Thorn- Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Synd men framförallt enormt cpstort jävla grattis Jakob :mrgreen: :mrgreen: Tunn och fin slowroll avslutade hon med också, creds till henne såklart. +1 grymt fint jakob! gillar såklart också slowrollen, GULD! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 aja får väl glädja mig åt att man bustade emot vinnaren iaf... ajuste, procenten i Jakob också....heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 aja får väl glädja mig åt att man bustade emot vinnaren iaf... ajuste, procenten i Jakob också....heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: skillat värre! WP och grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Graaatz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Är hemma hos mrjimmy nu efter 30h+ resande med buss/tåg från Nice. Var faktiskt inte så jobbigt som det låter, fick sova nästan 6h och hade en 15timmars session uno 3handat med jimpa och haugen med gago som brush. Slutade nog lite back.. nu ska jag kolla flyg och se om det är möjligt ta sig hem imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton_pv Postad 21 April , 2010 Rapport Share Postad 21 April , 2010 Liket är väl en heeelt annan kille? Polare med Team Linköping, right? kan det finnas en till ?! jag spelar nämligen i samma lag som jakobs gamla klasskompis , och när jag berätta så sa han : jaha men liket han vet ju hur man spelar sina kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 ensam på pollonn inn för första gången i världshistorien. vet inte vart de andra tog vägen, tappade bort dem mitt i min avancerade turre-regelsdiskussioner med kung Thomas Kremser+anställda. Ägfolk. Får lämna dörren öppen eftersom detta stället bara har råd med en nyckel per rum. GN folkz, hoj!!!!!!!!!!! P.S. Rik på procent Hoj! D.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 hehe snyggt, hur många prollar hade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaOmerbasic Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 hehe snyggt, hur många prollar hade du? Den svenska mentaliteten gör det ofint att fråga om prollarna sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Den svenska mentaliteten gör det ofint att fråga om prollarna sas. [smilegubbe som spyr] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 jag says: ivar kom förbi på cykel när jag och anna satt ute och spela kort han kom och plinga o vinka pt mig fattade inte vem fan det var känner ingen här emop1 says: hahahahaivar kmr cyklandes jag says: hahahahha emop1 says: jävlar va ja skulle skratta jag says: hahAHHAHAHHAHAHAHHAH emop1 says: en spelgalning på cykel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 fast vad är egentligen sjukast, att ni två sitter ute och lirar HU kinapoker eller att han kommer förbi på cykel? kanske kombinationen iofs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Sjukare än man tror, som vanligt när Grekkan är inblandad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Får skjuts av jimpa ut till flygplatsen, köra mot rött verkar superstandard för den mannen Får se om flyget går eller ej.. Just de, vi vann en €22k pot igår! Std för jimpa men rekord för en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 tror aldrig jag sett en så lost snubbe nånsin tog verkligen ett par evigheter innan han kände igen mig öht. cykel är ju sjukt std, vad är det med er keeping it smallball! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Guld, idag ska Ivarsson bjuda på middag. Trodde ett tag att haugen skulle medverka men han verkar ha umgåtts lite för mkt med Mr. Scamoaks så han hade flytt till gbg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Jävla fränt, bara jag och två till på planet. Shorthanded sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Jävla fränt, bara jag och två till på planet. Shorthanded sas Utmana dem på ett parti 5! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 miljöbovar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Gjort ett turre schema med turrar man är sugen på under 2010, något man missat? May 8 - 13 May France WPT Grand Prix de Paris, Paris (10k€) 19 - 23 May Spain WPT Spanish Championship, Barcelona (3,2k€) June 3 - 6 Jun Bulgaria Unibet Open Varna, Varna WSOP Mon 14 - Wed 16 Jun at 12.00 pm $ 2,500 No Limit Hold'em - Six Handed Mon 21 - Wed 23 Jun at 12.00 pm $ 1,500 No Limit Hold'em - Shootout Fri 25 - Sun 27 Jun at 12.00 pm $ 1,500 No Limit Hold'em Mon 28 - Wed 30 Jun at 12.00 pm $ 1,500 No Limit Hold'em Tue 29 Jun - Thu 1 Jul at 12.00 pm $ 3,000 No Limit Hold'em - Triple Chance Fri 2 - Sun 4 Jul at 5.00 pm $ 2,500 No Limit Hold'em Mon 5 Jul at 12.00 pm $ 10,000 World Championship No Limit Hold'em July - Aug - Sept 23 - 26 Sep Spain European Masters of Poker II - Spain, Barcelona (1k€) 27 - 02 sep/oct Malta Poker SM (1k€) Oct 7 - 10 Oct Spain Unibet Open Valencia, Valencia (1,5k€) 30 Oct - 1 Nov France WPT Amneville, Amnéville (3k€) Nov 25 - 28 Nov Swaziland All Africa Poker Tournament, Swaziland (~1,5€k) Dec 2 - 5 Dec Spain Full Tilt Poker Series España - Grand Final, Barcelona (3k) 2 - 5 Dec France Unibet Open Paris (1,5k€?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 25 - 28 Nov Swaziland All Africa Poker Tournament, Swaziland (~1,5€k) Helt klart mäktigast! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 tror aldrig jag sett en så lost snubbe nånsin tog verkligen ett par evigheter innan han kände igen mig öht. cykel är ju sjukt std, vad är det med er keeping it smallball! I Lund är det faktiskt tillåtet att cykla. Snabbaste sättet att ta sig fram här. Var man än är och var man än ska typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Bäddsoffegrinden back, flygplatsgrinden back, nu återstår bara hotellgrinden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts