Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

När kommer finalbordet ut på pokertube och hur många avsnitt brukar dom dela upp det i? Det optimala hade varit att inte veta vem som vann när man kollar, men jag vet att det kommer bli näst intill omöjligt om det drar ut för långt på tiden.

Postad
När kommer finalbordet ut på pokertube och hur många avsnitt brukar dom dela upp det i? Det optimala hade varit att inte veta vem som vann när man kollar, men jag vet att det kommer bli näst intill omöjligt om det drar ut för långt på tiden.

Förra året kom det väl bara nån dag efter, om jag inte minns fel.

Postad

"The final table has been set and will reconvene on November 7th when these nine players battle for their share of over $27 million. First they will play down until 2 remain. The final 2 will finish play on November 9th and then the event will be broadcast by ESPN on

November 10th."

Från wsop.com

Postad

Jävla bra idé det här att skjuta upp finalbordet ett halvår. Nu har man ju fått tid på sig att läsa på om alla dom åtta okända finalisterna som ju inte alls är lika okända som dom var när det begav sig i somras. Och vilken hype det har blivit. Kul, härligt, fantastiskt!

Postad
Jävla bra idé det här att skjuta upp finalbordet ett halvår. Nu har man ju fått tid på sig att läsa på om alla dom åtta okända finalisterna som ju inte alls är lika okända som dom var när det begav sig i somras. Och vilken hype det har blivit. Kul, härligt, fantastiskt!

Jag tycker personligen att det är vida överlägset som det är nu, att man hinner se hela main event fram till finalbordet innan det är dags. Tidigare har jag aldrig brytt mig då man ändå inte har nån koll på spelarna, men förra året och detta så har jag varit hyfsat intresserad av hur finalbordet ska sluta.