Teh_MoUsE Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Vilket jävla resultat. Rätta mig om jag har fel, men han lägger upp alla sina bets i förväg så att man kan rygga honom? Schysst ju, om han är duktig på att hitta rätt spel.Oväntat att han lägger ner bloggen samma dag som jag upptäcker den efter 3-4 månaders spel. Underbart. FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Tänkte fixa med Mooneybookers nu. Har ett stort problem som jag inte lyckats med. Man ska få en random summa dragen på VISA-kortet när man reggar det. Man ska fylla i summan i €€€€€ mellan 2,01-2,99 medans summan syns i SEK på kontoöversikten. Har både mailat och frågat massa gånger till deras support om vilken valutakurs de använder vid tillfället osv osv. Men har aldrig fått det att funka. Hur ska man lösa detta? Använder Swedbank, kanske finns en inställning någonstans? plzz help Man kan se detaljer för den transaktionen, då ser du exakt hur mkt i € som dragits. Via internetbanken dvs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Väckt kl 7,00 för att köra snöslunga inför dagens släktkalas. Efter att ha kört fanskapet (grymt tungt!) i 3h får jag reda på att kalaset är inställd. Helt klart värd mödan! Jag skulle lätt skotta för hand i tre timmar för att slippa gå på släktkalas. Hade ni bokat en hel flygplats eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 23 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 ryggar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 23 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Kanada känns överlägsna hittills, har också bet på ryssarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Kan bara säga en sak. Iceeman och JanneMang är genier. För övrigt, satan vad du omsätter. 20 lax i rullning bara idag?! Di rike di kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Di rike di kan. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Vad sägs om 1,57 på Sverige !!! Bra odds i mina ögon . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Vad sägs om 1,57 på Sverige !!! Bra odds i mina ögon . Det låter skit bra!! När spelar dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Ingen respekt för pengar samt vinner ju fan ingen om jag inte satsar något?!True dat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Det låter skit bra!! När spelar dem? Jag menade självklart damerna 2,9 nu:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts