Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

pk gretko och puni tar med flickvänner? jag tänkte skippa då jag knappt hunnit umgås med emelie sista tiden. Men om jag tar med henne så kanske jag kan åka ändå. Hon spelade dessutom sommarborden framgångsrikt så kanske kommit på nåt bra här.

 

Jaja bara köra. Ju fler tjejer som är där desto bättre, då kan de hänga när vi vill vara degens osv ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag mina kära cyberspacepolare är ingen vanlig dag. Idag har vi nämligen en liten pinsam ritual i släkten (dock är dom seriösa) :$. Vet inte om jag vågar gå in på de djupare men har iaf att göra med när solen går ner den humdratjugonde dagen i sitt tjugofjärde levnadsår och hästar (bl.a.). Kanske vågar berätta sen i natt när jag blivit "en av dom" :S. Vet att de låter jäkligt sjukt och de är de tyvärr. De flesta är sektmedlemmar i min släkt (både Far och Mor).

 

 

Förövrigt ska allt jag också ha flickvän i sommar så plussar på vegas + flickvän. Bara jag blir lite rikare först :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, det var det sjukaste jag hört, ringa och fråga en kompis efter en äggkopp..

 

Var på CC igår kväll, inte långt ifrån äggkoppssjukhet när man tänker efter men det var ändå rätt skoj. Var två 50/50 bord igång och jag satt i princip hela tiden på det dåliga bordet men tillslut bröts det upp och vi fick byta till andra bordet där bl.a. FriSören satt och spelade sin standard 100vpip poker. Sören blir kallad horunge efter två händer av någon randomturk som verkade ta spelet lite väl seriöst. Sören hade synat ett uppslag till 400 samt en squeeze från turken till 1600 och sedan openshovat 2,5k på J högt bräde. Turken muckar och en annan snubbe (Grattiskungen) synar av med AJ och vinner. Sören lämnar bordet för pepparsteken står på bordet och snubben sitter smålack och säger "Vafan, jag hade TT (det kom en T på river) hade inte han pushat hade jag pushat, jävla horunge". Sören kom tillbaka och var sådär lagom kunglig, synd att ångesten började krypa sig på när man skymtade dagsljuset vid 4 tiden, annars hade man kanske orkat sitta till stängning. Var ett gäng riktiga kungar vid det bordet.

 

Min dag var rätt mycket upp och ner. Vinner någon storpot med AK och hade då 20k på bordet, inne för 10k. Sedan tappade jag först typ en 6k pot och efter det spelar jag en pot så jäääävla dåligt mot en rätt duktig kille och tappar ner mycket. Orkar inte gå och plocka ut mer deg så jag tänkte på klassiskt livevis spela tills jag var gul och sedan röra mig hemåt men på något sätt lyckades jag vända trots att jag var nere på 3k och kunde lämna ned närmare 14k tillslut , GULD!

 

Innan jag drog hem reggade jag också SM main. Blir som sagt dag 1A! Kan bli riktigt fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...