sexyterran Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Agree, ful är hon också... Tacka vet jag John Lithgow, både snygg och en fantastisk skådis! i dexterböckerna beskrivs hon som en lång svarthårig kurvig cp-snygg brud... fail det blev på castingen där va... blev en skitful mini-röv Citera
grzzzz Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 i dexterböckerna beskrivs hon som en lång svarthårig kurvig cp-snygg brud... fail det blev på castingen där va... blev en skitful mini-röv Sjukt att hon är gift med Dexter(Michael C Hall) irl. Borde han gjort bättre.. Citera
sammy2cheeks Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Sjukt att hon är gift med Dexter(Michael C Hall) irl. Borde han gjort bättre.. Dexters fru e nice juh Citera
sexyterran Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Dexters fru e nice juh kan inte vara lätt för dej Citera
KallOödmjukDiva Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Sjukt att hon är gift med Dexter(Michael C Hall) irl. Borde han gjort bättre..Det visste jag inte. Du glömmer inte att han är ginger? Ang hennes skådespelartalanger, tycker jag att hon är decent. Spelar en rätt fucked upp roll. Lättare att spela ut Dextersroll, känslolös och superlugn än vad hon får för uppgift. Dexters fru e nice juhOnödigt låhll inlägg. Citera
Teredo Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Kul db och GL med spelet mannen! Citera
gEeWhiZm8 Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 va nickaru på ipokerr+r+r???R?R?R???? Citera
sexyterran Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 men BUMP jävla fisk uppdatera db Citera
KallOödmjukDiva Postad 9 Januari , 2010 Rapport Postad 9 Januari , 2010 men BUMP jävla fisk uppdatera db+1 Pyrré. Citera
najvik Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Idag blir det bio. Avatar 3D. Har sjukt höga förväntningar på den filmen Nötig Citera
gEeWhiZm8 Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 deee vet du jag har ingen aning faktist? Citera
Neuen Postad 12 Januari , 2010 Rapport Postad 12 Januari , 2010 Fy fan va bra avatar var! En av de bästa filmer jag sett på länge. Se den! +1 miljon Citera
Kimzors Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Fy fan va bra avatar var! En av de bästa filmer jag sett på länge. Se den! sett den två gånger, först normalt sen 3D....besviken jag blev förvänta mig mer av 3D visningen Citera
Starfitter Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 nyfiken på varför du inte 3beta TT i sb mot btn? Stackdjupet eller? Citera
Emilio Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 om han är så aggro känns ju TT finfin att pusha pre med om han fyrbetar.. Man borde lätt kunna gå ner några pocketpar till och det fortfarande är mycket profitabelt. Citera
Starfitter Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 om han är så aggro känns ju TT finfin att pusha pre med om han fyrbetar.. Man borde lätt kunna gå ner några pocketpar till och det fortfarande är mycket profitabelt. 200BB edit: 160 men ändå Citera
Recommended Posts