wahlen1 Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 En n00b anti 1337 fråga, Holdem manager eller Pokertracker?????))??!!!!) Måste bara fråga, lirade du cs för några år sedan med nicket papco? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 En n00b anti 1337 fråga, Holdem manager eller Pokertracker?????))??!!!!) Måste bara fråga, lirade du cs för några år sedan med nicket papco? men vafaaaaaaaaaaaaaaaaan, inte offtopic i min favvisballerdagbok.. nu är jag sur, era fel att jag kmr göra bort mig ikväll skäms tamefefanders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 men vafaaaaaaaaaaaaaaaaan, inte offtopic i min favvisballerdagbok.. nu är jag sur, era fel att jag kmr göra bort mig ikväll skäms tamefefanders offtopicarnas Kung kastar sten i glashus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 ++1 så jävla trött på den människan qft och fu... ikv vinner fullast edit; jag vann tror gretko kom 2a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 [02:38:04] EA_0707: har inget torrentprogram . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 ++1 så jävla trött på den människan +2 Jag avskyr med den människan, sen fick jag inte ligga ikväll kanske därför jag är gnällig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Lycka till med jakten på turk-kalsonger vad fan säger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MartinNuts Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Att besöka ett mentalsjukhus för djur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 hmm försökte bädda in klippet men verkar bli en facepalm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 . yes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 yes? nice job! gryyyyyym låt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Måste bara fråga, lirade du cs för några år sedan med nicket papco? du har pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Hej, jag söker eventuellt en roomie till gbg nu i veckan, åker nog ner imorgon och stannar tills på torsdag. PMa för info och kallsongstorlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 inte bara nån snubbe som heter Erik som inte sett en muskel sen 98 och inte vet att det är bra att klippa sig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Drömde för ett tag sedan att jag var i Ludvika på sommaren. Träffade Watoz och Emop1 på en strand när jag var och badade. Dom frös ut mig. Snackade skit om mig högt, gjorde high five o sånt när dom sagt något elakt, trots att jag hörde allting. Mobbing på sin högsta nivå. Jag blev ledsen och gick därifrån. Minns inte nåt mer tyvärr... Tilläggas bör att jag träffat watoz nån enstaka gång och aldrig ens träffat emop1. Tror jag sett nån bild på facebook bara. Riktigt sjukt var det hursom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Drömde för ett tag sedan att jag var i Ludvika på sommaren. Träffade Watoz och Emop1 på en strand när jag var och badade. Dom frös ut mig. Snackade skit om mig högt, gjorde high five o sånt när dom sagt något elakt, trots att jag hörde allting. Mobbing på sin högsta nivå. Jag blev ledsen och gick därifrån. Minns inte nåt mer tyvärr... Tilläggas bör att jag träffat watoz nån enstaka gång och aldrig ens träffat emop1. Tror jag sett nån bild på facebook bara. Riktigt sjukt var det hursom... Fyfan Niklas, tycker fruktansvärt synd om dig att du inte fått äran att träffa på emop1 irl. Tveklöst den mest fantastiska människan på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Drömde för ett tag sedan att jag var i Ludvika på sommaren. Träffade Watoz och Emop1 på en strand när jag var och badade. Dom frös ut mig. Snackade skit om mig högt, gjorde high five o sånt när dom sagt något elakt, trots att jag hörde allting. Mobbing på sin högsta nivå. Jag blev ledsen och gick därifrån. Minns inte nåt mer tyvärr... Tilläggas bör att jag träffat watoz nån enstaka gång och aldrig ens träffat emop1. Tror jag sett nån bild på facebook bara. Riktigt sjukt var det hursom... måste du gjort annars total krossar du min teori om att man inte kan drömma om folk man inte har sett/träffat...personen i fråga måste ha ett ansikte liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 måste du gjort annars total krossar du min teori om att man inte kan drömma om folk man inte har sett/träffat...personen i fråga måste ha ett ansikte liksom... Din teori? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 måste du gjort annars total krossar du min teori om att man inte kan drömma om folk man inte har sett/träffat...personen i fråga måste ha ett ansikte liksom... Har ju sett nån bild som jag skrev, så har ett ansikte obv. Sjukt om jag legat med Kate Beckinsale på riktigt och inte i en dröm. Tror inte jag träffat henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Din teori? kanske inte exakt MIN då men jag och en polare hade ett långt jävla samtal om det för ett tag sen, men säkert många som har tänk på samma sak innan mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 kanske inte exakt MIN då men jag och en polare hade ett långt jävla samtal om det för ett tag sen, men säkert många som har tänk på samma sak innan mig :roll: :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 vad i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 nu har det spårat. haha cpsjuk dröm vegas. skulle såklart inte hända irl. jag och watoz är varmhjärtade människor! hoppas vi ses nån gång framöver! tack punken.. tror jag. du är fantastiskt du med såklart, men det vet ju alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts