JohahH Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Slog på Eurosport för någon timme sedan och såg till min förvåning att Tureniec var ute. Från Chipleader till 7e plats? mot dessa spelare som inte direkt gjort något imponerande spel på det jag sett hittills. Tureniec borde vart klart bästa spelare. Mycket otur eller hur gick det till när han åkte ut så tidigt? Fundera också lite på hur dem kan sända live med hålkort? Måste va en viss fördröjning även om det står att det är live? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Fick in det nästan direkt med QQ vs. KK och tappade jäääättepotten. Efter det kollade jag inte mer. Kommentatorn tiltade mig som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 sjukt tiltande, han åkte sedan på AQ mot 1010 mot jättefisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Vilka är de två kommentatorerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 Kommentatorn tiltade mig som fan +1 Vilka idioter allså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 ena va andrew feldman tror jag som är nån highstakes nl hu-lirare har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 ena va andrew feldman tror jag som är nån highstakes nl hu-lirare har jag för mig OK, men jag undrade vilka de svenska kommentatorerna är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 OK, men jag undrade vilka de svenska kommentatorerna är? Var väl Cecilia Nordenstam, killen har jag tappat namnet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Har letat runt på nätet men misslyckats totalt: Hur slutade top 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 23 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2009 Har letat runt på nätet men misslyckats totalt: Hur slutade top 3? Jean-Paul Pasqualini vann iallfall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fsista Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Rossi tvåa, italienaren trea. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts