Gå till innehåll

Läkare och cateringfirma sökes


Ola Brandborn

Recommended Posts

Jag är bra på att kläcka affärsidéer. Jag är dock inte lika bra på att genomföra dessa, om de inte är inom pokerbranchen. Jag har två bra idéer, som söker mottagare.

 

Affärsidé 1:

Jag vill komma i kontakt med en cateringfirma eller liknande (kiosk, café eller liknande) som vill bredda sitt verksamhetsområde. Viktigt att du är i Stockholmstrakten, gärna norrort. Du bör vara beredd att investera maximalt 100k sek i aktiekapital. Min uppsida är 10% av det bildade bolaget.

 

Affärsidé 2

Vill komma i kontakt med en läkare (eller läkarstudent) som bollplank för en idé jag har - som kan vara idiotisk eller genial. Gillar du idén så får du göra efterforskningar kring konkurrenter, och utifrån resultaten av detta diskuterar vi hur vi går vidare på lika villkor.

 

PMa och skryt om dig själv. Fördel med hög postcount.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar läkarstudent som går termin 1 i Göteborg? Inte jag utan en kompis, kanske ska tilläggas.

 

Känner även en läkarstudent som går termin 6 eller något liknande men då skulle jag behöva mer info för att sälja in det tror jag. Om du börjar känna dig mer desperat och vill ge mer info så hör av dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar läkarstudent som går termin 1 i Göteborg? Inte jag utan en kompis, kanske ska tilläggas.

 

Känner även en läkarstudent som går termin 6 eller något liknande men då skulle jag behöva mer info för att sälja in det tror jag. Om du börjar känna dig mer desperat och vill ge mer info så hör av dig.

 

 

Tack.. föredrar dock forumiter, så jag slipper presentera mig själv osv. Här är jag ju redan ett etablerat namn :ola: Men nappar inga andra så tar jag gärna vidare kontakt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...