kravmärkt Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 no shame, de var ju horor Citera
Roob Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 Fy fan vilken jävla kväll igår. 1. På tok för nykter för borås 2. Halkar in på ett skethak i centrum, Vimmlan? 3. Min vinterjacka blir självklart stulen i den öppna garderoben 4. Jäveln lämnade kvar min halsduk, thx! 5. Går till donken för tröst, står i en jävla kö i 15min. Sen när det är min tur glider det fram tre grogg-horor och instabeställer 4 cheese och två drickor innan jag ens hunnit öppna käften. Jag påpekar att det finns faktiskt en kö, blir ignore till svar. Jag höjer då min röst och säger VISSTE NI ATT DET ÄR KÖ HÄR? Bruden svarar att dom stod i kö varpå jag snabbt svarar att dom fan inte stod före mig i kön. Blir ignore igen till svar då vänder jag mig till mina tre kamrater i kön och exklamerar högt och tydligt det enda ord som jag tänker på. HORA! Det är såna stunder man önskar man var tjej så man bara kunde nita bruden, ta hennes cheese och gå snabbt därifrån. Borås, nu rankad som jordens rövhål nr1 Cheers 1. dåligt, man måste va dyngrak. 2. Är inte vimmel en resturang? Du har ju 70 meter till träggan där du kan ta de ezz, och hinka bärs till du däckar. 3/4. Äckligt och äckligare att han lämmnar halsduken. 5. Std whores. Seriöst så hade jag bara bett dom hålla käften när dom beställde, också std, därför man äter falafel/chawarma från "sverigehusvagnen" för orka whores. Borås är en håla, därför jag flyttade ;P haha. Citera
Kimzors Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 3/4. Äckligt och äckligare att han lämmnar halsduken. helt ärlig....rätt skön snubbe iaf som lämnar kvar halsduken du slapp iaf frysa om halsen skit bra dagbok däremot sluta ha ett liv och mer lockdown please Citera
Kimzors Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 äääääääääääääääääääh kärring fasoner, lockdown tills kalle anka börjar eller så kan du lägga korten på hyllan visa lite poker anda ffs Citera
Kimzors Postad 20 December , 2009 Rapport Postad 20 December , 2009 du kan ju vara snäll och sluta få oss andra att må dåligt anti tilt låt Citera
Starfitter Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 stackars människor, man kan ju inte vara riktigt friskt om man gör sådär... Citera
pezdawg Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Skönt att bli av med den där markattan =), obv den bästa programpunkten ever... Citera
JesperPV Postad 21 December , 2009 Rapport Postad 21 December , 2009 Ligger över 100k plus denna månad så har nog råd att chilla lite kommer dina skills från BT-videor? Citera
Chillarn7 Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 Ligger över 100k plus denna månad så har nog råd att chilla lite Droppade 43k idag bleh Spelade bra överlag men kände att spelet inte riktigt var på topp i slutändan. Ipoker fortsätter att skratta mig rakt i ansiktet, busta kontot... IGEN Jinx Jinx Jinx. Iaf. Köööör bara! Mkt bra db. Citera
Kimzors Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 haha wake up call är ju bara för klockrent sett den förut rätt haahahha jävla bitch som vill förödmjuka honom i radio sen bryr han sig inte ens Citera
byling Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 185!! Sicken jävla höjdare!! :mrgreen: Undrar hur hon såg ut i truten när han svarade? Så skönt ägd hon blev,wunderbar! Citera
Leooo Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Excakt vad nickar du på ipoker? Citera
KungKroon Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 hahaha vafan var de du?!?!?! Tyckte du sa att du nickade "fire" och fattade ingenting Hej Hej! Får tacka för trevlig, men kort grind Btw ska jag nog inte ha 3betrange mot UTG-öppningen i handen där du kallfyrbetar AA. Får säkert in AKs 125bb djupt iaf (trots att Norinder försäkrade mig om att AK inte är nöten) Citera
Recommended Posts