Elitloppet Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 mmmmmmmmmmmmm vad smarrig brownie och ost jag åt idag. Citera
LykkaSiGya Postad 3 Juli , 2012 Rapport Postad 3 Juli , 2012 saknar eiedol Varför hatade ni eie? Helt sjukt många ni tre gringos hunnit hata sen tidernas begynnelse.. skulle vilja se en tio i topp för att minnas Citera
GG Postad 4 Juli , 2012 Rapport Postad 4 Juli , 2012 Vi hade hamnat någonstans där vi kände oss "lost" fast det fanns både Konsum, MacDonalds och post Det var konstiga människor i lustiga kläder och nästan som om det vart varmare väder Som främlingar var vi i främmande land Skeppsbrutna, vilse på främmande strand Alla stirrade på oss och för andra gången så hörde vi sången: Åhh, åhh Tre gringos Tre gringos Ahh ha ha I förortsdjungeln I djungeln Ahh ha ha I förortsdjungeln Citera
boman Postad 4 Juli , 2012 Rapport Postad 4 Juli , 2012 inte för att vara den men en människa jag vet av har en söt tjejkompis som heter Rebuy i efternamn............. Citera
BigMeech Postad 7 Juli , 2012 Rapport Postad 7 Juli , 2012 Blir en klassisk bragpostning, gick bra idag! Det glada cg-livet Citera
boman Postad 10 Augusti , 2012 Rapport Postad 10 Augusti , 2012 http://www.kissies.se/ meta meta hitta mendieta hint: vimmel Citera
emilio_15 Postad 10 Augusti , 2012 Rapport Postad 10 Augusti , 2012 http://www.kissies.se/ meta meta hitta mendieta :-D Citera
boman Postad 10 Augusti , 2012 Rapport Postad 10 Augusti , 2012 är kär i Kissie, hon är så jävla djup. att hon får festa med mendieta19 säger mkt. Citera
padrinosftw Postad 10 Augusti , 2012 Rapport Postad 10 Augusti , 2012 Skojiga plastlaxar iaf (= Citera
boman Postad 10 Augusti , 2012 Rapport Postad 10 Augusti , 2012 på den där bilden är det för mycket silikon för mycket pengar och för mycket slynor Citera
mendieta19 Postad 10 Augusti , 2012 Rapport Postad 10 Augusti , 2012 Tar det där som en komplimang tror jag Citera
KungKroon Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Postad 26 Augusti , 2012 Tjena PF! Nu är jag singel. Ska bara bli rik också. Börjar idag! Citera
boman Postad 8 September , 2012 Rapport Postad 8 September , 2012 hade en fin stund igår på Sushibar här i Umeå. jkk introducerade mig för sushin som det hålebarn jag vart innan, där sushi inte existerat. vi åt sushi för månadshyror två första månaderna, jag var heelt hooked. jkk var också torsk, så ett par hundra besök under 2010. de anställda där är asiater skulle jag tro, inte alltför långt åt öst men där ivf. väldigt trevliga och kungliga människor, sådana människor som gör sushibesöken lite mer personliga. personligt e nice. eftersom vi var stamkunder där och jkk flyttade till England så frågade han alltid efter jkk när jag var förbi och hämtade mat ensam. "var e din kompis?" igår så var det vid stängningsdags, kanske ett tiotal människor i den lilla lokalen. personalen var stressade, det var den kungen som i princip alltid serverat oss. nu var det ett bra tag sedan jag var till sushibar samtidigt som han jobbade där så han visste inte vad som hade hänt. jag kände att jag genom att berätta visade någon sorts uppskattning för all service vi fick tillsammans. "han är borta, han finns inte mer" varpå han inte riktigt förstår vad jag menar, ser ut som ett frågetecken. "ja, han är död." han frågade mig om vad som hänt och såg allmänt besvärad ut. vi pratar om joacim medans han tillagar sushin, jag känner att hela lokalen blir tystare och tystare. "vi bjuder på avocadon och colan" varpå jag lyser upp med världens mysigaste leende. det var så fint, för jag fick tillägga och avsluta med "vad passande, jag fyller faktiskt år idag!" när jag ska gå därifrån, glömmer jag mobilen på disken. en kvinnlig kund säger "ursäkta, din mobil!" varpå resten av restaurangen utbryter i skratt. vände om och fick lite blickar, de hade uppenbarligen lyssnat och var väldigt berörda. två kvinnor i runt 22-25 såg ut att ha släppt en tår. de log sådär som man ler när man är mitt i misären och något är så fint så man ler. människan har fina sidor trots allt! ta hand om er boys! btw, såg nya Hamilton igår, sög som väntat hästdase. såg snabba cash i onsdags, den var ännu sämre. hamilton får 2/5, SCII 1/5. joel kinnaman e ju rätt söt ändå. Citera
mr-flow Postad 8 September , 2012 Rapport Postad 8 September , 2012 fint! medvetet att gå ut med nick (semi iaf?)? Citera
SasaMatic Postad 8 September , 2012 Rapport Postad 8 September , 2012 fin story. ta hand om dig j! Citera
boman Postad 8 September , 2012 Rapport Postad 8 September , 2012 fint! medvetet att gå ut med nick (semi iaf?)? äsch, ja, i guess. om ngn har invändningar så tar jag gärna bort, men ser inte varför det skulle vara nödvändigt! Citera
Luap Postad 9 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2012 Skola/irl äger osv. Var väl ungefär det jag ville ha sagt. Konstigt som fan att inte behöva må dåligt stup i kvarten. Citera
Recommended Posts