Spelgalen Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Skulle detta vara roligt? Episk jävla fail!! Citera
Watoz Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Jag skulle gå på mina reads här faktist, och givet att Fy2 var en dålig spelare med mkt tur (han kan ha foldat en massa här) och att Fy3 var en stabil grinder (foldar nog också en hel del här) så tycker jag att du spelade handen nästan perfekt mot Fy1. Om du synar av på floppen nu dvs! / watoz Citera
pisak84 Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 saker går så snabbt på internet så det kan vara så att denna typ av humor har gått från att vara rolig och orginell, till att sen vara väldigt gammal och uttjatad, till att precis som cyklerna i modevärlden blivit retro och fyndig igen. vem vet, folk verkar hänga med bättre än mig. Citera
BillyInTheLobby Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Är det nödvändigt att vålda upp till 9500 pf? +1 Citera
Uniktnamn Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Enkelt! Han skulle openpushat rakt av på sin initialrais, då hade han aldrig hamnat i den här kluriga situationen med att bli reraisad ifrån första början. Att folk aldrig lär sig...... Varför raisa till 200 när man kan trycka in 19k direkt???? Förre Citera
Qhunden Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Kan ni inte dra nåt nyare och roligare, typ alla barnen-skämt eller nåt.. Citera
Recommended Posts