Teh_MoUsE Postad 1 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Grindade lite till efter maten, fortsatte att gå tungt. Många setups och resten av skiten blev utdraget Vet inte riktigt vad jag kan göra annorlunda, tålamodet testas stenhårt iaf Gjorde ett dåligt beslut nyss och småslaska lite ibland. Har fått in 4,5k händer hittils idag. 6bi från ATH. suger. +€46 hittils idag. Får se om det blir grind efter träningen idag, kanske sparar mig tills imorn. Vi får se helt enkelt ------------- Standard? Tänkte att han nu donkbetar en BTN-raise så lär han inte få syn/raise ofta av mig. Därför gör han det inte med en 3a dvs. Turn måste vi beta va? Entraction $100.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 511398 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter CO: $101.00 Hero (BTN): $107.00 SB: $322.78 BB: $29.50 Pre Flop: ($1.50) Hero is BTN with A A 1 fold, Hero raises to $3, SB calls $2.50, 1 fold Flop: ($7.00) 3 Q 3 (2 players) SB bets $5.25, Hero raises to $15.50, SB raises to $34.50, Hero calls $19 Turn: ($76.00) 8 (2 players) SB checks, Hero bets $31.00, Standard.. Tror inte han tar denna linje med stål.. Han är väl oftast tom och ger upp turn. Jag tar samma linje som dig och synar om han nu skulle pusha. Btw fick du se 33 denna gång eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 36s faktiskt, blev lite förvånad bara att ta note och spela vidare. Såg du fick en bra månad med alla race å rb. Tänk om man orkade spela lika mycket som dig Okej, aja inte mycket att göra. Känns inte direkt som ett vinnande spel att syna in med 63. Drick redbull o grinda på bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Hur anser du 0,5/1-nivån vara på b2b och varför valde du just det här nätverket? Skälet till varför jag frågar är att jag har öppnat upp ett konto hos potraiser och ska börja lira aktivt där vid sidan om SvS. Har du lirat på SvS och hur mycket bättre () är spelarna på b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Hur anser du 0,5/1-nivån vara på b2b och varför valde du just det här nätverket? Skälet till varför jag frågar är att jag har öppnat upp ett konto hos potraiser och ska börja lira aktivt där vid sidan om SvS. Har du lirat på SvS och hur mycket bättre () är spelarna på b2b? B2B är väldigt tuffa games på vardagarna imo, helgerna är fint värde. SvS är betydligt bättre värde, dock dödar raken såpass mycket på dessa nivåer att det är jobbigt att spela utan rakeback, iaf om man spelar många händer per månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Slutade +€747 för sessionen! snyggt! hur mkt kom från gto-kenny? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 B2B är väldigt tuffa games på vardagarna imo, helgerna är fint värde. SvS är betydligt bättre värde, dock dödar raken såpass mycket på dessa nivåer att det är jobbigt att spela utan rakeback, iaf om man spelar många händer per månad.Okej. Men raken på SvS är ju så jävla låg, 2,5% jämfört med internationella sajters standard på 5%. Dock har jag fått en RB-deal på 55% på b2b så jag antar att det innebär något mindre rake för mig. 2,25% blir det ungefär. Jag spelade innan på FTP och ville ha en bättre rakebackdeal, fick en bra deal på b2b och valde att testa där Jag tycker som Drisen att värdet under dagarna är lite sämre, men så är det nog på alla nätverk tror jag. Att värdet är bäst på helgerna. Går inte att jämföra med SvS om hur spelarna är tycker jag, har alltid sagt att SvS är en klass för sig och de är ett helt annat spel där på de lägre nivåerna. Spelarna överlag är inte alls bra tycker jag på b2b. Ja, jag tänker mest om man jämför 0,5/1 med 5/10 på SvS. Det är ju samma nivå i i pengar, men folk är alltså sämre rent allmänt på motsvarande nivå på SvS? Det var kul att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Usch, spelade riktigt dålig nyss. Stängde ner direkt. Bäst att göra något annat istället. Lyckades hitta en push med AJ mot en stor 4bet bl.a. Dåliga 3barrels osv. Bara +€608 för dagen nu. Se om jag kan spela bättre ikväll/natt. .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Haha "sprang normalt ungefär" och river hem 7 bi på 2k nävar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Som sagt är det väldigt svårt att jämför tycker jag, det är 2 helt olika slags pokern man spelar typ. Jag är livstilt på SvS och kan inte spela seriöst där, kommer nog aldrig kunna Klienten suger ju balle. Men värdet är enormt. Hoppas det är bra även på 5/10 och runtomkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Är det någon som vet hur värdet är på nl100 på b2b jämfört med ipoker? blir helt häpen när jag läser att du plussar 7BI när du springer nomalt. Ligger back 6 BI på ipoker idag och då har jag sprungit semidåligt, springer man bra är det väl upp 1-2 BI. Hur många bord kör du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Är det någon som vet hur värdet är på nl100 på b2b jämfört med ipoker? blir helt häpen när jag läser att du plussar 7BI när du springer nomalt. Ligger back 6 BI på ipoker idag och då har jag sprungit semidåligt, springer man bra är det väl upp 1-2 BI. Hur många bord kör du ? Tycker b2b är rätt nittigt generellt sett, skulle rekommendera att du ser över Ongame som ett alternativ. Extremt mysig trafik, samt motstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Tycker b2b är rätt nittigt generellt sett, skulle rekommendera att du ser över Ongame som ett alternativ. Extremt mysig trafik, samt motstånd. Tack för det, ipoker känns inte nittigt men däremot väldigt mycket regs som man inte har så mycket edge över. Vilka sajter är det som tillhör ongame? Vad spelar du för stats musen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 btw du skrev att du plussade 5siffrigt förra månaden va? var det i euro ? sick isf? men antar att det var sek ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trixxter Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 4siffrigt är tex. €1000, alltså 10bi? känns inte så sick, eller har jag missat något? ang. HH: FI visar KQc och tilt-spammar chatten för att du synade och han missade? Tror syn är ok, ser ut som ett drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Ops menar 5 siffrigt såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Gillar 3-bet mer än jag gillar syn iaf. Hade nog betfoldat floppen, men vet inte om det är så bra i det här läget dock. Man har ju en mellanhand som man inte vill bluffa men heller inte funkar att ta värde med så jag vet inte. Jag hade nog bettat flopp eftersom det är linjen jag tar med luft och värdehänder. Kanske finns mycket värde i att låta honom bluffa dock. Ingen statistik eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts