Sladdafan Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Well, hans attityd här i kombination med klädstilen på alla bilder luktar inte direkt brutal dödsmetall... Men jag ser inte heller direkt ut som den brutala dödsmetallare jag är så skenet bedrar Hans playlist avslöjar inte heller direkt "brual dödsmetallare" Citera
Metaddict Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Hans playlist avslöjar inte heller direkt "brual dödsmetallare" OT som fan men nu när jag har dig på tråden! Jag har köpt biljett till Lamb of God nu! Fortfarande inte helt hundra att jag är där dock. Hade ju biljett till Metallica i somras som jag inte använde Citera
Luap Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 OT som fan men nu när jag har dig på tråden! Jag har köpt biljett till Lamb of God nu! Fortfarande inte helt hundra att jag är där dock. Hade ju biljett till Metallica i somras som jag inte använde Så jävla rik. Not so hidden. Inga jävla microstakes osv osv osv Citera
Metaddict Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Så jävla rik. Not so hidden. Inga jävla microstakes osv osv osv Fan va du var snabb då! Fastnade i Thailand så det var inte så att jag bara sket i att dra direkt (ja jag vet, not so hidden att jag har råd att åka till Thailand osv) Citera
Metaddict Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 Btw Luppas, akta så jag inte sparkar dig från Företaget! Citera
iamivar Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 tjo. idag blev det personligt handrekord på 6k händer, fördelat på 3 sessioner. började värdelöst, mittensessionen var bra och sista sessionen var ett riktigt skämt. -7 +10 -13 = -10k. 15k under ev. Väl spenderad dag kan veeeerkligen inte förstå heltidsgrinders som gör sånt här frivilligt på daglig basis. blir ju så sjukt tråkigt bara. imorrn ska jag gå utanför dörren iaf... Citera
Luap Postad 29 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2010 Btw Luppas, akta så jag inte sparkar dig från Företaget! Que? Citera
iamivar Postad 29 Januari , 2010 Rapport Postad 29 Januari , 2010 bore iofs instaquittat sista sessionen när man första varvet på första bordet man får upp torskar en flip mot emop1. då harm an helt klart inte riggen i ryggen :E Citera
iamivar Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 heh, idag blev det en snabb och smidig session på 230 händer. jagade igen gårdagsbacket å lite mer på det hehe. instaquitta när jag tappa ett inköp till turapan F Lupenius, kändes som ett bra beslut. märkbart mycket gladare nu än igår å liverpool skojade med bolton också riktigt fint att alla utom aquilani gör en bra match som helhet också. men han kommer nog också igång snart, har sjukt mkt boll i sig. nu blir det iväg till ett par polare å se o'sullivan skoja med higgins också. kan bli en fin kväll Citera
KungKroon Postad 30 Januari , 2010 Rapport Postad 30 Januari , 2010 Jävla surapa Higgins är. Det är iofs explo att bli glad när man gör en boll ^^ Citera
GG Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Hej! Idag ärade jag CC sthlm med min närvaro. Backade 30 lökar på 50-50 plo, spelade två stora potter - översettad i båda obv. Orkade inte vara kvar efter det och gick ner för att gula min lax jag hade kvar på rouletten. Misslyckades brutalt och klev lite senare från bj-bordet med 30k Citera
ulaf Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Hej! Idag ärade jag CC sthlm med min närvaro. Backade 30 lökar på 50-50 plo, spelade två stora potter - översettad i båda obv. Orkade inte vara kvar efter det och gick ner för att gula min lax jag hade kvar på rouletten. Misslyckades brutalt och klev lite senare från bj-bordet med 30k Bara så du vet gretko är det sjukt fiskigt att få in det i omaha med mellanset. det är mycket större sannolikhet att nån har topset än i texas, tro mig. Citera
fhaugen Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Bara så du vet gretko är det sjukt fiskigt att få in det i omaha med mellanset. det är mycket större sannolikhet att nån har topset än i texas, tro mig. Vet du vem du hånar eller?? Jag tror nog gretko kan LITE mer än dig om omaha... Citera
ulaf Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Vet du vem du hånar eller?? Jag tror nog gretko kan LITE mer än dig om omaha... Det betvivlar jag men han får gärna skicka nick och sajt så ska jag kolla upp honom i sharkscope. Citera
DavidDuzak Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 pusha det faninte ulaf, skön på dansgolvet idag g Citera
Metaddict Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 heh, idag blev det en snabb och smidig session på 230 händer. jagade igen gårdagsbacket å lite mer på det hehe. instaquitta när jag tappa ett inköp till turapan F Lupenius, kändes som ett bra beslut. märkbart mycket gladare nu än igår å liverpool skojade med bolton också riktigt fint att alla utom aquilani gör en bra match som helhet också. men han kommer nog också igång snart, har sjukt mkt boll i sig. nu blir det iväg till ett par polare å se o'sullivan skoja med higgins också. kan bli en fin kväll Visste inte att du var en sån nörd Hur gick det för Ronnie the Rocket? Kung är han. Citera
iamivar Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Higgins var för bra tyvärr Sjuuukt bra match dock. Första 4 framesen var det totalt en miss Citera
iamivar Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Blir en ny bra chans till fin match idag iaf, att se United bygga på sin svit med en pinne på de senaste 6 bortamatcherna mot the big four kan bara bli bra! Citera
GG Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Lyssna på fhaugen nu. Jag är lite av ett proffs på nätpoker och andra hazardspel. YS Adde Citera
iamivar Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Framförallt hazardspel skulle jag vilja säga. Kommer aldrig glömma första och enda gången man sett gretkorven vid rouletten. Slänger in pengar på nåt randomnummer å börjar gå hem typ, så får nån från bordet komma och hämta honom å ge honom pengarna när han obv spikar in den Antar att det är så std det kan bli iofs Citera
GG Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Visste iofs att den var klar, måste dock reppa lite för att inte jinxa skiten. Rätt välbeprövad strategi som funkar de flesta gånger. Citera
Metaddict Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Higgins var för bra tyvärr Sjuuukt bra match dock. Första 4 framesen var det totalt en miss Higgins är bra jävla sick med! Men Ronnie har något speciellt. Jag följde snookern ordentligt ett tag men det blev för mycket till slut, det är ju så saaaaatans långa matcher i de större turrarna. I Sverige kör de typ till 2 Blir en ny bra chans till fin match idag iaf, att se United bygga på sin svit med en pinne på de senaste 6 bortamatcherna mot the big four kan bara bli bra! Har tyvärr ingen bra känsla alls. Är nöjd med oavgjort. Jag antar att man får se Fergusons vanliga 4-5-1-tråksystem i tuffa bortamatcher Citera
CarlDenStore Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Ni som älskar snooker så hoppas jag ni inte missat World Championship Finalen 1985 mellan Steve Davis och Dennis Taylor. Matchen går till sista framet, sista 8an och de har sån gummi så det är inte sant. Kan inte bli mer epic än såhär : Citera
Recommended Posts