Gå till innehåll

Teh_MoUsE -


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Total misär i nattens NBA, torskade 5/5. Enligt experten Shahin var det sjukaste någonsin. Chelsea torskar idag sin 1a hemmamatch för säsongen, det fortsätter gå sjukt dåligt.

 

Därför valde jag ett riktigt långskott idag för att vinna massor av pengar.

 

Getafe - Zaragoza 2-1

Barcelona - Malaga 1-0

 

Odds: 72.00

Insats: 1000:-

 

Riktigt nice om den skulle sitta. Tycker den ser ganska okej ut trots allt. Getafe är starka hemma och Zaragoza brukar göra mål bortaplan. Barcelona möter ett formstarkt Malaga och vinner nog endast med 1-0 tror jag.

 

Klart man ska satsa om man ska vinna stort , men med sådana bet så kastar du enbart pengar i sjön alla dagar i veckan tyvärr. Hoppas jag har fel iallafall och att du dingar 72 k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd på förlusten. Men för f-n, kan inte detta vara något? http://en.wikipedia.org/wiki/Kelly_criterion

 

Tycker dessutom den är lite väl generös :oops:. Halverar själv det jag får, men sen så lirar jag ofta odds över 10, så variansen blir enorm, även om Kelly tar hänsyn till detta (dock inte så mycket hänsyn som jag anser vara bra).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...