Teh_MoUsE Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Semitilt sen gårdagen och har ramlat på mållinjen 3ggr nu känns det som. Går därför all in med 5k på att Spanien håller nollan. Kom till en fas där jag hade varit tiltad om jag inte spelade och de höll nollan. (gjorde så med tyskland ) Allt eller inget nu. gogogo Tycker inte det är ett dåligt bet, men lite kul att du sätter allt nu när du skrev att du skulle satsa mindre bets precis innan =) Men detta borde inte bli några problem, men antar att det blir något självmål i 94e eller nått eftersom du betat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 haha jag vet, därför jag börja med bara 4k i rullen. Hade jag haft 12k kvar hade jag säkert satsat det Skulle inte vara några problem emot Nordkorea heller, så man vet aldrig. Spelar du något numera på b2b ? Hehe, hoppas beten sitter denna gång iaf. Yes sir.. du nickar inte the_mouse längre va? Kan tänka mig att vi möttes innan du gick upp till nl200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 sdcgsalrkgvörkghöl kh, spanien är ju så fail Hur fan springer du musen då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nobero Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 sdcgsalrkgvörkghöl kh, spanien är ju så fail sinnes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Semitilt sen gårdagen och har ramlat på mållinjen 3ggr nu känns det som. Går därför all in med 5k på att Spanien håller nollan. Kom till en fas där jag hade varit tiltad om jag inte spelade och de höll nollan. (gjorde så med tyskland ) Allt eller inget nu. gogogo jobbigt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Man ska aldrig betta på fotboll o stora mästerskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 trött på skiten, jasså? skiten är ju att du suger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 trött på skiten, jasså? skiten är ju att du suger Men käft för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Juni , 2010 Rapport Share Postad 16 Juni , 2010 Men käft för fan! +++ var snäll mot musen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirwanda Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Mina bets har inte heller gått nåt vidare, ner 290$ nu vilket ändå är lite grann när man kör NL100, så jag viker nog framtida betting också förutom Frankrike matchen som jag redan har bettat på. Men jag ser det som rent nöje för matchunderhållning och en bonus om man vinner nåt, det är ju obviously EV- att sportsbetta, särskilt om man är nybörjare. En tråkig sak jag har märkt dock är att det kan förstöra vissa matcher, exempelvis om man spelare på kryss så vill man att det ska bli en tråkig matchgång osv, vilket har gjort att jag inte njutit lika mycket av fotbollen som jag annars brukar göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 17 Juni , 2010 Rapport Share Postad 17 Juni , 2010 Tungt. Nya tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 19 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 jag vet vad supertequila hade gjort och varför Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!!Cardremoval!!!!!! edit; nästan estetiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 22 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 lol...fakenick #2... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 jag vet vad supertequila hade gjort och varför Uploaded with ImageShack.us Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 är det fifa10 på xbox360 du lirar? ta en match i såna fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 22 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts