Phyre Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 Jag betar nästan alltid den floppen, vi är ju oxå högt upp i vår range. Och jag vill ju inte checka och ge frikort åt överkort. Check är ju inte FEL för man vill ju mixa upp spelet men när vi får en så pass bra flop som vi kan få med T8 borde vi betta oftast tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 Jag betar nästan alltid den floppen, vi är ju oxå högt upp i vår range. Och jag vill ju inte checka och ge frikort åt överkort. Check är ju inte FEL för man vill ju mixa upp spelet men när vi får en så pass bra flop som vi kan få med T8 borde vi betta oftast tycker jag Som du beskriver det tror jag att du i många fall har för veka checkranger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 Ändrar min post, inte obv check/syn. Men föredrar själv check/synen och gör därefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 Som du beskriver det tror jag att du i många fall har för veka checkranger. Det är sant. I den här situationen har jag nog inte en specifik c/c range. Dock om FI är väldigt bluffbenägen så skulle jag ofta kunna ta typ QQ-AA och c/c Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 finns många inslag i texten som gör att vi direkt kan säga att det inte är leo. markerar ett par och omspelar handen som gör det möjligt att vara leo. Yeeeees! Månaden ser ljusare ut kan jag säga Plussade 12k idag, mestadels HU 10/20 mot en svensk reg (leo? kanske? Jag kan erkänna att det var en del sjuka setups till min fördel i slutet Party Poker $2,000 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 414645 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter Hero (BTN/SB): $3401.00 BB: $4177.00 Pre Flop: ($30.00) Hero is BTN/SB with A A Hero raises to $60, BB calls $40 Leo hade sagt 160, du 350, leo 920, du 1920, leo synat. Flop: ($12000000.00) Q T A (2 players) du hade pushat, leo synat. Turn: T (2 players) River: T (2 players) Final Pot: $6802.00 Hero shows A A (a full house, Aces full of Queens) BB shows Q T (four of a NidroooOOoNs) Hero wins $0 (Rake: $1.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 9 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 np, din dagbok är trevlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 9 December , 2009 Rapport Share Postad 9 December , 2009 Sitter och småkollar lite på poker after dark the cashgame. Så jävla lol på lederer när han foldar J,10 soot utg... Finns det någon tråkigare spelare?Hade gärna utmanat howard på en HU match +1 Handen han spelar i hsp är inte vacker heller. Checkraisar turn som aggresor med Thög fräg på 4färg för info, lägger mot cib av Hachem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 "Bring in the doooooe" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 10 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 10 December , 2009 Rapport Share Postad 10 December , 2009 +1 OBV check/syn flop och turn. Tycker checken med 8Ts är suuuuuper std. Diggar dig mer och mer Steve, bara att instämma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 11 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 11 December , 2009 Rapport Share Postad 11 December , 2009 Såja, fick skrapat ihop 9k för dagen vilket inte är fy skam Spelade också två bord HU mot steve men torskade 3,5k bah Tåls att säga att jag sprang iskallt eller hur steve? Dagens whine, check Yes sprang illa, mkt kort match osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 11 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 13 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 13 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 åh fy jäsiken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 wow nice, vad går den på ? edit: pp nick? vill du lira om jag depositar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts