Gå till innehåll

Teh_MoUsE -

Teh_MoUsE

Recommended Posts

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Holland tycker jag verkligen inte har imponerat (såg iofs inte vs Camerun). Visst, de tog 9 poäng i sin grupp, men de hade en del tur och såg inte så starka ut spelmässigt. Men jag hoppas verkligen att de kommer igång, för jag gillar Holland. Jag tror också att Robben är otroligt viktig för dem, och om han är frisk i åttondelen och framåt tror jag de kan vinna skiten.

Argentina har helt galet bra spelare, men ändå osäker på dem av nån anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svs måste vara bland de sämre klienter som finns, enstaka bord hänger sig och man timar ut sina händer medans de andra kan spela vidare. Skulle inte tro det har men min anslutning att göra eftersom det endast händer på enstaka bord. Extremt tiltande när man är med i en pot iaf :evil: kul att tappa halva inköp på sånt liksom under en dag. Ska väl vara glad att det inte hänt då man ska ha synat med nöten iaf :) gått bra idag och kämpar vidare.

Ingen som har liknande problem ?

Nope8-)

Länk till kommentar

Tillbaka till VM, så tror jag definitivt att Tyskland tar hem det i år. Det har under de senaste åren utvecklats extremt på den mentala biten, dock har Brassarna ett stort övertag rent tekniskt. Men ett mästerskap vinns med huvudet i behåll och de visar verkligen tyskarna upp!!

Länk till kommentar

Ja nu efter sesaste tysklandsmatchen (mot england) undrar man ju fan om de inte tar hem hela skiten. Vilket lag, och lägst medelålder i hela VM. Men sen har jag iaf insett att england är ett i VM-sammanhang medelmåttigt lag som egentligen inte borde klara sig längre än åttondelsfinal. Synd, jag höll verkligen på dem.

Länk till kommentar

4betsbluffar med A8o på CO emot en kille som är ganska aggressiv som 3betar i SB. Vi sitter ca 130bb deep. 2k stackar på 7,50/15 mao.

Flop AK5hh , jag sitter i pos. Vi har ca 1500 kvar och det ligger 1k i potten. Hur spelar vi här och varför?

Checkar fi flop?

Det skulle vara intressant att höra några bra analyser om handen. Tror dock jag själv avvaktar då jag är osäker på kvalitén :mrgreen:

Länk till kommentar