Elitloppet Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Klart Plommomstoppen ska med! Citera
-PK- Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Luppens farsa icke att förglömma. Kan bli ett riktigt järngäng.. Citera
Luap Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2010 min egen dagbok är ju så uppenbart död att jag tror jag emigrerar hit på obestämd framtid. Update: Hemma nu! Åker imorn igen. Standard. Heja GC! Missade helt den där. Välkommen till gemenskapen! Om ni är sugna på en inte alltför sen grindstuga natten innan gc är ni välkomna över. Skola dagen efter osv Citera
Rooney Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Klonkar 20 en vecka efter nordic light fml osv Citera
Elitloppet Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Var just uppe på Telia och skulle härja lite. Framför mig i kön står först en tysk gubbe med vacker brytning som fläker upp en decimetertjock bibba spam-mail som han fått på sin telia-mail och hävdar ivrigt att Telia ska polisanmäla detta osv. Därefter glider en tjock tant med grov östgötska upp och undrar hur hon ska få internet på sin ipod, liksom inte bara genom wi-fi utan hela tiden. Vem sa att Motalabor var bonniga? Citera
GG Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Hej kontoret, jag ska med till sundsvall. Planerar att bo med Luppens farsa Igår spelade jag turneringar, det gick bra HE Citera
iamivar Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 som sagt, fan vad det bragas i denna dagbok nuförtiden. å de har redan fått ipod till motala också Citera
iamivar Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 tja punkarn! hur går det med livebetsen? Citera
-PK- Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 tja punkarn! hur går det med livebetsen? Jorå, som för dig fast tvärtom.. Citera
MR_Jimmy Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Vidare till dag 2 med 113k som är nära trippla avg. Borde vara kring top 25 med alla 3 start dagar. Vila imorn sen på det igen under onsdagen. Nyckeln under dagen var när utg öppnar för 800 (på 150/300 med 25-30k bakom - jag har strax över) jag tittar ner på 8s 9s i typ cutoff och säger 2k. Foldas fram honom som synar efter viss betänketid. Flop As Js 5d. Han donkar ut 3k här som jag synar. Turn kommer 4h han checkar till mig, och nu ska jag ju ingenstans ^^ Slänger in 5,6k och han vrider sig i stolen bra länge innan jag timear honom varpå han hittar synen med ett par sekunder kvar. River visar 3c, vilket ska vara ett helt dött kort för honom. Enda handen han kommer orka syna med är AJ, vilket han inte bör ha speciellt ofta som action gått. Så jag väljer att skeppa in 15k på river, vilket innebär nästan hela min stack. Återigen hittar han ärkesteket men till slut foldar han. Därefter rullade det på bra... to be continued Citera
-PK- Postad 25 Januari , 2010 Rapport Postad 25 Januari , 2010 Vackert Jimpa! Dags att börja packa nu känner jag. Om lite mindre än ett par timmar dyker Puni upp i Nacka och då är det bäst att väskan är packad annars kommer det bli rejält livat och Puni är inte heller killen man vill hamna i trubbel mot, fråga xlars.. Ska bli sjukt roligt iaf, smått avundsjuk på folket som redan är där men vi kommer inte hade så dåligt ikväll ändå. Blir att dygna på radisson sky city med rushpokergrindstuga i något "familjerum" som ea_0707 har bokat, blir nog riktigt nice. Flyget går 07.00 imorgon bitti. Kommer vara borta i 8 dagar i ett hus med Puni, ea och Kroonan. Kommer även spela eventet. Hoppas ni får bra väder här hemma, snart dags att bege sig iväg Citera
Luap Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2010 Får man följa med? Business class då, right? Allt annat vore ju pinsamt med dina rikedomar på kontot. Citera
-PK- Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 "Glöm inte bort att i poker, finns ingen joker, bara förlorare spelar på tur" Citera
ea_0707 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 Och räkna aldrig dina pengar, när du sitter ner vid bordet Du har all din tid att räkna, när du drar dig ur Citera
DjLuppy Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 Mkt gräs på det däringa kontoret tror ja Citera
KallOödmjukDiva Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 Tjena plommon!+1 min egen dagbok är ju så uppenbart död att jag tror jag emigrerar hit på obestämd framtid.Visste inte att detta var ett alt. Semihoppar gärna över en tid med. Kan tyvärr inte bidra med för mkt resultat, iom att det inte liras ngt. Men kan uppdatera Kinapoker resultat och Klunsresultat. Springer relativt hett i bägge. Sax är den nya sten 2lax10. Over and Out MVH MetaMetaMendieta Citera
Luap Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2010 +1 Visste inte att detta var ett alt. Semihoppar gärna över en tid med. Kan tyvärr inte bidra med för mkt resultat, iom att det inte liras ngt. Men kan uppdatera Kinapoker resultat och Klunsresultat. Springer relativt hett i bägge. Sax är den nya sten 2lax10. Over and Out MVH MetaMetaMendieta Du är, även du, välkommen. DrClementz får däremot inte vara med. Citera
KallOödmjukDiva Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 Du är, även du, välkommen. DrClementz får däremot inte vara med. Vet hur det känns. Citera
iamivar Postad 26 Januari , 2010 Rapport Postad 26 Januari , 2010 luppen! vill ha utvärdering om din skolgång! samt även pf-länk till din offpistvurpa du har mkt att leva upp till nu. Citera
Luap Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2010 Vet hur det känns. Hahahahah standard under grindstugor imo luppen! vill ha utvärdering om din skolgång! samt även pf-länk till din offpistvurpa du har mkt att leva upp till nu. Skolgång är lite för lätt atm, men det blir garanterat värre innan tentaperioden. Rätt trevligt med lite rutin och en föreläsning här och där. Lunch är trevligt även det. Offpistvurpan är ett gammalt klipp från Val Thorens, men den är nedtagen nu. Ser rätt mongo ut överlag, men jag skyller vurpan på en stenjävel, eller något i den stilen. Dessutom var det ballemycket brantare än vad det såg ut på klippet. Det hela blir inte bättre av att man åker i en smal gång mellan en jävla massa berg. I början tänkte jag fega ned, men sen blev det ett sånt här äh-fuck-it-moment. Gick ju sådär Citera
Recommended Posts