bort potten. Jag hoppar till av chock när det händer och lyckas riva sönder mina loungepants :(

Nu floppade han set igen :S

Länk till kommentar

Igår slog jag världsrekord i att bli steamad. Lade iväg 10 BI till olika superfiskar som turades om att hitnrunna mig. Hade vänt upp $7k-backet till $15k upp för månaden också, men det pepprade jag gladeligen iväg till 82/16-killar halva natten. BakfylleHU var nog en rätt kall kombo såhär i efterhand :shock:

Dessutom levererar pk världens bästa quote nu på morgonen. Jag har för ovanlighetens skull drömt mardrömmar hela natten och berättar om en riktig sjuk variant. Pk kontrar med: "Jag drömde om Rebonius och Ulaf inatt. Då vet man att man har plussat".

Länk till kommentar

Hej vänner igår hittade jag också ett bra plus på runt 21k usd. Trodde såklart man skulle få vara nöjd med det men klart jimpa har levererat nåt alldeles för sjukligt resultat när man en gång i livet plussar.

Ska donka iväg allt på turrar och plo ikväll. Ty

Länk till kommentar

Hej dagboken

Idag är de VM i ångest. Hade en riktigt riktigt sjuk fylla igår och de är helt svart mellan ~1-6. Kunde på riktigt inte stå upp, MEN nu till de värsta. Fick på nån vänster för mig att jag skulle slänga i mig benso för att sova(!) efter afterkröket. Den kombinationen gör mig väääääldigt skottberoende(har förövrigt lagt ner de flesta droger). Och kombinationen benso-alkohol gör att jag tappar ALLA spärrar. Så de vart skottning till runt 10-11 på morgonen. Sjuka är att jag hitta en MEGA firre på ett PLT 3-handat bord när jag skulle öppna ett PLO bord :-? . Började med att plussa på fint. Men sluta OBV mega back. När jag gulade kontot lyckades jag tröst plussa lite på PLO 5-10 och 10-20 på stars iaf :)

Detta är tyvärr inte första gången detta händer och jag är så sjukt besviken på mig själv. Torskat flera hundra k på denna idioti :(. Jag som redan var gul innan denna jävla natt. Men men, har bara mig själv att skylla.

Förövrigt finns de lite filmer på våran extrema psykos fylla som kanske åker upp senare om jag vågar (så ni får se vilket tillstånd jag var i när jag lira), lär höra med någon om de inte är allt för pinsamt först :) Den är faktist väldigt lik den där youtube filmen där de två ryssarna ska få med sig en stubbe hem på en cykel :)

Har inte sovit än, är löjligt sliten, så tveksamt om de blir nå tours idag. Gl alla andra iaf

Länk till kommentar