Bovni Postad 12 November , 2009 Rapport Postad 12 November , 2009 Tjo. Finns det några grinders från Skövde här tro ? Söker nån att grinda o diskutera poker med. Jag spelar NL sh upp till NL600. Mvh/Danne Citera
gamler91 Postad 28 November , 2010 Rapport Postad 28 November , 2010 Tjenare! Jag söker också grindpolare i Skövde Men tyvärr lirar jag ganska lågt till skillnad från dig, lirar NLSH 2/4kr på svs (stabilt plussande). Så det känns ju inte som jag har så mycket att tillföra i djupare pokerdisskusioner. Men det kunde ju vara roligt att dra ett lan en fre/lör om du är intresserad´och det blir ju roligare om man är fler som lirar . Mvh Danne Citera
Skullan Postad 28 November , 2010 Rapport Postad 28 November , 2010 Jag bor i Skövde och är intresserad. Vi var ju på väg att starta ett kontor men det blev inte av Citera
slowboy Postad 28 November , 2010 Rapport Postad 28 November , 2010 Daniel, det är ingen som vill grinda med dig bara massa whine Citera
Bovni Postad 29 November , 2010 Författare Rapport Postad 29 November , 2010 Kan ej joina till helgen. Är i Milano o kikar på Ibra. Men styr nått längre fram så är jag på. Pma din msn vettj.a -Skullan. Vad hände med office? Pma dig min msn för längesen men du har inte addat eller ? Citera
Skullan Postad 29 November , 2010 Rapport Postad 29 November , 2010 Okej, jag vet inte vad som hände. Men jag kan nog inte i helgen heller så. Jag har inte fått något pm från dig Skickar till dig nu. Höres Citera
gamler91 Postad 29 November , 2010 Rapport Postad 29 November , 2010 Skulle vara roligt om vi kunde dra ett lan innan jul. Den 20:e drar jag hem till Nkpg och stannar där över jul och nyår Har du inte FB? Ja har slutat använda msn Pma era uppgifter ex. Namn, ålder, ort, övrig fakta så söker jag upp er Mvh Citera
Skullan Postad 29 November , 2010 Rapport Postad 29 November , 2010 Jag hade visst fått massa pm men visste inte om det, det räcker tydligen inte att trycka på mina pm för att se om man fått något Jag har fb men använder det typ inte... Citera
Recommended Posts