gEeWhiZm8 Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 hoppas han har kvar ngt ipoker konto iaf Citera
NazguLKiNG Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 nöten är ju att stalka han över alla pokersajter.. eller? Citera
DunderKlump Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 hoppas han har kvar ngt ipoker konto iaf Med din empatiska förmåga inser jag att du faktiskt menar vad du skriver. Tragiskt. Håll dig frisk och kry. Citera
swahnroger Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Hur kommer det sig att en snygg kvinna väljer att vara tillsammans med och föda en sån persons barn? Jag menar bruden ligger på BB och ska föda ungen samtidigt som idioten spelar bort deras besparingar. Vad är det för fel på vissa kvinnor? Tycker hon hade en grymt pokerface. När dom kom fram till att han i snitt losat 19k/månad så rörde hon inte en min. Citera
Joeduck Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Tycker hon hade en grymt pokerface. När dom kom fram till att han i snitt losat 19k/månad så rörde hon inte en min.Det kanske är hon som tar emot pengarna. Citera
Emilio Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 fan bra idé ju.. killen kan ju fortsätta vara speltorsk bara han bara spelar mot frugan, utan att han vet om det själv förstås. Hade ju varit coolt. Citera
Orrarah Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 fan bra idé ju.. killen kan ju fortsätta vara speltorsk bara han bara spelar mot frugan, utan att han vet om det själv förstås. Hade ju varit coolt. Citera
gEeWhiZm8 Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Med din empatiska förmåga inser jag att du faktiskt menar vad du skriver. Tragiskt. Håll dig frisk och kry. Snubben har lixom gjort 1 inlägg under hela 2009 och så inlägg nr2 är ett hatinlägg till mig =) Citera
Klyka Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Tycker hon hade en grymt pokerface. När dom kom fram till att han i snitt losat 19k/månad så rörde hon inte en min. Du får nog jobba på dina reading skillz. Hon la huvudet på sned, tittade på honom och gjorde en väldigt tydlig min. Snubben har lixom gjort 1 inlägg under hela 2009 och så inlägg nr2 är ett hatinlägg till mig =) Talar det emot honom eller dig? Citera
gEeWhiZm8 Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Talar det emot honom eller dig? ??????????????????????????? obv mig men man behöver inte förtydliga för folk, förutom de som är low IQ. som i detta fallet Citera
swahnroger Postad 14 November , 2009 Rapport Postad 14 November , 2009 Tycker hon hade en grymt pokerface. När dom kom fram till att han i snitt losat 19k/månad så rörde hon inte en min. Det kanske är hon som tar emot pengarna. Eller ännu bättre. Det är hon som har spelat bort alla pengar, i smyg. Killen har i själva verket legat på plus. Så måste det vara. Citera
alehans Postad 17 November , 2009 Rapport Postad 17 November , 2009 Ser ut som han flinar ja,men egentligen skäms han så jävligt så han vet inte vad han ska göra. Därför kommer ett nervöst flin fram. Det är inte dåligt som du skriver utan snarare ett bevis för hur jobbigt han tycker det är.. Citera
Ferna Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 skön kväll när han spelade bort 120k, undra fall ångesten låg på bra då.. Citera
sunray Postad 22 November , 2009 Rapport Postad 22 November , 2009 Vem vet, kanske Isildur1 sponsrad av TV3 Citera
Ferna Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 Vem vet, kanske Isildur1 sponsrad av TV3 ditt citat, det ska väl vara "expekt bord" Citera
swahnroger Postad 23 November , 2009 Rapport Postad 23 November , 2009 skön kväll när han spelade bort 120k, undra fall ångesten låg på bra då.. Själv tycker jag morgonen efter är värre... Citera
Ballast Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Själv tycker jag morgonen efter är värre... Nu har ju inte jag torskat sådär mycket på en kväll. Mitt största tapp var $3500 (~25000 SEK) och det var hemskt på kvällen/natten. Men sen när jag vaknade efter 2 timmars sömn för att åka till jobbet... Ja, det var inte kul. Samtidigt kändes stortorsken så avlägsen och man undrade om det verkligen hade hänt. Skum känsla. Citera
Recommended Posts