Supertequila Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 varför insinuerade du att leo nekat dig action när du inte gjort det? rätt lol Uppenbarligen för att jag har för mig att han gjort det vid något tillfälle HU. Kan ha fel i o f s, no biggie, nu när han säger att det blir action. Citera
Supertequila Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 varför insinuerade du att leo nekat dig action när du inte gjort det? rätt lol Uppenbarligen för att jag har en annan uppfattning. No biggie i vilket fall, nu när han säger att det blir action. Citera
Leooo Postad 4 November , 2009 Författare Rapport Postad 4 November , 2009 varför insinuerade du att leo nekat dig action när du inte gjort det? rätt lol för att va ontopic, ayia napa eller sunny beach? ligga med lill babs i tio min och komma på hennes mage alt. ansikte, eller runka av ernst kirschteiger tills han kommer? Aya Lillbabs i fejjan OBVOBVOBV Uppenbarligen för att jag har för mig att han gjort det vid något tillfälle HU. Kan ha fel i o f s, no biggie, nu när han säger att det blir action. Haha om jag lirar 10bord 510+ osså har typ 1bord dött ner till 2spelare och jag suttit ut har det inte varit i rädlsa för dig ialf Citera
Nr1 Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 ligga med lill babs i tio min och komma på hennes mage alt. ansikte, eller runka av ernst kirschteiger tills han kommer? Är det meningen att det ska vara svårt att välja? Fråga: Varför spela tours där man kan vinna 20-40k kr (tyckte jag läste någonstans att du spelar/spelat sånna) när det bara är ett par, några, buy-ins till vanlig cash game? Känns inte det som slöseri med tid? Citera
sexyterran Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 döda, gifta dej med, knulla? Maud Olofsson Dilba Demirbag Brüno Citera
ulaf Postad 4 November , 2009 Rapport Postad 4 November , 2009 Har du medfödd talang för poker? Citera
Leooo Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Postad 5 November , 2009 Är det meningen att det ska vara svårt att välja? Fråga: Varför spela tours där man kan vinna 20-40k kr (tyckte jag läste någonstans att du spelar/spelat sånna) när det bara är ett par, några, buy-ins till vanlig cash game? Känns inte det som slöseri med tid? Tycker det är kul med poker! döda, gifta dej med, knulla? Maud Olofsson Dilba Demirbag Brüno Ligga med dilba döda maud gifta mej med bruno Har du medfödd talang för poker? Dom säger så! Citera
MikeTime Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Varför är du så sjukt otrevlig i svs-chatten? Citera
Leooo Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Postad 5 November , 2009 Varför är du så sjukt otrevlig i svs-chatten? Är jag ju inte alls! Citera
villeb Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Om du skulle åka på klamydia, Skulle du tycka det var värt att käka azitromax (1 dags medicinering) Och genomlida den totalt sinnesjuka diarréexplosionen som medföljer (7 besök på toa på 24h sist jag körde det), eller skulle du käka vanlig antibiotika morgon och kväll i tio dagar? Citera
padrinosftw Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Om du skulle åka på klamydia, Skulle du tycka det var värt att käka azitromax (1 dags medicinering) Och genomlida den totalt sinnesjuka diarréexplosionen som medföljer (7 besök på toa på 24h sist jag körde det) [X] not so hidden.... Citera
Leooo Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Postad 5 November , 2009 Om du skulle åka på klamydia, Skulle du tycka det var värt att käka azitromax (1 dags medicinering) Och genomlida den totalt sinnesjuka diarréexplosionen som medföljer (7 besök på toa på 24h sist jag körde det), eller skulle du käka vanlig antibiotika morgon och kväll i tio dagar? Azti ftwwwww Citera
Kaobell Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 När tror du att ordet sjukt som styrkeuttryck kommer dala i popularitet och vilket ord kommer att ersätta det? Citera
Leooo Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Postad 5 November , 2009 När tror du att ordet sjukt som styrkeuttryck kommer dala i popularitet och vilket ord kommer att ersätta det? Om 6 månader ordet kommer ersättas av termen kräks Citera
estella Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Vem skulle du kliva ner på om du var tvungen? (vi säger i 1 min, annars skulle ni alla dö) 1) Din mamma 2) Din pappa förklara gärna... Citera
Leooo Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Postad 5 November , 2009 Vem skulle du kliva ner på om du var tvungen? (vi säger i 1 min, annars skulle ni alla dö) 1) Din mamma 2) Din pappa förklara gärna... lol Citera
estella Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 lol Jag hade tagit min mamma lätt Citera
litch Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Jag hade tagit min mamma lätt Äckel! Citera
laafi Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Vem skulle du kliva ner på om du var tvungen? (vi säger i 1 min, annars skulle ni alla dö) 1) Din mamma 2) Din pappa förklara gärna... du kan inte må bra Citera
sexyterran Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 jag förslår tempban på den frågan helt ärligt, det e en well men man kan fan itne skriva vadsomhelst Citera
logicsense Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Vem skulle du kliva ner på om du var tvungen? (vi säger i 1 min, annars skulle ni alla dö) 1) Din mamma 2) Din pappa förklara gärna... wtf Citera
papiPope Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Vem skulle du kliva ner på om du var tvungen? (vi säger i 1 min, annars skulle ni alla dö) 1) Din mamma 2) Din pappa förklara gärna... Din mamma Citera
KallOödmjukDiva Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Om du varit tvungen att leva resten av ditt liv som antingen ginger, jude eller neger. Obv utan judarnas superkrafter. Vilken skulle du då minst vilja vara? Citera
Recommended Posts