ulaf Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 James Jimmy, riktigt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Faaaaaaaaaaaaan, busta precis på 20 plats i FTOPS 2k 2-dagars event :(:(:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 Faaaaaaaaaaaaan, busta precis på 20 plats i FTOPS 2k 2-dagars event :(:(:( segt ul consp också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 +1 död Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2010 vem är dingepling? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 hatar mitt liv så jävla mkt. back 60k denna veckan.. på nl1k. all time low nu. KANINTE vinna en enda potjävel alltså.. känns så jävla lönlöst.. längesen man sprang så här jävla vidrigt. blir lockdown tills ja är gul, död eller plussat 100k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 När flyttar vi till Shanghai? Inte lika snuskigt som Thailand, och förjävla bra nattliv. Guld att allt är gratis också. Shanghai är guld värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 Igår cashades det i noll turrar igen, gött. Vill hem till Sverige.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 Igår cashades det i noll turrar igen, gött. Vill hem till Sverige.. Är hemma i Sverige och mår sådär bra som man bara kan göra hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 hatar mitt liv så jävla mkt. back 60k denna veckan.. på nl1k. all time low nu. KANINTE vinna en enda potjävel alltså.. känns så jävla lönlöst.. längesen man sprang så här jävla vidrigt. blir lockdown tills ja är gul, död eller plussat 100k Låter fan helt osannolikt... På riktigt. Hoppas det vänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 Låter fan helt osannolikt... På riktigt. Hoppas det vänder. ty. det hoppas jag med. gårdagen slutade 25k ner, varav 3-4k var på turrar. 62k ner slutar veckan på. aldrig droppat så många inköp på så kort tid. känns helt jävla overkligt. inte en enda hand får liksom stå.. blivit 2 och 3outad så många ggr att jag börjar tro det är std aja, vilodag idag sen drar nog grinden igång imorn igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 ty. det hoppas jag med.gårdagen slutade 25k ner, varav 3-4k var på turrar. 62k ner slutar veckan på. aldrig droppat så många inköp på så kort tid. känns helt jävla overkligt. inte en enda hand får liksom stå.. blivit 2 och 3outad så många ggr att jag börjar tro det är std aja, vilodag idag sen drar nog grinden igång imorn igen. det vänder ju alltid... men längre badruns verkar så jävla vidrigt, aldrig själv vart med om någon riktigt lång och brutal badrun och hoppas jag slipper det... knock on wood. Du är en av de som skriver bra saker här på pf, inte trevligast, inte de längsta novellerna, men det du skriver är vettigt och får iaf mig ibland att tänka till. Så hoppas det vänder så du inte abdikerar pf. Peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 Är hemma i Sverige och mår sådär bra som man bara kan göra hemma haha +1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 Malmö open, vilka ska dit? Plommonburken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2010 munken för helvete din jävla gamling och som svar, inte en jävla aning. mvh din egen vita bib Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 Lol, in med esset på florren direkt också för att göra det ännu tydligare Igår cashades det i noll turrar igen, gött. Vill hem till Sverige.. sviiiiiiiiiiiiiiiiiksare, grillpubi o ööclubi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 http://existenz.se/out.php?id=26571 Trodde aldrig de nånsin de skulle hända men Mr welcome to africa har alltså ändå sin överman vad gäller mytomani, grym när han drar igång på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 tidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 vi behöver fixa hotell till kommande resa. Kan vi försöka styra en träff på msn i afton? MrJ o Ekan har sitt på det torra så ni behövs väl typ inte, men ni andra som känner er berörda kanske kunde dyka upp framåt kvällningen? Vore guld. Jag är online efter 23 garanterat, kanske lite tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 aa 23 tiden funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 http://www.blocket.se/blekinge/Poker_Tranare_och_spelare_uthyres_29012664.htm?ca=22&w=1 Är det du Emop1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 Har 7 år poker på ryggen och har spelat in flera hundra k. Lägenhet, bil osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 undrar hur mycket han har förlorat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 Enstaka fall kan jag tar mig an turrar om det är en vinstgivande turre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2010 Nån måste ju kontakta personen och lägga upp coachingsessionen, råden osv här.... Måste ju göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts