spiker1977 Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Det jag söker är: -Säkerhet (support, 1-2 dagars withdraw, etc) -Flat rakeback (30% skulle jag gissa är standard)? -Eu base Ge mig förslag vilka som är bra och vilka som har ni haft problem med. Vilka andra fördelar det kan finnas på dessa sidor. Tack Citera
dandelion169 Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Redbet är bra. Mycket bananer, säkerhetsdosa för inloggning om man vill ha det, blixtsnabba överföringar med swedbank. Citera
MaybePirog Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Redbet är bra. Mycket bananer, säkerhetsdosa för inloggning om man vill ha det, blixtsnabba överföringar med swedbank. Snabba överföringar med fler banker än swedbank nu. Nordea går direkt och även handelsbanken tror jag. Citera
Eblinho Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Det jag söker är: -Säkerhet (support, 1-2 dagars withdraw, etc) -Flat rakeback (30% skulle jag gissa är standard)? -Eu base Ge mig förslag vilka som är bra och vilka som har ni haft problem med. Vilka andra fördelar det kan finnas på dessa sidor. Tack Redbet ger dubbla dina banankrav. Citera
upandcoming Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Redbet ger dubbla dina banankrav. Sluta snacka öppet om hur mycket sidor ger i RB. Citera
Eblinho Postad 26 November , 2009 Rapport Postad 26 November , 2009 Sluta snacka öppet om hur mycket sidor ger i RB. Snackar inte Rb, snackar bananer! Citera
upandcoming Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 Snackar inte Rb, snackar bananer! Ja, det förändrar väl ingenting? Citera
odrakir Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 vad säger panelen om pokermambo?! schysst sida och klient men hur stor är den osv osv.!? säker? någon som kör där? x Citera
HarryPkr Postad 27 November , 2009 Rapport Postad 27 November , 2009 vad säger panelen om pokermambo?!schysst sida och klient men hur stor är den osv osv.!? säker? någon som kör där? x förmodligen ett litet skitskin Citera
Faxxen Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Sluta snacka öppet om hur mycket sidor ger i RB. Polis? Citera
upandcoming Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Polis? det är mest att jag är rädd för att entractionanställda läser på pf -> ser att många pratar om hög rb på redbet -> kollar upp vilka affiliates på redbet som har anknytning till pf.nu -> hittar något form av bevis -> stänger av affiliaten vars spelare antagligen blir helt utan en månads rb... Citera
Neuen Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 vad säger panelen om pokermambo?!schysst sida och klient men hur stor är den osv osv.!? säker? någon som kör där? x Jag spelar där iaf.. verkar oki tycker jag.. vet inte den är stor eller inte.. förmodligen ett litet skitskin vad betyder det? att man bör byta skin eller? Edit: hittade detta på deras sajt PokerMambo.com operates from the UK under the license of Redbet Ltd. a registered company with limited liability in England and has a bookmaker's license valid in England and Wales under the guidelines of the Betting, Gaming and Lotteries Act of 1963. kan man känna sig tryggare då? Citera
Recommended Posts