felle89 Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Ja funderar på att börja spela på full tilt... Är de lätt casha ut därifrån?? Har hört att man måste ha Neteller åså, stämmer det? mvh Citera
Drunken_Penguin Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Har hört att man måste ha Neteller åså, stämmer det? Från vem då? Om du funderar på att börja spela på FTP så är ett första steg att gå in på deras hemsida och läsa om siten. Det är onödigt att lita på vänner utan koll när infon är lättillgänglig. Citera
devalanteriel Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Inte svårare eller lättare än på andra sidor. Uttag tar upp till två dygn att handlägga, därefter ev. ytterligare något dygn för pengarna att anlända, beroende på vilken uttagsmetod du valt. Jag kör direkt till bankkonto, aldrig strulat. Citera
Bluwajt Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 Inte svårare eller lättare än på andra sidor. Uttag tar upp till två dygn att handlägga, därefter ev. ytterligare något dygn för pengarna att anlända, beroende på vilken uttagsmetod du valt. Jag kör direkt till bankkonto, aldrig strulat. tar aldrig så lång tid till neteller/mb. Varit med någon enstaka gång om att det tagit runt 24h, annars närmare hälften. Citera
felle89 Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Postad 19 November , 2009 Går det att sätta över med kreditkort? Och sen ta ut till kreditkort? Utan att använda Neteller eller liknande?? Citera
nordkvist Postad 19 November , 2009 Rapport Postad 19 November , 2009 JA! Och snälla läs på deras hemsida så ser du det Citera
felle89 Postad 19 November , 2009 Författare Rapport Postad 19 November , 2009 Kan man ändra till svensk tid på full tilt då? Hittar inget om de? Citera
saft_suse Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 full tilt er en av de raskeste JEG har vært borti,både med utak til neteller og visa. og min erfaring er at det er STOR forskjell fra klient til klient på hvor lang tid det tar å få tatt ut penger. alt fra 30 minutter til 4 dager har jeg opplevd! mvh ps!men som flere nevner:gå alltid inn på hjemmesiden og les selv ! Citera
pisak84 Postad 24 November , 2009 Rapport Postad 24 November , 2009 kan man få ut i SEK via banköverföring? satte in med SEK, och min bank kan inte ta emot annat än SEK och EURO... Citera
Recommended Posts